Buttie88
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 9.216
- Lengte
- 1m62
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wielrenner word je dan ook niet om er fantastisch uit te zien op het strand...Ik zal maar niet zeggen hoe ik over wielrenners denk 😜 62kg voor een volwassen man is echt eng joh! Magoed smaken verschillen uiteraard 😊
Daar zijn zelfs online calculators voor waar je kan berekenen hoeveel sneller je in theorie zou kunnen lopen op je ideale loopgewicht.Ja denk dat je wel inlevert op snelheid naarmate je meer kg weegt. Die wedstrijd renners zijn ook allemaal van die skinny lui.
Ja denk dat je wel inlevert op snelheid naarmate je meer kg weegt. Die wedstrijd renners zijn ook allemaal van die skinny lui.
Ik ben een wielrenner van bijna 110kg.Ik zal maar niet zeggen hoe ik over wielrenners denk 😜 62kg voor een volwassen man is echt eng joh! Magoed smaken verschillen uiteraard 😊
Ben niet heel lang geleden nog derde geworden in een internationale mountainbike wedstrijd, toen geloofde iedereen het.Er zijn hier ook “bodybuilders” van 20/25% bf.
Alles kan, zolang je er maar zelf in gelooft ✌️
1 punt voor het posten van een foto van @Schwarzeneggertje
Ik geloof het meteen, merendeel is hier jaloers op jou allround lichaam wat vrijwel overal in uitblinkt.Ben niet heel lang geleden nog derde geworden in een internationale mountainbike wedstrijd, toen geloofde iedereen het.
Die lelijke kale moderator ook. Zie het wielrentopic, pagina 96 en 97.Ik geloof het meteen, merendeel is hier jaloers op jou allround lichaam wat vrijwel overal in uitblinkt.
Denk dat vooral @Bullshark hier jaloers op is!
Zou wat minder van die PWO van je drinken. Lijkt weinig goed te doen voor je humeur.Die lelijke kale moderator ook. Zie het wielrentopic, pagina 96 en 97.
Ahjoh, kan je hem alle kanten op gooien
Hoge bomen vangen veel wind!Die lelijke kale moderator ook. Zie het wielrentopic, pagina 96 en 97.
Pozzovivo is net zo groot als jij, en weegt 53kgIk zal maar niet zeggen hoe ik over wielrenners denk 😜 62kg voor een volwassen man is echt eng joh! Magoed smaken verschillen uiteraard 😊
Ik ben een wielrenner van bijna 110kg.