Fitness Seller

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik was even vergeten dat iedereen het hier perfect doet, geen cheatmeals en geen hobbels op de weg 🤣🤣. Ben trouwens my 600 pound life aan het kijken, dat is chubby. Buttie ziet er gewoon top uit.

Niet zo happen allemaal of hebben we honger ofzo?

Ik was even vergeten dat iedereen het hier perfect doet, geen cheatmeals en geen hobbels op de weg 🤣🤣. Ben trouwens my 600 pound life aan het kijken, dat is chubby. Buttie ziet er gewoon top uit.
Zijn der eigen opgestelde doelen die ik aanhaal hoor?

En elke week 3x bingen is geen cheatmeal. Een cheat verdien je. Dit is gewoon een gebrek aan impulsbeheersing.

En elke week 3x bingen is geen cheatmeal. Een cheat verdien je. Dit is gewoon een gebrek aan impulsbeheersing.
Die ene kilo voor de vakantie bedoel je? Dat heeft ze gewoon bijgesteld, omdat ze voor de langere termijn gaat. Dat kan toch gewoon, is toch niet meteen falen. Die 3 x was voorheen, nu let ze erop, dus ze leert. Het gaat met vallen en opstaan, dat weet je zelf toch ook wel?

Die ene kilo voor de vakantie bedoel je? Dat heeft ze gewoon bijgesteld, omdat ze voor de langere termijn gaat. Dat kan toch gewoon, is toch niet meteen falen. Die 3 x was voorheen, nu let ze erop, dus ze leert. Het gaat met vallen en opstaan, dat weet je zelf toch ook wel?
Vallen en goedpraten. Dat is het hier. En 90% gaat er mee in omdat ze af en toe een geil praatje of opmerking maakt.

Hate it or love it maar zo zit de vork in de steel hier

En juist door dit soort opmerkingen en verschillen in visies wil ik echt graag een keer meeten met zijn allen. Lijkt me echt vet, grote groep aan één grote tafel, allemaal groente, fruit, vlees en whey op tafel en mooi met zijn allen praten over alles waar je het wel of niet mee eens bent.

Lijkt me echt prachtig, meen ik echt.

Vallen en goedpraten. Dat is het hier. En 90% gaat er mee in omdat ze af en toe een geil praatje of opmerking maakt.

Hate it or love it maar zo zit de vork in de steel hier
Is het dan erg om te vallen, zolang je jezelf erna weer bij elkaar raapt? Is toch menselijk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.133

Ben het niet met je eens en zal ik ook niet worden. Doe lekker je ding en blijf lekker weg uit mijn log want je lijkt vooral wanhopig je punt te willen maken. Geen eens zin inhoudelijk op je in te gaan gezien je berichten geen enkel doel hebben behalve dat je je zegje even kunt doen. Sticker erop en good job 👍

Moet dan wel zeggen dat door mijn best wel strenge structuur qua sport en werk er weinig zin en tijd overblijft om te daten.
36 met een gemiddeld overuren van 40 pm
Nou vind ik je een gezellige dame, maar dit kan niet. Hoe doen andere vrouwen het die 20/30 uur werken, gezinsleven hebben met 24/7 kinderen die aandacht nodig hebben een vent die soms ook gekriebeld moet worden, huisdieren, huishouden etc.

Ik vind je een gezellige dame, maar je bent toch al 35 he en het leven wat je nu hebt is eigenlijk een luizenleven en wellicht ervaar jij het als druk, maar dat is het echt niet.

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 Whooosaaaa

Nou vind ik je een gezellige dame, maar dit kan niet. Hoe doen andere vrouwen het die 20/30 uur werken, gezinsleven hebben met 24/7 kinderen die aandacht nodig hebben een vent die soms ook gekriebeld moet worden, huisdieren, huishouden etc.

Ik vind je een gezellige dame, maar je bent toch al 35 he en het leven wat je nu hebt is eigenlijk een luizenleven en wellicht ervaar jij het als druk, maar dat is het echt niet.
Als je iets echt graag wil dan kan dat. Daten ook. De wil is er alleen niet genoeg! 🤗

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven