Fitness Seller

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
@buttie kom maar op met die butt spam. Ruzie in de toko .

1000000423.jpg

Willen jullie uit dit topic gaan en verder in de mijne. Lijkt er net of daar ook nog wat gebeurd. Begin langzaam wel jaloers te worden 😝

Willen jullie uit dit topic gaan en verder in de mijne. Lijkt er net of daar ook nog wat gebeurd. Begin langzaam wel jaloers te worden 😝
Scheer jouw benen, trek een korte legging aan en laat wat huid op foto zien. Het overgrote deel lijkt er wanhopig genoeg voor dat voldoende te vinden.

Scheer jouw benen, trek een korte legging aan en laat wat huid op foto zien. Het overgrote deel lijkt er wanhopig genoeg voor dat voldoende te vinden.
Jij hebt geen idee hoeveel mesjes ik nodig heb om mijn benen kaal te scheren 🤣🤣 Maar mijn ronde billen in een roze strakke legging zou het vast prima doen hier idd🔥

• Topic Starter Topic Starter
Nou een poging van topic starter om te reageren

Ik vind 12 herhalingen een mooi aantal. Toen ik 3 jaar terug begon met kracht deed ik 10/12 herhalingen met squatten (plus opbouwen zoals nu). 2x met max gewicht. Dan 3x15 met dat gewicht en dan ging ik ophogen met gewicht en weer even naar 10/12 herhalingen . Destijds tot 80kg gedaan en toen ging de lol eraf dus vandaar dat ik nu vaak lichter train dan mijn poten zouden kunnen. Iig blijf ik met 5kg ophogen. Train tweemaal per week benen dus zo om de 3 trainingen ophogen. Denk dat ik nu ook wel de 65 wegkrijg maar ben dus liever voorzichtig en dan wat langer onderweg.

Vind het tof dat iedereen meedenkt maar die discussie over mannen en vrouwen training. Powerlifting of kracht bla bla kan ik niks mee. Again mijn doel strak gespierd. Geen anorexia gespierd en geen hangpens gespierd. Op basis van mijn eigen foto denk ik dat ik op de goede weg zit. Deels eigen feeling en deels bruikbare tips van jullie. Gezien de massa discussie ga ik even geen video plaatsen voordat ik daar weer tig verschillende meningen over krijg. Heb wat print screens gemaakt van mijn laatste video en eigen inziens zit ik qua vorm wel oke.

Screenshot_20240705-184437_Gallery.jpg

Screenshot_20240705-184438_Gallery.jpg

Screenshot_20240705-184343_Gallery.jpg

Ja hoor gaat prima ga maar lekker zo door. Belangrijkst is dat je t ook leuk blijf vinden anders houd je t niet lang vol.

We matchen niet helemaal guys. Ben ik eindelijk thuis om te reageren op 5 pagina's tekst is iedereen ineens stil 😁. Hoe dan ook ben ik gesloopt en lig ik in bed. Morgen gezellig dagje samen 😜. Voor mij morgen rug triceps dagje en vrij 🤸‍♀️🌞😎

Laatst bewerkt:
Inderdaad, lekker zo doorgaan dan. Wat ik in ieder geval aan de foto's zie is een mooi diepe squat (beneden parallel), goed contact van de voeten met de vloer, een rechte rug en safety bars op de juiste hoogte. :thumbs:

Met iedereen eens :D ziet er prima uit!

Nou moet ik zeggen dat je best wat kan met de mannen versus vrouwen, maar dat zijn dingen die je een keer, als je tijd en zin hebt, op je gemak eens kan bekijken (de video bijvoorbeeld), zelfs als je er nog niks mee doet.
Of nja, vind zelf zulke dingen wel interessant :o is ook niet voor iedereen zo natuurlijk.

Oh enne;

Dan 3x15 met dat gewicht en dan ging ik ophogen met gewicht en weer even naar 10/12 herhalingen . Destijds tot 80kg gedaan

Excuse my French, but fucking strong :thumb:

Je bent al goed bezig, weet je zelf ook wel en plezier erin hebben staat natuurlijk voorop :D

Wat een rampennacht. 3x gebeld via ons noodnummer dus steeds weer klaarwakker en vergeten mijn wekker uit te zetten dus toen ik eindelijk weer sliep ging de wekker om 4.15. Uiteindelijk 6 uur eruit gegaan en klaargemaakt voor de sportschool. Training ging niet zo lekker gezien ik mega hoofdpijn heb. Vandaag dus verder rustig aan doen.

Lat pulldown
1x10 20kg
1x10 25kg
1x10 35kg
2x12 40kg
1x15 40kg

Stierenhoorntjes waren er niet dus soortgelijke machine gepakt voor cable row
1x10 20kg
1x10 25kg
1x10 30kg
2X12 35 kg
1x14 35kg

Back extension
1x10 31 kg
1x10 45kg
2x12 52kg
1x14 52kg

Dumbell row
1x12 8kg
1x12 10kg
2x12 12kg
1x14 12kg

Triceps Overhead extension dumbell
1x12 8kg
1x12 10kg
2x12 12 kg
1x13 12kg

Triceps pushdown lange stang
1x10 10kg
1x10 15kg
2x12 20kg
1x16 20kg

Leg raise op die stangen
4x20

Verzoek aan iedereen. Tips zijn echt leuk en welkom maar onderling elkaar aanvallen in mijn log niet. Had hierdoor vanmorgen eigenlijk niet zoveel zin om te posten. Gezien het overschot in tips en iedereen zijn visie het beste vind neem ik alleen wat van je aan als je ook foto's van je fysiek online hebt. Dan zie ik tenminste of jou visie werkt op een lichaam.

Nu happy vrije zaterdag 🌞

Geniet van je vrije dag 💪

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven