AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🄰

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze moeten genieten op vakantie maar ben er bang voor dat ze los gaat en weer staat waar ze een x aantal weken was. Tuurlijk verlies je de eerste weken dan weer sneller, maar vaak zie je dit gebeuren...
Als je eenmaal de weg hebt gevonden, verdwaal je niet zomaar. Wat @Buttie88 al zegt. Na een paar croissants met Nutella is daar de lol ook snel af, helemaal als je merkt dat het je lichaam niet voed.

Ouwe vieze mannetjesšŸ˜›šŸ¤“

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.073
Jeeeej vakantie begonnen. Man wat heb ik zin in spare ribs 🄺 heb het echt zwaar!

At vakantie = ik drink dus niet. Maar wel met mijzelf afgesproken dat ik 1x een bar ga opzoeken om mijn ritme wat te doorbreken en niet 20 uur slapen en 5 uur eruit en alleen het restaurant gym en strand te zien šŸ‘Œ laat wel een tshirt drukken = f**k off, ik heb matties op het dbb forum šŸ˜‡

Jeeeej vakantie begonnen. Man wat heb ik zin in spare ribs 🄺 heb het echt zwaar!

At vakantie = ik drink dus niet. Maar wel met mijzelf afgesproken dat ik 1x een bar ga opzoeken om mijn ritme wat te doorbreken en niet 20 uur slapen en 5 uur eruit en alleen het restaurant gym en strand te zien šŸ‘Œ laat wel een tshirt drukken = f**k off, ik heb matties op het dbb forum šŸ˜‡
Als je dat laatste doet heb je wel een eigen banner verdient ;-)

• #1.076
Gisteren eerste vakantiedag en was aardig moe van de afgelopen tijd dus alleen een flink stuk wezen wandelen. Vanmorgen benen getraind en daarna thuis nog half uurtje gewandeld. Nadeel van de tijd hebben is dat ik alles veel rustiger doe en uiteindelijk echt heel weinig zin had het af te maken. Ander nadeel is dat ik benen dus echt niet leuk vind om te doen. Morgen borst schouders biceps šŸ’Ŗ. Begin wel een beetje te zien dat mijn schouders en benen breder worden in verhouding tot mijn buik heupen 🄰

Squat
1x5 lege stang 20kg
1x5 40kg
1x5 50kg
1x5 55kg
2x12 60kg
1x13 60kg
1x8 60kg

Leg press
2x12 100kg
1x15 100kg

Hip trust
1x8 40kg
2x12 60kg
1x15 60kg

Cable kick back
1x15 10kg
1x15 15kg
2x15 20kg
1x17 20kg

Hip adduction
1x15 40kg
1x15 45kg
1x15 50kg
2x15 55kg
1x16 55kg

Hip abduction
1x15 30kg
1x15 35kg
1x15 40kg
2x15 45kg
1x12 en toen mijn handen wat laten helpen tot 15

Snapchat-194485800.jpg

Als je mannen ziet met donkere zonnebrillen, pruiken en nepbaarden. Dan is dat de DBB undercover crew om te kijken of jij je op vakantie wel een beetje aan de code of iron houd. #gainwatchers

1000000871.gif

• #1.079
Als je mannen ziet met donkere zonnebrillen, pruiken en nepbaarden. Dan is dat de DBB undercover crew om te kijken of jij je op vakantie wel een beetje aan de code of iron houd. #gainwatchers

1000000871.gif
🤣🤣🤣🤣🤣🤣 deze beelddenker gaat stuk

• #1.080
Die metabolisme tabletten? Zeker. Deze verdeling werkt zodat ik ook nog voor 21 uur slaap

Op beentraining ervoor en erna 2
Op andere trainingen ervoor 2 en erna 1
Op hardlopen ervoor 2 en erna 1

En die kauwtabletten vanmorgen 2 genomen op de helft van de training. Sta helemaal strak nu 😁. Oprecht ben heel gevoelig voor cafeïne.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven