XXL Nutrition

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog 8 dagen voordat ik op vakantie ga dus ga lichtelijk crashen deze week. Zit nu op 61 kg dus nog 1 kilo moet haalbaar zijn in 8 dagen.

Maar waarom die KG er extra af? Ik zou gewoon lekker zo doorgaan zoals je nu doet

100% eens met @Brownie88! Ik zou niet te gek gaan doen deze week om koste wat kost die 61 kg te halen en vooral op de langere termijn focussen. Als je uitgehongerd op vakantie gaat, bestaat er dan niet het risico dat je volledig los gaat op dat hotelbuffet waar je onbeperkt kunt opscheppen?

Deze week lekker rammen en de sportschool en dan heb je straks een welverdiende herstelweek.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.082
Snap wat je zegt en dat risico is er sowieso en ook 1 die ik volledig incasseer. Daarna weer een jaar doorwerken en sporten dus kijk er echt naar uit mij tegoed te doen aan het menu, te genieten van de zon en zee en het niks doen. Maar neem jullie opmerkingen zeker serieus dus wacht met gek doen tot ik daar ben 😇

Die kilo zit echt in mijn hoofd denk ik. Maar gezien ik deze week al wel vrij ben is het handiger mij aan dit plan te houden. Zodra ik denk wat is nou een week gaat het radicaal mis. En als het bij mij misgaat weten we allemaal dat het niet om 1 koekje gaat 😁

Snap wat je zegt en dat risico is er sowieso en ook 1 die ik volledig incasseer. Daarna weer een jaar doorwerken en sporten dus kijk er echt naar uit mij tegoed te doen aan het menu, te genieten van de zon en zee en het niks doen. Maar neem jullie opmerkingen zeker serieus dus wacht met gek doen tot ik daar ben 😇

Die kilo zit echt in mijn hoofd denk ik. Maar gezien ik deze week al wel vrij ben is het handiger mij aan dit plan te houden. Zodra ik denk wat is nou een week gaat het radicaal mis. En als het bij mij misgaat weten we allemaal dat het niet om 1 koekje gaat 😁
Zet die weegschaal ff lekker weg en focus je op je laatste week training en je voorpret voor je vakantie.
Teveel focus aka stress is niet zo'n beste manier om je gewicht te tracken. Cortisol ofwel vocht is een mindfuck voor de weegschaal uitslag.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.086
Thnx guys voor de support, krijg hierdoor nog meer zin in op vakantie gaan 😊😊 heb het in eigen ogen ook echt verdiend om even te gaan relaxen 😇. Nog 5 dagen vroeg opstaan, sporten en trip voorbereiden.

Weegschaal mijd ik eventjes inderdaad. Spiegel zegt namelijk dikke prima voor nu. Overweeg alleen vrijdag nog even te wegen zodat ik na de vakantie weet wat de schade is. Echter veel maakt het niet uit gezien ik dan toch weer bezig ga met het eraf krijgen.

Summer Time GIF by Merge Mansion

Open een poll dat men kan stemmen hoeveel je aankomt op vakantie

Zet die weegschaal ff lekker weg en focus je op je laatste week training en je voorpret voor je vakantie.
Teveel focus aka stress is niet zo'n beste manier om je gewicht te tracken. Cortisol ofwel vocht is een mindfuck voor de weegschaal uitslag.
Ze hoeft ook niet dagelijks te wegen nu, dat hoeft ook geen stress te veroorzaken, dat zal eerder uit haar werk ontstaan. Ze kan nu relaxen en daags voor vertrek wegen en bij thuiskomst. Dan heb je de data om weer te beginnen, en wat je evt. bent aangekomen

Òf even een Buttie foto voor en na je vertrek zodat we mee kunnen oordelen😋

En wat als ze dag voor vakantie nu zonnebank gaat en verbrand waardoor je extra vocht vasthoud en dus misleidende data hebben of wellicht 3 sparerib menus achterover drukt.

Niet zo aanstellen en gewoon op de weegschaal elke dag staan, wat een dom gedoe hier weer. Als men al bang is voor de weegschaal moet je maar gaan badmintonnen.

En wat als ze dag voor vakantie nu zonnebank gaat en verbrand waardoor je extra vocht vasthoud en dus misleidende data hebben of wellicht 3 sparerib menus achterover drukt.

Niet zo aanstellen en gewoon op de weegschaal elke dag staan, wat een dom gedoe hier weer. Als men al bang is voor de weegschaal moet je maar gaan badmintonnen.
Moet jij zeggen. Je appt mij zo vaak je gewichten door, dat ik er hoorndol van wordt.
#3xdaagswegen
🤣

Dan zou ik zeggen dit te voorkomen een minstens dagelijkse foto uodate het best werkt...
:D

Jij hebt overduidelijk nooit op serieus niveau badminton gespeeld.

Weegschaal mijd ik eventjes inderdaad. Spiegel zegt namelijk dikke prima voor nu. Overweeg alleen vrijdag nog even te wegen zodat ik na de vakantie weet wat de schade is. Echter veel maakt het niet uit gezien ik dan toch weer bezig ga met het eraf krijgen.
Als je op vakantie redelijk losgaat maakt het inderdaad weinig uit.

Jij hebt overduidelijk nooit op serieus niveau badminton gespeeld.
Ohja was ff vergeten dat buttie ook op hoog niveau sport. Sorry was er ff niet helemaal bij.

Voeding en data tracken is voor de beginnende sporter net wat belangrijker dan voor de gemiddelde vrijdag avond badmintonner die daarna nog 6 pils achterover slaat in de kantine.

Als ts over een jaar nog steeds loopt te (k)cutten dan is het de schuld van de softe aanpak hier en dat men continue maar complimenten stickers plakt ipv de waarheid zsggen. Ts wilt een bolle reet en daar moet een prijs voor betaald worden, doet ze dit niet dan is ze over 10 jaar nog single en heeft ze nog geen gym maatje gevonden of moet ze genoegen doen met de left overs.

Die discipline bij sommige mensen is gewoon uitzonderlijk laag, het is allemaal niet zo moeilijk maar bij een scheetje geeft men al direct op en beginnen de excuusjes.

Ts heeft overduidelijk iemand nodig met een harde/directe aanpak, van dat softe gedoe komt zij ook geen kut verder mee en eindigt ze in de dbb vicieuze cirkel van ellende.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven