XXL Nutrition

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Vanmorgen wel moeite met opstaan maar het is weer gelukt. Wel wat vermoeidheid en spierpijn van gisteren maar tis te doen. Vanmorgen toch maar even op de weegschaal en gezien het slordige eten, warme weer en tijd van de maand nog wel prima. Hopelijk morgen hardlopen

Bankdrukken
2x12 lege stang 20kg
1x12 25kg
3x12 30kg. Echt de max. Krijg ding amper omhoog de laatste x

Fly machine
1x22kg
3X31kg opnieuw met pijn en moeite de laatste herhaling

Shoulder side raise
2x12 5kg
2x12 7.5kg
1x12 7.5kg

Zittend shoulder press
1x12 6kg dumbells
3x12 8kg dumbells

Biceps curl kabel brede stang
1x12 10kg
1x12 15kg
2x12 20kg
1x18 20kg

Buikspieren
4x30 'fietsen'. Been gestrekt naar elleboog

Mood gemotiveerd 💪

Screenshot_20240702-075626_Gallery.jpg

Laatst bewerkt:
En, wat zei de weegschaal ?

Broek uit op je hoofd, broek uit op je hoofd!

Je bent zo dichtbij zichtbare abs! De contouren zijn zichtbaar.

Broek uit op je hoofd, broek uit op je hoofd!

Hahaha sta toch in de gym. Was toen nog wel alleen maar Just in case 😁 en thnx voor je lieve opmerking. Close motiveert! Moet nu echt even streng zijn en doorzetten 👌

Wat een onbeleefde vraag 😆 haha kidding 62.1 👌 wil voor mijn vakantie op 60 zitten en liefst 59 dus hold on and be strong 🤗
Dan mag je wel eens wat discipline gaan tonen want je bent nou in 5 weken iets van 900gr afgevallen.

Ik denk dat jij niet weet hoe fucked up moeilijk t is voor een vrouw om zichtbare abs te behalen lol. Daar zit ze nog wel aardig lang van verwijderd, als ze het überhaupt ooit haalt.
Is geen pretje voor een vrouw

Dan mag je wel eens wat discipline gaan tonen want je bent nou in 5 weken iets van 900gr afgevallen.
Klopt man. Blijf het een uitdaging vinden maar Blijf de motivatie terugvinden gelukkig. Het lukt echt wel een x 😊

Laatst bewerkt:
Beetje motivering. Tenzij Buttie het type is dat gemotiveerd raakt van helemaal mentaal afgebroken worden dat kunnen we ook doen 🫡

1000000320.jpg

.

Reden: Laat gaan
Laatst bewerkt:
Dit valt wel mee toch. Maarja weet dan ook niet specifiek hoe moeilijk het is als vrouw om abs te krijgen.

@Buttie88 sorry meid, dacht werkelijk dat je in de buurt kwam van Abs.

@Buttie88 hoe veel cardio doe je? Als je die abs wil zien en strakker wil worden is dat echt wel een must! Of ik moet er overheen gelezen hebben…!

hedendaagse maatschappij. Feel good maatschappij :gek: gelukkig hebben we @AK die het vaak recht trekt:cheer:
je kan veel over de manier zeggen hoe onze makker het zegt. Maar meestal heeft die wel een eerlijk punt.

Dit valt wel mee toch. Maarja weet dan ook niet specifiek hoe moeilijk het is als vrouw om abs te krijgen.

@Buttie88 sorry meid, dacht werkelijk dat je in de buurt kwam van Abs.
Dit is niet het tindertopic casanova

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven