XXL Nutrition

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
“Zo vaak mogelijk”, dus je gaat kracht inleveren op je warming up.

We maken het weer allemaal zo ingewikkeld mogelijk.
Wil je gewricht ellende dan ga je gewoon na 1 feeder set direct je topset doen.
Wil je minder kracht overhouden voor je topsets dan ga je in je warming up gewoon all in, geen idee overigens waarom je dit zou willen, maar andere doen het blijkbaar ook.

Enigste wat telt zijn je werksets in een sessie, al het andere telt niet mee. Vandaar dat je alle kracht moet besparen voor die werksets.
Ik kan je grotendeels volgen, maar nogmaals niet ieder lichaam is hetzelfde... Daarnaast als je dik aan de anabolen zit kan je ook gewoon anders trainen. Als je dan nog de massa hebt van een Mister O contender is het weer anders trainen. Waar laat ik het denigrerend zeggen ecto's meer baat bij gefixeerd trainen hebben. Bijvoorbeeld met biceps trainen de rug ergens tegenaan zetten. Zie je de echte grote gasten slingeren en zwaaien met de gewichten. Wat door veel internet guru's verboden wordt. Maar hun kunnen dat omdat de spieren veel verder ontwikkeld zijn en nogmaals voor de gemiddelde gast werkt dat niet. Najuuuuuuuuuuuuum we snappen elkaar hopelijk wel honey poney.

@Buttie88 sorry voor topic hiijack :x

• Like
Waarderingen: AK
Half gebakken bejaarde ga ik geen rekening mee houden. Ik ben een jonge god op HGH.
Angry Sponge Bob GIF by SpongeBob SquarePants
foto

Die laatste bicep curls hoeven niet netjes hoor, tot failure is eindigen met beast modus reps, afgeserveerd met halve reps.

Sorry, maar die vakantie sla ik over hoor.
We zouden elkaar toch alleen maar 's ochtens om 0600 uur tegen komen. Zij naar het strand of da gym, en ik net naar bed. En ik rook alles wat brand en drink alles als het maar nat is. En ik train op z n vroegst om 11 uur en weeg mijn eten af :dunno:

Ze hebben wel een kleine gym dus wil iig iedere dag een uur op het ding lopen
Waarom op dat ding?
Lijkt me juist heerlijk om wakker te worden op t strand 6:00 en dan lekker op t strand lopen 🙂
In ieder geval veel plezier daar!! ❤️

• Topic Starter Topic Starter
Ja eens! Maar de recensies zeggen dat je max 4km kunt lopen rond het hotel ivm de ligging dus even aan kijken. Strand is niet heel uge als ik de foto's bekijk maar je hebt helemaal gelijk 😊. Dankjewel sportvrouw 🧡

Durf bijna niet in te breken op dit topic maar vooruit. Vanmorgen lekker wezen trainen met oefensets en zgn werksets. Voel mij een stuk relaxer dan gisteren dus dat merk ik ook in de training. Wil verder komende 4 weken alles op alles zetten om nog even lekker af te slanken voor ik op het strand neer stort in gran canaria

Lat pulldown brede grip
1x12 20kg
1x12 30kg
2x12 40kg
1x17 40kg

Seat cable row stierenhoorntjes
1x12 20kg
1x12 30kg
2x12 40kg
1x15 40kg

Back extension
1x12 41kg
2x12 52kg
1x14 52kg

Dumbell row
1x12 10kg
2x12 12kg
1x16 12kg

Triceps Overhead extension
2x12 12kg
1x 14 12kg

Triceps pushdown brede stang
1x 12 10kg
1x12 15kg
2x12 20kg
1x18 20kg

3x20 leg raise. Hangend is echt kut. Krijg daar echt zere handen van dus liever op dat grijpding waarbij ik steun op mijn handen @ zie picture.

Hierna een uur buiten gelopen a 5 km. Heb wel het idee er meer uit te halen met een beetje warming up. Vandaag lekker vrij en wil morgen voor werk nog even hardlopen.

20240629_073632.jpg

Eten in het weekend volhouden blijft een dingetje hoor. Niet eens omdat ik trek heb maar wel omdat het zo lekker is. Respect voor iedereen die het dag in dag uit volhoudt zich netjes aan de voeding te houden 🤩

Voor de motivatie maar wat oncharmante foto's van mijn buik gemaakt die ik erbij pak als de twijfel toeslaat terwijl ik in mijn hoofd herhaal = denk aan je vakantie 😁. Ga zo nog even lekker stuk lopen voor de afleiding en dan is het alweer 0avond eten tijd 💪

Calorieën gingen lekker gisteren en aan het eind van de middag nog een uur stevig gewandeld. Totaal gisteren 15.000 stappen. Vind het wel jammer dat ik daar doordeweeks niet zoveel tijd voor heb want lichamelijk en geestelijk altijd wel fijn. Werd vanmorgen wakker met regen en wou in eerste instantie niet gaan rennen. Echter ieder moment kan mijn periode beginnen en dan is de eerste 2 dagen hardlopen niet mogelijk dus hop hop pet op, schoenen aan, verstand op 0, blik op oneindig en gaan!

Nu zo werken en hoop dat ik op tijd terug ben voor een goede wandeling 🚶‍♀️🏃‍♀️

Screenshot_20240630-075800_Samsung Health.jpg

Screenshot_20240630-075823_Samsung Health.jpg

Hey, wat lees ik nu ??

Jij loopt nog sneller dan ik mej ekorte pootjes :eek:
(5:22-5:27) over ~ 12km

Haha ik ben dan ook zo licht als een veertje 😆. Nee heb wel een stevige pas voor een ongetrainde vrouw volgens mij 💪

Met wielrennen is elke kilo lichter (bergop) belangrijk. Maar ik zie liever beetje gespierde lichamen 🦁
Ja helemaal eens maar beetje cardio is niet verkeerd. Een beer of berin die nog geen 10 meter kan sprinten is ook zowat 😁

• Haha
Waarderingen: GruX
Ik zal maar geen foto posten van mijn beste jaren als wielrenner (specialiteit: klimmen). Toen woog ik afgetraind 62 kg.
Ik zal maar niet zeggen hoe ik over wielrenners denk 😜 62kg voor een volwassen man is echt eng joh! Magoed smaken verschillen uiteraard 😊

Topsport komt met een prijs, vraag is of men bereid is die “prijs” te betalen.

Een dikke wielrenner gaat de top niet halen, net zo min als een vreet verslaafde nooit zijn abs zal zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven