Laten we voorop stellen dat ik niet single ben omdat ik niet sport en ik niet settle for less dus f**k die leftovers 😁. Moet dan wel zeggen dat door mijn best wel strenge structuur qua sport en werk er weinig zin en tijd overblijft om te daten. En dan nog de issue dat de meeste mensen niet om 20 uur slapen. Plus het gegeven dat je iemand pas leert kennen vanaf 3 tot 6 maanden en ik al afhaak naar 10 zinnen. Dan nog het feit dat ik heel happy ben alleen en relaties eng vind. Naja on topic
Moet AK wel gelijk geven dat ik het beter doe op wat harde klappen dan alleen geaai. Mijzelf een positieve schop onder mijn buttie geven heeft mij verder gebracht in het leven dan mijzelf met fluwelen handschoenen duwen. Vooral met voeding ben ik erg beïnvloedbaar 🤭 zodra ik hoor of lees dat moet kunnen is mijn eerste gedachten koekjes halen 🙃 weet überhaupt niet of ik wel los kan gaan op vakantie dus een poll zou leuk zijn 🤣.
Toen ik hier lid werd was mijn intentie eigenlijk om mijn passie voor sporten en voeding te delen en niet gedacht zoveel tips en support te krijgen dus extra win situatie.
Net terug van sporten en wandelen dus nu lekker douchen en ontbijten 👌
Vooral dit.
ALs je een beetje actief bent, eigenlijk elke dag hier, en je ervaringen deelt mbt voeding, training en wat nog meer, wordt je vanzelf een "bekende DDB-er" op dit forum.
Wel mooi inderdaad dat er zo enorm veel feedback, support, aandacht en tips gegeven worden hier.
Persoonlijk is een harde aanpak wat mij betreft ook beter dan dat lieve gedoe. Kijk, je mag af en toe wel eens horen dat je te streng voor je zelf bent maar over het algemeen moet een tap onder je hol zo'n pijn doen dat je het nog voelt als je moet poepen....is dit een rare uitspraak? Weet ik niet, ik zeg wat ik voel....en ja soms voel ik ook die kick under the butt en dwing mezelf dan om toch nog een rep te doen, en nog één en dan nog eentje, en dan kom ik toch uit op 13 ipv 10 bij de eerste set.
Waar gaat dit over?
Dat we vaak lopen te janken omdat het zo warm is, omdat ik zo slecht geslapen heb en daarom maar een tandje minder doe, omdat ik al de hele tijd schoon eet mag ik nu best een keertje losgaan, omdat de brug open stond en ik te laat was om mijn volledige workout te doen en toen heb ik maar rustig aan gedaan, omdat ik last heb van zand in mijn poephol en dat jeukt en daarom heb ik maar geen squats gedaan, ik had de goede schoenen niet bij me, ja ik kon niet maximaal gaan want de muziek was niet goed genoeg.......................man man man man
Je snapt me wel denk ik.
Is niet alleen maar naar jou bedoeld
@Buttie88 maar ook naar mezelf en daarnaast naar iedereen die excuusjes verzint om maar "rustiger aan te doen".