XXL Nutrition

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja wordt echt tijd de squat in gewicht te verhogen nl dus doel voor morgen van 50 naar 55kg 💪
Sowieso regelmatig verhogen, ik zelf verhoog pas als de workout, in dit geval een squat dan, alle setjes en reps goed gingen, zonder enige vormverlies oid. Dus als de hele sessie goed ging verhoog ik bij de eerstvolgende keer het gewicht.

Momenteel doe ik ook op dinsdag de benen, morgen ga ik naar 5 x 5 x 110, ik vermoed dat dit tot 120 elke week opgehoogd kan worden en vanaf 125 weer uitdagend wordt. Tussendoor nog een keer een maxrep pakken, wordt waarschijnlijk 140 maar wil minimaal 145 (140 al een keer gedaan 1 x)

Bij squats verhoog ik in het algemeen het gewicht met 5kg totaal, bij bench verhoog ik met 2,5 totaal. Kleine stapjes maar die hebben groot effect.

Succes!

Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn... Klein maar fijn :kiss:

In! Je inspireert me om ook een logje te maken maar eerst even wat evenementen achter de rug hebben 🏊‍♀️🚴🏃🏼‍♀️

• Topic Starter Topic Starter
Nou kon niet meer terug uiteraard dus squat opgehoogd vanmorgen. Lekker getraind vanmorgen ondanks een vol hoofd kon ik mij in mijn wereld storten. Oordopjes in en f**k het allemaal 💪. Voeding blijft ook lekker gaan dus kijken wat mijn gewicht deze week doet. Zie dat mijn buikje strakker wordt dus naast gemotiveerd nu al zelfverzekerder daarover.

Squat 3x12 55kg
Bulgarian split squat 3x12 per been 20kg
Hip trust 3x12 70kg
Hip adductor machine 3x15 45kg
Hip abductor machine 3x15 55kg
Cable kick back 3x15 15kg. Deze volgende x naar 20 herhalingen en daarna gewicht omhoog.

Sowieso regelmatig verhogen, ik zelf verhoog pas als de workout, in dit geval een squat dan, alle setjes en reps goed gingen, zonder enige vormverlies oid. Dus als de hele sessie goed ging verhoog ik bij de eerstvolgende keer het gewicht.

Succes!
Ja dat hanteer ik dus ook en als de spierpijn afneemt. Dan denk ik met mijn blonde brein dat mijn spieren gewend zijn geraakt en klaar zijn voor een nieuwe prikkel om te groeien 😁

• Bicep
Waarderingen: K82
Amsterdam city swim 2 km en een 1/8 triathlon dit najaar (om eens te kijken hoe dat gaat). Volgend jaar 1/4 op de planning maar misschien wel eerst een hele diepe cut in het voorjaar (10-15 kilo eraf). Eens kijken wat gaat lukken, eindelijk heb ik weer een vaste baan waar ik ook genoeg aan m’n beweging kom.

• Bicep
Nou kon niet meer terug uiteraard dus squat opgehoogd vanmorgen. Lekker getraind vanmorgen ondanks een vol hoofd kon ik mij in mijn wereld storten. Oordopjes in en f**k het allemaal 💪. Voeding blijft ook lekker gaan dus kijken wat mijn gewicht deze week doet. Zie dat mijn buikje strakker wordt dus naast gemotiveerd nu al zelfverzekerder daarover.

Squat 3x12 55kg
Bulgarian split squat 3x12 per been 20kg
Hip trust 3x12 70kg
Hip adductor machine 3x15 45kg
Hip abductor machine 3x15 55kg
Cable kick back 3x15 15kg. Deze volgende x naar 20 herhalingen en daarna gewicht omhoog.
Lekker bezig!

• Bicep
Beroerde nacht gehad dus voor de verandering vooral blij toen ik eruit kon om 4.30 😁 x wat anders. Volgende maand even nieuwe handschoenen bestellen en een fitness elastiek setje want ze waren weer eens verdwenen in het krachthonk. Vanmorgen rug biceps gedaan. Doe 1 oefening voor biceps omdat ik ze wil houden zoals ze zijn en niet groter wil. Vind dat niet zo mooi.

Lat pulldown brede grip 3x12 40kg
Seat cable row stierenhoorntjes 3x12 40kg
Back extensions 3x12 51 kg (5omhoog)
Lat pulldown smalle grip 3x12 40kg

4x25 crunch machine 10kg

25 minuten cardio 200 calorieën
20240612_061053.jpg

Mooie biceps en schouders!

Beroerde nacht gehad dus voor de verandering vooral blij toen ik eruit kon om 4.30 😁 x wat anders. Volgende maand even nieuwe handschoenen bestellen en een fitness elastiek setje want ze waren weer eens verdwenen in het krachthonk. Vanmorgen rug biceps gedaan. Doe 1 oefening voor biceps omdat ik ze wil houden zoals ze zijn en niet groter wil. Vind dat niet zo mooi.

Lat pulldown brede grip 3x12 40kg
Seat cable row stierenhoorntjes 3x12 40kg
Back extensions 3x12 51 kg (5omhoog)
Lat pulldown smalle grip 3x12 40kg

4x25 crunch machine 10kg

25 minuten cardio 200 calorieën
20240612_061053.jpg
Al even goede biceps als mannen hier die lekker heel jaar door blaste en cruise :D keep it up!

Haha dan doe ik toch nog iets goed met mijn eigen samengesteld training en voeding
Ja.... en je doet het blijkbaar je hele leven al best goed. Denk dat 90% van de vrouwen een figuurtje als jou zou willen hebben dus als je consistent blijft sporten zit je de rest van je leven goed. Hou het leuk en hou het vol :thumb:

Er is helemaal niks mis met een vrouw die dikke spierballen heeft hoor.

Just saying.
Preach it! :thumb:

En aangezien ze aan het cutten is mag er best wat bij als er wat vet afgaat. :D

Hier ook van de fanclub vrouwen met de uitstraling dat er getraind wordt.

Goed bezig💪🏽😉 ik ga je ook volgen!
Btw zag ik wat woorden dialect🤗

• Bicep
Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven