XXL Nutrition

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja dat scherper heb ik dus niet. Kom in een staat van vooral gapen terwijl ik juist voor mijn cliënten altijd de energieke en vrolijke wil zijn. Maar ga proberen de make love met dat gevoel te vinden om alsnog te kunnen presteren zoals het hoort 😊
Wat voor werk doe jij? Ik vraag dit voor een vriend.

Ja dat scherper heb ik dus niet. Kom in een staat van vooral gapen terwijl ik juist voor mijn cliënten altijd de energieke en vrolijke wil zijn. Maar ga proberen de make love met dat gevoel te vinden om alsnog te kunnen presteren zoals het hoort 😊
Junk volume = verminderde herstel = “gapen”

Win/win situatie als je dit allemaal eruit gooit. Boek je meer spiermassa gains, je hebt meer energie overall en je hoeft minder in de gym te zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.024
Hahahahaha :roflol:

Ik werk in de verslavingszorg.

Make love was voor dat overreden gevoel 😎

• #1.025
Junk volume = verminderde herstel = “gapen”

Win/win situatie als je dit allemaal eruit gooit. Boek je meer spiermassa gains, je hebt meer energie overall en je hoeft minder in de gym te zijn.
Ja thnx. Kan dus nu ook wel verschil merken in de zin van loop de sportschool uit ipv strompelen en door alle energie heen dus hoop dat ik door deze manier van trainen energieker blijf gedurende de week 😇

• #1.027
Nou ja ben wel een jaar clean sinds afgelopen zaterdag 😂. Dus ik hoop het niet.
Wow hoe lekker is dat! Na een jaar beginnen je hersenen ook te herstellen en krijg je langzaam weer je eigen dopamine etc terug. Tenminste ken je verslaving uiteraard niet of hoe lang je geworsteld hebt maar een jaar is echt top prestatie 😍

Wow hoe lekker is dat! Na een jaar beginnen je hersenen ook te herstellen en krijg je langzaam weer je eigen dopamine etc terug. Tenminste ken je verslaving uiteraard niet of hoe lang je geworsteld hebt maar een jaar is echt top prestatie 😍
Bij hem ook ? :D

Na werk nog lekker stuk wezen wandelen dus stappendoel 10.000 gehaald. Als ik meerdere dagen laag in calorieën zit icm sporten zoals ik nu doe begin ik echt in te kakken met energie. Daarom cafeïne kauwtabletten besteld en die komen morgen binnen. Ben nogal gevoelig voor cafeïne dus durf de heftige variant van 250mg niet aan. In deze zit 50mg dus experimenteren de komende week. Genoeg om op energie te blijven en niet teveel zodat ik half strak sta 👌
In een kopje koffie zit ongeveer 150mg, dus 50 is heel bescheiden 😊

Nutteloze toevoeging: in Robusta (= goedkopere koffie, krachtig en bitter) meer dan in Arabica. Een koffieplant maakt cafeïne aan om zichzelf te beschermen tegen insecten, bovenop de berg heb je veel minder ziektes en insecten.

Qua energie en gapen kan het helpen om je maaltijden anders te verdelen. Vetten en vezels vertragen je opname en houdt je langer verzadigd. Proberen dat je bloedsuiker stabieler blijft kan veel invloed hebben op je energie.

Krijg zelf brainfogs op dieet. Goede vetten helpen daarbij.

• #1.034
In een kopje koffie zit ongeveer 150mg, dus 50 is heel bescheiden 😊

Nutteloze toevoeging: in Robusta (= goedkopere koffie, krachtig en bitter) meer dan in Arabica. Een koffieplant maakt cafeïne aan om zichzelf te beschermen tegen insecten, bovenop de berg heb je veel minder ziektes en insecten.

Qua energie en gapen kan het helpen om je maaltijden anders te verdelen. Vetten en vezels vertragen je opname en houdt je langer verzadigd. Proberen dat je bloedsuiker stabieler blijft kan veel invloed hebben op je energie.

Krijg zelf brainfogs op dieet. Goede vetten helpen daarbij.
Thnx! Geen nutteloze info hoor. Als ik last heb van muggen ga ik voortaan sterke koffie drinken 😁

Mijn verdeling
5.00 eiwitshake
8.00 havermout
11.00 rijstwafel huttenkase
13.30 rijstewafel huttenkase
16.00 kwark banaan
18.30 rijst kip groente of tonijnsalade

Dus wel aardig verdeeld op de dag 😊

• #1.035
Supervast geslapen dus de wekker niet gehoord de eerste x. Lekker wezen rennen al was het wel superwarm en liep het zweet ervan af. Nu douchen eten en werken. Nog 4 dagen tot mijn eerste vrije week 👌
Screenshot_20240716-061702_Samsung Health.jpg

20240716_055519.jpg

• #1.036
Nog een ochtendje wezen rennen. Zit een beetje in een dilemma voor de komende dagen. Heb eigenlijk morgen benen op het programma maar begin morgen ook op tijd dus tijdtechnische is vrijdag handiger. Zie borst schouders biceps niet zitten morgen omdat ik vrees dat het impact heeft op de squat van vrijdag. Duss ga kijken of ik later kan beginnen morgen 👌. Leven van een sportende werkende vrouw draait om planning 😁. Voeding gaat lekker. Neem nu een extra dosis cafeïne metabolisme tabletten smorgens en blijf op energie en slaap nog steeds als een roosje.

Helaas geen mooie zonsopgang vanmorgen maar prima rondje.

Screenshot_20240717-063333_Samsung Health.jpg

Nog een ochtendje wezen rennen. Zit een beetje in een dilemma voor de komende dagen. Heb eigenlijk morgen benen op het programma maar begin morgen ook op tijd dus tijdtechnische is vrijdag handiger. Zie borst schouders biceps niet zitten morgen omdat ik vrees dat het impact heeft op de squat van vrijdag. Duss ga kijken of ik later kan beginnen morgen 👌. Leven van een sportende werkende vrouw draait om planning 😁. Voeding gaat lekker. Neem nu een extra dosis cafeïne metabolisme tabletten smorgens en blijf op energie en slaap nog steeds als een roosje.

Helaas geen mooie zonsopgang vanmorgen maar prima rondje.
Nee, dat heeft geen impact op je squats

Heb je nog tijd voor zonnebank of ga je een parasol huren ?

• #1.039
Haha ben nog aardig bruin en ga zaterdag nog even wat zon pakken. Maandag nageltjes dinsdag kappertje. Helemaal vakantie ready straks. Dus geen zonnebank en geen parasol 👌

20240715_190326.jpg

Nog een ochtendje wezen rennen. Zit een beetje in een dilemma voor de komende dagen. Heb eigenlijk morgen benen op het programma maar begin morgen ook op tijd dus tijdtechnische is vrijdag handiger.
Ik zou zelf dag voor leg day niet gaan hardlopen, wandelen kan wel.
Zou ook niet na je leg day zelf of een dag later gaan hardlopen zodat.

Zie borst schouders biceps niet zitten morgen omdat ik vrees dat het impact heeft op de squat van vrijdag.
Ben benieuwd hoe je squat dan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven