AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
4x8 werkset is prima.
Typen tijdens rijden niet :o :roflol:
Absoluut niet mee eens.
4x8 als er 21/12/14 reps inzitten is weggegooide tijd. Het kost jarenlang ervaring als iemand zijn werksetgewichten eenmaal weet. En dat vrouwen minder snel verzuren blablabla neemt nog niet weg dat je hard moet trainen en niet domweg 4x8reps” moet doen.

Vandaar ik duizend keer zeg push jezelf en of het 10/14/20/23 reps zijn boeien, maar een beginner denkt bij 4x8 dat ie 4 sets van 8 reps met 30kg moet doen waar het gewicht veels te laag is naar wat iemand kan en bovendien zoals ts een perfect vb is nu ineens 8/10’reps meer doet als normaal op een set dus voorheen trainde ze 0.0.

Ts komt er mee weg doordat ze nieuw is, maar dit vervaagd snel dus vandaar je dit snel moet leren voordat je nr 282920 in de gym word die 0 progressie boekt en jaar na jaar idem dito tilt en shape 0.0 veranderd.

Absoluut niet mee eens.
4x8 als er 21/12/14 reps inzitten is weggegooide tijd. Het kost jarenlang ervaring als iemand zijn werksetgewichten eenmaal weet. En dat vrouwen minder snel verzuren blablabla neemt nog niet weg dat je hard moet trainen en niet domweg 4x8reps” moet doen.

Vandaar ik duizend keer zeg push jezelf en of het 10/14/20/23 reps zijn boeien, maar een beginner denkt bij 4x8 dat ie 4 sets van 8 reps met 30kg moet doen waar het gewicht veels te laag is naar wat iemand kan en bovendien zoals ts een perfect vb is nu ineens 8/10’reps meer doet als normaal op een set dus voorheen trainde ze 0.0.

Ts komt er mee weg doordat ze nieuw is, maar dit vervaagd snel dus vandaar je dit snel moet leren voordat je nr 282920 in de gym word die 0 progressie boekt en jaar na jaar idem dito tilt en shape 0.0 veranderd.

Ik kan wel inhoudelijk reageren, maar dan kan ik verwachten dat je mij weer persoonlijk gaat aanvallen..dus laat maar.

Jij hebt jouw mening, ik heb mijn mening. Vrouwen moeten anders trainen (zie video), laat ik het daar bij houden.

Ik denk trouwens dat het ook geen kwaad kan om hier even een 'form check' te doen van je squat voordat je gewicht gaat verhogen door een filmpje te maken van een werkset en hier te posten. Een goede uitvoering is toch wel een voorwaarde om gewicht veilig te kunnen verhogen bij een squat.

Vanmorgen weer legday aan de beurt. Ging wel lekker al hoor ik ak steeds als ik wil stoppen met de set = je kan er meer uit pushen 😁. Wel tevreden met de training

Squat
1x12 lege stang 20kg
1x12 30kg
1x12 40kg
1x12 55kg
1x15 55kg
1x20 55kg

Bulgarian split squat
1x12 16kg
1x12 20kg
2x12 24kg
1x15 24kg

Hip trust
1x12 40kg
2x12 60kg
1x16 60kg

Lying leg curl
1x12 20kg
1x12 30kg
2x12 45kg
1x16 45kg

Cable kick back
1x15 10kg
1x15 15kg
2x15 17.5kg
1x21 17.5kg

Hip adduction machine
1x15 20kg
1x15 30kg
1x15 40kg
2x15 45kg
1x17 45kg

Nu pap scheppen en arbeit 💪
20240705_080741.jpg
je eerste sets zwaarder gaan pakken als je de laatste nog 20 reps kan pakken.
Zit meer in dan dat je zelf denkt blijkbaar :flexbiceps: :flexbiceps: :hedbang:

Ik denk trouwens dat het ook geen kwaad kan om hier even een 'form check' te doen van je squat voordat je gewicht gaat verhogen door een filmpje te maken van een werkset en hier te posten. Een goede uitvoering is toch wel een voorwaarde om gewicht veilig te kunnen verhogen bij een squat.
Misschien wel het belangrijkst zo niet HET belangrijkst.

Klopt, daar zit ze veelal overheen, maar voor squat en deadlift zit je beter (mbt blessures, techniek etc) aan de lagere kant van hypertrofie dan de hogere kant.
Onzin, lagere reps is standaard meer gewicht wat een hogere belasting geeft voor de gewrichten. Hoger in reps is standaard minder gewicht waardoor het minder belastend is.

Wederom top advies om dus met eventuele blessures laag in reps te gaan.

:iagree:

20x55kg squatten met een BW van 60kg vind ik best veel.

Maar een filmpje kan ook weer leiden tot nog meer onderling gezeik onder de adviesgevers.

Ik kan wel inhoudelijk reageren, maar dan kan ik verwachten dat je mij weer persoonlijk gaat aanvallen..dus laat maar.

Jij hebt jouw mening, ik heb mijn mening. Vrouwen moeten anders trainen (zie video), laat ik het daar bij houden.
waarom geef je hier advies dan ?

Of je kunt gewoon uitleggen waarom wat ik zeg niet goed is voor squat, voor een vrouw, met haar doelen?
Daar kunnen we allemaal meer van leren dan jij moet blablabla
Dat heeft AK al netjes aan je uitgelegd, maar daar ga je dan weer niet inhoudelijk op in.
Simpelweg bijna al het advies wat je geeft is gewoon kut en tevens ook de reden dat jij al 80 jaar hetzelfde fysiek hebt.

Fijn pasen

Dat heeft AK al netjes aan je uitgelegd, maar daar ga je dan weer niet inhoudelijk op in.
Simpelweg bijna al het advies wat je geeft is gewoon kut en tevens ook de reden dat jij al 80 jaar hetzelfde fysiek hebt.

Fijn pasen

Ten eerste is er een reden waarom ik niet inhoudelijk op AK in ga.
Ten tweede, als hij het al heeft uitgelegd, waarom moet je dan je zeik comment geven zonder zelf het uit te leggen?
Ten derde heb ik helemaal niet al jaren hetzelfde fysiek.

Als je niks wilt uitleggen, zeg dan niks of stuur mij karma of pm.
Onee wacht, dan kun je geen likes krijgen, want daar draait het om bij jou he :)

1720178439079.png

Sorry hoor even iets positiefs door deze discussie gooien....kinderen doe eens lief tegen elkaar!

Er is al zoveel gezeik in de wereld.

• Bicep
Waarderingen: GruX
Ten eerste is er een reden waarom ik niet inhoudelijk op AK in ga.
Ten tweede, als hij het al heeft uitgelegd, waarom moet je dan je zeik comment geven zonder zelf het uit te leggen?
Omdat je mensen op een dwaalspoor zet met jouw gebrek aan kennis. Dat frustreert mij.
Onee wacht, dan kun je geen likes krijgen, want daar draait het om bij jou he :)
We zijn niet allemaal 24/7 hongerig voor internet aandacht zoals jij, als ik je DM dan ziet @Buttie88 niet dat ze absoluut niet naar jouw adviezen moet luisteren.

1720178439079.png

Sorry hoor even iets positiefs door deze discussie gooien....kinderen doe eens lief tegen elkaar!

Er is al zoveel gezeik in de wereld.
Nee want jij zit net zo goed Hell’s slechte adviezen te liken :roflol:

Ewa blijf een kut fysiek hebben dan ook prima, maar laat iemand die wel gains wilt maken dat dan ook doen

Omdat je mensen op een dwaalspoor zet met jouw gebrek aan kennis. Dat frustreert mij.

We zijn niet allemaal 24/7 hongerig voor internet aandacht zoals jij, als ik je DM dan ziet @Buttie88 niet dat ze absoluut niet naar jouw adviezen moet luisteren.

Om redenen die je niet wilt uitleggen.
Heel helpend voor haar :) absoluut.

Fijn pasen
Dat is wel erg makkelijk, ik kan die uitleg van Ak zo 123 niet vinden net zo min als concreet advies waar @Buttie88 de volgende training mee aan de slag kan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven