Buttie88
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 9.205
- Lengte
- 1m62
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Herkenbaar!Verzoek aan iedereen. Tips zijn echt leuk en welkom maar onderling elkaar aanvallen in mijn log niet. Had hierdoor vanmorgen eigenlijk niet zoveel zin om te posten.
Genieten en chill out doen is vakantie !Dankjewel! Ga ik zeker doen. Huisje poetsen beetje wandelen, uitzoeken welke excursies er op mijn vakantie te boeken zijn 😇
Nee is 1 dag vrij haha. Maar uitkijken naar vakantie doe ik wel hoor 😇 vandaag idd gewoon tran kilo dagje thuis aankutten
Geniaal idee.Gezien het overschot in tips en iedereen zijn visie het beste vind neem ik alleen wat van je aan als je ook foto's van je fysiek online hebt. Dan zie ik tenminste of jou visie werkt op een lichaam.
Dat weet niemand 😁. Ben echt heel cheat gevoelig dus ga na zo'n Turkse pizza echt niet op de weegschaal 😲 woensdag ga ik wegen en vanuit daar weer strijden 💪Wat weegt mijn dikkie vandaag, en is je buikomtrek ook afgenomen ?
Heb je ook niets aan.Dat weet niemand 😁. Ben echt heel cheat gevoelig dus ga na zo'n Turkse pizza echt niet op de weegschaal 😲 woensdag ga ik wegen en vanuit daar weer strijden 💪
Ik weeg mezelf ook nooit de dag nadat we flink zout of iets dergelijks eten. Ik kan zo 1 a 2 kilo zwaarder zijn als ik ineens een pizza eet binnen de kcals, wat een dag later weer weg is.Weekgemiddelde van je weegmomenten en buikomtrek. Die pizza boeit me niet wat die weegtDat weet niemand 😁. Ben echt heel cheat gevoelig dus ga na zo'n Turkse pizza echt niet op de weegschaal 😲 woensdag ga ik wegen en vanuit daar weer strijden 💪
Maar gaat er wel lekker in....hmmmmm...Weekgemiddelde van je weegmomenten en buikomtrek. Die pizza boeit me niet wat die weegt
als je voldoende water drinkt, ga je echt geen 2kilo water vasthouden door 1 lahmacunHeb je ook niets aan.Ik weeg mezelf ook nooit de dag nadat we flink zout of iets dergelijks eten. Ik kan zo 1 a 2 kilo zwaarder zijn als ik ineens een pizza eet binnen de kcals, wat een dag later weer weg is.
Ja precies dat inderdaad. Wist dat als ik vanmorgen ging wegen ik echt een demotiverend getal zou zien. Ik heb dus idd ook zo 1 5 tot 2 kg verschil als ik 1 maaltijd cheat.Heb je ook niets aan.Ik weeg mezelf ook nooit de dag nadat we flink zout of iets dergelijks eten. Ik kan zo 1 a 2 kilo zwaarder zijn als ik ineens een pizza eet binnen de kcals, wat een dag later weer weg is.
Ik drink altijd zo'n 4 liter maar verschil is echt uge groot als ik iets eet wat niet in mijn schema past. Plus zit net aan het einde van mijn periode dus 2 dagen daarvan herstellen en woensdag weegdag.als je voldoende water drinkt, ga je echt geen 2kilo water vasthouden door 1 lahmacun
oa deze weegt 150g met 1,6g zout, zonder opleg
1 kilo lichaamsvet staat ongeveer gelijk aan 7000kcal.Ja precies dat inderdaad. Wist dat als ik vanmorgen ging wegen ik echt een demotiverend getal zou zien. Ik heb dus idd ook zo 1 5 tot 2 kg verschil als ik 1 maaltijd cheat.