MuscleMeat

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Dankjewel! Ga ik zeker doen. Huisje poetsen beetje wandelen, uitzoeken welke excursies er op mijn vakantie te boeken zijn 😇

Verzoek aan iedereen. Tips zijn echt leuk en welkom maar onderling elkaar aanvallen in mijn log niet. Had hierdoor vanmorgen eigenlijk niet zoveel zin om te posten.
Herkenbaar!

Dit is voor mij ook de reden dat ik in m'n contestlog zeer terughoudend ben met het posten van tot in detail uitgeschreven trainingen. Dan zie ik de in mijn ogen onterechte "je traint als een poesje"-opmerkingen al weer aankomen als er in de ogen van de 'go hard or go home crew' te weinig verval zit in m'n sets en dan denk ik: geen zin in, laat maar.

Scheelt dat ik wel een poesje ben dus kan wel wat incasseren en veel van die opmerkingen motiveren mij wel wat harder uit te pakken de volgende x. Wel een voorwaarde dat ik dan ook een uitleg krijg wat er p*ssy is en hoe ik het kan aanpassen naar tijger

White Tiger Baby GIF

heerlijk geslapen en zit lekker energiek in mijn vel. Nu straks werken en met een cliënt afgesproken aan te schuiven met eten en baal oprecht van die afspraak omdat ik zo lekker in de voeding zit dus dat is een good sign. Zoals ik er nu in sta ga ik morgen nog een x hardlopen zodat ik dinsdag op mijn vrij gevraagde dag benen kan trainen. Vandaag dus 5km wezen rennen 💪

Screenshot_20240707-074057_Samsung Health.jpg

Had moeite om uit bed te komen en had niet zoveel zin om te gaan rennen maar mijzelf toch overgehaald = denk aan het buikje waar je vanaf wilt 💪 en werd beloond met een prachtig uitzicht. Morgen lekker vrij en naast benen training me time 😇

Screenshot_20240708-063525_Samsung Health.jpg

20240708_061343.jpg

Wat weegt mijn dikkie vandaag, en is je buikomtrek ook afgenomen ?

Dat weet niemand 😁. Ben echt heel cheat gevoelig dus ga na zo'n Turkse pizza echt niet op de weegschaal 😲 woensdag ga ik wegen en vanuit daar weer strijden 💪
Heb je ook niets aan. :p Ik weeg mezelf ook nooit de dag nadat we flink zout of iets dergelijks eten. Ik kan zo 1 a 2 kilo zwaarder zijn als ik ineens een pizza eet binnen de kcals, wat een dag later weer weg is.

Gewoon wegen en niet zo piepen.
Te veel gegeten? Jammer dan , weeg je gewoon, weet je meteen waar je staat en kun je weer verder.

:flex:

Dat weet niemand 😁. Ben echt heel cheat gevoelig dus ga na zo'n Turkse pizza echt niet op de weegschaal 😲 woensdag ga ik wegen en vanuit daar weer strijden 💪
Weekgemiddelde van je weegmomenten en buikomtrek. Die pizza boeit me niet wat die weegt

Heb je ook niets aan. :p Ik weeg mezelf ook nooit de dag nadat we flink zout of iets dergelijks eten. Ik kan zo 1 a 2 kilo zwaarder zijn als ik ineens een pizza eet binnen de kcals, wat een dag later weer weg is.
Ja precies dat inderdaad. Wist dat als ik vanmorgen ging wegen ik echt een demotiverend getal zou zien. Ik heb dus idd ook zo 1 5 tot 2 kg verschil als ik 1 maaltijd cheat.

• Wow
Waarderingen: K82
Ja precies dat inderdaad. Wist dat als ik vanmorgen ging wegen ik echt een demotiverend getal zou zien. Ik heb dus idd ook zo 1 5 tot 2 kg verschil als ik 1 maaltijd cheat.
1 kilo lichaamsvet staat ongeveer gelijk aan 7000kcal.

Ik denk niet dat die lahmacun van je zo groot was. Maar goed, je hebt je dus niet gewogen, ok.

Vandaag dagje vrij toch? Of morgen? Geniet er van.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven