MuscleMeat

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is de beste optie idd. Maar als ze het niet red of dit nodig heeft. Zou ik kiezen om ochtend flink te sporten en dat je dan ‘extra’ ruimte heb in je schema. Bij mijn maat werkt dit perfect. Maar die leeft rest van de week ook als een zombie kwa eten🤣
Als je op 21k in de week zit, en je eet meer val je niet af. Of hij moet ervoor op lage dagen zitten

• Like
Waarderingen: GruX
Dat is de beste optie idd. Maar als ze het niet red of dit nodig heeft. Zou ik kiezen om ochtend flink te sporten en dat je dan ‘extra’ ruimte heb in je schema. Bij mijn maat werkt dit perfect. Maar die leeft rest van de week ook als een zombie kwa eten🤣
Ook een tijdje gedaan, zeker niet aan te raden maar de maanden dat ik het deed had ik opzich wel lol

• Topic Starter Topic Starter
Vriend van mij kiest voor 1 cheatdag! Dan vreet die ook best belachelijk veel. Maar de rest van de week kan die daardoor super goed volhouden. Dat niks voor je? Uiteraard wel rekening houden met je doelen? Bijvoorbeeld alleen zondagavond lekker veel eten?
Ja cheatdag of avond klinkt goed maar ik heb geleerd dat ik met cheaten mijzelf echt moet leren begrenzen. Gisteren is dat dus voor het eerst gelukt dus weer een overwinning. Daarom ga ik er gewoon voor de teugels strak te houden. Uitzondering mag en houdt het leuk maar hoeft niet en als ik de uitzondering maak moet ik niet in een all you can eat staat belanden 💪 foto van vanmorgen is echt motiverend merk ik. Vanuit daar wil ik verder uitbouwen 😇

Inmiddels alweer bed tijd dus iedereen dankjewel weer voor de tips support en het meedenken!

Ps geen ruzie maken anders spam ik mijn log met butt foto's 😜

Waarom reageer jij altijd op alles wat AK zegt en dan nogal, zonder dat je het door hebt, kleineren of betweterig? Het begint gewoon erg op te vallen. Zo veel zegt die niet verkeerd?
Ze is een beetje verliefd, dan doen vrouwen zo.
Ze geeft het nooit toe, maar het is zo duidelijk als dat water nat is.

• Haha
Waarderingen: GruX
Je begrijpt dat ze nu juist gaan ruzie maken?
Welterusten!
Jullie zijn allemaal echt schatjes. Jullie beseffen niet hoeveel jullie betekenen voor mij. Hell is altijd zo fijn om een discussie mee te voeren, ze heeft me echt geleerd wat geduld hebben betekent. Papa AK is een soort Jedi master op steroids en met een hele ruime kijk op dingen. Bullshark is father of the year en geeft echt om zijn medeman door ze van mooi materiaal te voorzien in het hanenhok.
Ps geen ruzie maken anders spam ik mijn log met butt foto's 😜
Jullie zijn allemaal zo tof gewoon🥰 jezus is in jullie hart.

En Steks is lief als hij slaapt ( voor altijd )😘

Laatst bewerkt:
Jullie zijn allemaal echt schatjes. Jullie beseffen niet hoeveel jullie betekenen voor mij. Hell is altijd zo fijn om een discussie mee te voeren, ze heeft me echt geleerd wat geduld hebben betekent. Papa AK is een soort Jedi master op steroids en met een hele ruime kijk op dingen. Bullshark is father of the year en geeft echt om zijn medeman door ze van mooi materiaal te voorzien in het hanenhok.

Beleef je een omgekeerde dag?

En Steks is lief als hij slaapt ( voor altijd )😘
En jij bent echt een baas.

Dus 1000 kcal van de mac donalds of 1000 kcal uit kip/rijst doen iets anders met je gewicht op de weegschaal?
Puur afvallen gezien is een kcal een kcal, waaruit je die haalt is 0.0 relevant. Vanuit spiermassa opbouwen/gezondheid blablabka zijn macros etc belangrijk, maar cutten kan je volledig op mac donalds en shredded worden.
Nee niet waar. Is iets gecompliceerder dan dat. In basis is kcal in vs kcal uit juist als je voldoet aan bepaalde voorwaarde.

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij heb je mijn vraag gemist?! Of ik heb er zelf overheen gelezen. Gaat hard met posts in jou topic🤗
Ja ik mis wel eens wat in deze gezellige huiskamer 😁 op dit moment 2xpw 5km hardlopen. Tis nu 4.40 dus ga mij klaarmaken voor gym 👌

• Bicep
Waarderingen: K82
Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven