- Waardering
- 27.809
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
schoonheidsslaapje?Pierre Kartner curlde met smurfen. Wat een gelul weer hier, zelfs al ik een paar uur weg ben
Arbeiten ! De verwarming brand hier niet gratis
Scheer jouw benen, trek een korte legging aan en laat wat huid op foto zien. Het overgrote deel lijkt er wanhopig genoeg voor dat voldoende te vinden.Willen jullie uit dit topic gaan en verder in de mijne. Lijkt er net of daar ook nog wat gebeurd. Begin langzaam wel jaloers te worden 😝
Jij hebt geen idee hoeveel mesjes ik nodig heb om mijn benen kaal te scheren 🤣🤣 Maar mijn ronde billen in een roze strakke legging zou het vast prima doen hier idd🔥Scheer jouw benen, trek een korte legging aan en laat wat huid op foto zien. Het overgrote deel lijkt er wanhopig genoeg voor dat voldoende te vinden.
🤣🤣🤣🤣🤣Wow 😲 net thuis en dacht even dat mijn dag lang was en toen zag ik dit 😮
![]()
Wel wat opgestoken?Wow 😲 net thuis en dacht even dat mijn dag lang was en toen zag ik dit 😮
![]()
Eindelijk, de beloofde buttshots!

ziet er prima uit!
is ook niet voor iedereen zo natuurlijk.Dan 3x15 met dat gewicht en dan ging ik ophogen met gewicht en weer even naar 10/12 herhalingen . Destijds tot 80kg gedaan