AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🄰

Status
Niet open voor verdere reacties.
AK heeft kennis. Geen tot weinig kennis van bodybuilding/krachttraining/dieet specifiek voor vrouwen, want hij denkt en gelooft nog steeds dat er voor vrouwen geen verschil is, ondanks dat oa ik en @Kathlinoo vaker hebben proberen uit te leggen dat er duidelijke verschillen zijn in training.

Dus wat dat betreft moettie een toontje lager zingen.
Drop ff jou shape foto die iedereen hier gezien heeft. Ziet iedereen mee waar jou kennis ligt.
Maar uiteraard je moet weer aandacht, jou log is net een ggz logboek dus moet hier weer ff jou expertise bekend maken.

Majoring in the minors ofzoiets toch
Als je cardio al in dit hokje plaatst bende idd wel stom. Ene week 100min meer/minder cardio op een dieet van 1500 kcal pd is niet bepaald majoring the minor en gaat je data behoorlijk tegenwerken als je dit niet in kaart brengt.

Maar uiteraard met jou expertise komen we er wel dus zet hem op en deel jou kennis met ts.

Overigens kan iedereen wel lezen dat AK kennis van zaken heeft. Lees dan ook graag zijn feedback in allerlei topics omdat ik daar zelf ook weer wat aan heb.

Naast AK meerdere leden die goede concrete tips geven.

Iedereen heeft daar wat aan wat je doelen ook zijn.
Mee eens.

Drop ff jou shape foto die iedereen hier gezien heeft. Ziet iedereen mee waar jou kennis ligt.
Maar uiteraard je moet weer aandacht, jou log is net een ggz logboek dus moet hier weer ff jou expertise bekend maken.
Wat is er gebeurt met 21:00u naar bed ?

• Topic Starter Topic Starter
Nou de periode is begonnen hoor. Voel mij zo slap als een vaatdoek dus niks gedaan vanmorgen behalve zwemmen in zelfmedelijden 🤣

Verder ben ik idd op avontuur geweest in de cardio. Ik ben in functie gewisseld op mijn werk waardoor ik dagelijks minder loop dan voorheen en had in hardlopen even echt geen zin. Daarbij kwam ik erachter dat ik gewichtsverlies tijdelijk belangrijker vond dan kracht dus dit resulteerde in meer loopband en korter kracht. Daar kwam weer van dat ik veel lage rugpijn kreeg door het helling lopen en de zin in hardlopen kwam terug. Daarom mijn bovenlichaam opgesplitst naar 2x pw ipv 4 en 2 hardlopen erbij gepakt. Mede omdat kracht door het meer herhalingen doen (opbouw naar werkset) meer tijd kost.

Vind dit erg prettig merk ik maar heeft weer wat tijd gekost erachter te komen wat voor mij en mijn lichaam het beste werkt. Tenslotte vind ik de 62.1 niet toonaangevend gezien mijn periode en kijk ik uit naar volgende week als alles weer normaal is en ik de weegschaal weer echt geloof.

Jammer dat je het persoonlijk moet maken (over andere zaken) terwijl ik het over trainen heb.
Het aantal 'jou' is wel lachwekkend en het herinnert mij eraan dat met jou in gesprek gaan over trainen al kansloos is.

Wat is er gebeurt met 21:00u naar bed ?
3 dagen deload en hebben vandaar preston palace geboekt dat ik die 3 dagen niet ga trainen en eet op gevoel.
Beetje de hele dag in het zwembad met de kinders en tientallen euros in de gokkasten gooien @ de indoor kermis daar, hopend dat ik een 0.99€ action knuffeltje win.

3 dagen deload en hebben vandaar preston palace geboekt dat ik die 3 dagen niet ga trainen en eet op gevoel.
Beetje de hele dag in het zwembad met de kinders en tientallen euros in de gokkasten gooien @ de indoor kermis daar, hopend dat ik een 0.99€ action knuffeltje win.
Kom jij naar Almelo?

• Heart
Waarderingen: AK
Lijkt me ook niet zo fris op de manier hoe jij een korte halter smokkelt, maar we zitten in iemand haar topic slap te lullen nu.

Is goed voor hem dat hij daar vast zit en niet kan trainen, anders neemt hij toch geen rust.

Denk dat jij geen besef hebt wat de lifestyle teweeg brengt als je ā€œall inā€ gaat en dit druk/stress in een relatie kan brengen, waardoor je deload weken of eventueel cheatmeals altijd moet aanpakken om weer het ā€œnormale levenā€ te leven.

Ik heb een partner, werk fulltime 50/60 uur pw en ook kinders. Daarnaast leef ik onderhand voor de sport.

Jij integendeel hebt geen partner waarmee je rekening mee moet houden, werkt 8 uur pw en leeft de uitkering life.

Wij zijn niet hetzelfde en jij zal dit ook nooit begrijpen, maar geloof mij maar dat ik 0 respect heb voor mensen die in jou schoenen staan, tijd als water hebben en nog moddervet zijn.

Denk dat jij geen besef hebt wat de lifestyle teweeg brengt als je ā€œall inā€ gaat en dit druk/stress in een relatie kan brengen, waardoor je deload weken of eventueel cheatmeals altijd moet aanpakken om weer het ā€œnormale levenā€ te leven.

Ik heb een partner, werk fulltime 50/60 uur pw en ook kinders. Daarnaast leef ik onderhand voor de sport.

Jij integendeel hebt geen partner waarmee je rekening mee moet houden, werkt 8 uur pw en leeft de uitkering life.

Wij zijn niet hetzelfde en jij zal dit ook nooit begrijpen, maar geloof mij maar dat ik 0 respect heb voor mensen die in jou schoenen staan, tijd als water hebben en nog moddervet zijn.

Je had gewoon ja of nee kunnen zeggen, want van Preston Palace mag je gewoon naar buiten hoor.

Verder weer veel gejank, dus ben maar gestopt met lezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven