AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk dat er ook weer eens vrouwen meedoen, veel succes hoor, ik volg mee. :thumb:

Overigens wat @Bullshark zegt ; iemand moet echt weten wat 'ie doet, anders kan het ook averechts werken.
Zou overwegend de spiegel, weegschaal, maar vooral een meetlint gebruiken.

Dagelijks naakt wegen, elke 3 dagen je buikomtrek. vaak moet je ook nog 7,50 betalen voor calipermeting, en dat is zonde van je geld.
(bij opstaan, na wc-bezoek)

• Topic Starter Topic Starter
Check 👌 buikomtrek smorgens meten op een lege maag het handigst denk ik?

Check 👌 buikomtrek smorgens meten op een lege maag het handigst denk ik?
Had je toch niet hoeven te vragen?

Je mag ook wel eerst even lekker gaan eten en een liter water drinken maar dat komt je omtrek niet ten goede.

Jij bent soms best grappig zo te lezen.

✌🏽💪🏽

Hahaha toen hij beantwoord werd dacht ik ook echt wat een domme vraag 🤣 energie is op voor vandaag denk ik 😁

Wel weer een mooie voedingsdag gehad. Die tabletten zorgen voor goede energie en weinig trekmomenten dus vertrouwen in het afvallen gekregen. Merk dat eten wel op roken lijkt. Nu is het lichamelijke aspect weg en blijft de gewoonte over. Wil voor het weekend (2dagen vrij) een plan hebben qua voeding voor het weekend met een gepland snack/verwen moment om te voorkomen dat alle remmen los gaan. Psylliumvezels dag 2 en tot dusver heel tevreden en geen opgeblazen gevoel gehad. Nu slapen en op naar morgen 💪😇
Screenshot_20240604-184400_MyFitnessPal.jpg

Laatst bewerkt:
Vanmorgen toch maar even op de weegschaal gesprongen en zit op 62.1 :cheer: :cheer: dus lekker begin van de dag. Vetpercentage meter van xxl vonden wij niet zo handig dus de ouderwetse van de sportschool erbij gepakt. Resultaat Vetpercentage 23%. Aannemelijk denken jullie? Hierdoor wat minder lang getraind ivm tijd werk etc. Morgen ga ik buikomtrek meten 💪

Shoulder side raise 3x12 7.5kg
Bar upright row 3x12 20kg
Front raise kabel brede stang 3x12 15kg

Triceps Overhead extension dumbell 3x12 12kg
Triceps pulldown brede staaf 3x12 25kg
Triceps pulldown driehoekje 3x12 25kg

Loopband 16 minuten snelheid 5.5 helling 4.5 calorieën volgens apparaat 105.

Laatst bewerkt:
Vanmorgen toch maar even op de weegschaal gesprongen en zit op 62.1 :cheer: :cheer: dus lekker begin van de dag. Vetpercentage meter van xxl vonden wij niet zo handig dus de ouderwetse van de sportschool erbij gepakt. Resultaat Vetpercentage 23%. Aannemelijk denken jullie? Hierdoor wat minder lang getraind ivm tijd werk etc. Morgen ga ik buikomtrek meten 💪

Shoulder side raise 3x12 7.5kg
Bar upright row 3x12 20kg
Front raise kabel brede stang 3x12 15kg

Triceps Overhead extension dumbell 3x12 12kg
Triceps pulldown brede staaf 3x12 25kg
Triceps pulldown driehoekje 3x12 25kg

Loopband 16 minuten snelheid 5.5 helling 4.5 calorieën volgens apparaat 105.
Hier kun je het totaal invullen, dat weet je het https://krachttraining.info/vetpercentage-berekenen-huidplooimeting/

Cool komt aardig overeen. Dankjewel topper😘

Gisteren door mijn enkel geknakt en met lopen licht gevoelig. Hardlopen vanmorgen heel gevoelig dus na 5 minuten omgedraaid en naar de sportschool gereden. 45 minuten op de loopband gestaan waarvan 5 minuten inlopen 5 minuten uitlopen. 35 minuten snelheid 6 en 5.5 afgewisseld en helling 7.

Ontzettend gemotiveerd om dat buikje eraf te werken en het lichaam te krijgen waar ik voor bikkel 💪
20240606_065807.jpg

Beterschap met je blessure :kiss:

Serieus, jouw werkethiek is echt bewonderenswaardig!
En dan bedoel ik vooral dat super vroeg opstaan om voor het werk uit te gaan trainen.
Ik heb dat wel eens geprobeerd, maar trok dat vrij slecht.

Gisteren door mijn enkel geknakt en met lopen licht gevoelig. Hardlopen vanmorgen heel gevoelig dus na 5 minuten omgedraaid en naar de sportschool gereden. 45 minuten op de loopband gestaan waarvan 5 minuten inlopen 5 minuten uitlopen. 35 minuten snelheid 6 en 5.5 afgewisseld en helling 7.

Ontzettend gemotiveerd om dat buikje eraf te werken en het lichaam te krijgen waar ik voor bikkel 💪
20240606_065807.jpg
Hoe is het nu met je enkel?
Sterkte er mee topper!

Serieus, jouw werkethiek is echt bewonderenswaardig!
En dan bedoel ik vooral dat super vroeg opstaan om voor het werk uit te gaan trainen.
Ik heb dat wel eens geprobeerd, maar trok dat vrij slecht.
Dankjewel leuk om te horen! Eerlijk past het ook echt bij mij en vind ik het heerlijk om na werk niks meer te hoeven wetende dat ik alles uit de dag heb gehaald 😇

Enkel gaat wel prima alleen die druk van neerkomen met hardlopen was niet zo fijn! En vraagje. Ik krijg soms bij reacties een karma en zie daar een tekst bijstaan van iemand maar kan alleen de eerste zin lezen. Dus hoe kan ik de rest bekijken. Lief jullie reacties 🥰

Enkel gaat wel prima alleen die druk van neerkomen met hardlopen was niet zo fijn! En vraagje. Ik krijg soms bij reacties een karma en zie daar een tekst bijstaan van iemand maar kan alleen de eerste zin lezen. Dus hoe kan ik de rest bekijken. Lief jullie reacties 🥰
Negeren zijn allemaal viezerikken 😝 Oeps ik verraad nu mijzelf :p

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven