XXL Nutrition

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
Enkel gaat wel prima alleen die druk van neerkomen met hardlopen was niet zo fijn! En vraagje. Ik krijg soms bij reacties een karma en zie daar een tekst bijstaan van iemand maar kan alleen de eerste zin lezen. Dus hoe kan ik de rest bekijken. Lief jullie reacties 🥰
Kusje erop en over?😁

Enkel gaat wel prima alleen die druk van neerkomen met hardlopen was niet zo fijn! En vraagje. Ik krijg soms bij reacties een karma en zie daar een tekst bijstaan van iemand maar kan alleen de eerste zin lezen. Dus hoe kan ik de rest bekijken. Lief jullie reacties 🥰
Naar je profiel gaan en daar op de karma naast de userpic klikken.

klik op je karmagetal en de rest volgt vanzelf

Dankjewel leuk om te horen! Eerlijk past het ook echt bij mij en vind ik het heerlijk om na werk niks meer te hoeven wetende dat ik alles uit de dag heb gehaald 😇
Lekker bezig joh. Voor werken sporten is gwn fijn. Dan kun je na werk echt compleet relaxen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja altijd fijn 🥰 plan voor het weekend = 1 lunch lekker en 1 avondeten lekker. Twijfel nog tussen sushi, spare ribs en kipdijfilet met 40 tenen knoflook. Lunch ws panini kip kaas 🤩. Hoe gaat bij jou de voeding?

Ja altijd fijn 🥰 plan voor het weekend = 1 lunch lekker en 1 avondeten lekker. Twijfel nog tussen sushi, spare ribs en kipdijfilet met 40 tenen knoflook. Lunch ws panini kip kaas 🤩. Hoe gaat bij jou de voeding?
Heb vandaag bijna hele taart op en zo patat! Met lekker veel snacks eten 😝

Voeding is dus optimaal te noemen 🤣🤣🤣

Nou kwam er wel met moeite uit toen de wekker ging om 4.20 😁 maar morgen als het goed is weekend dus laatste x deze week. Weet dat velen zeggen gewicht is niet leidend maar voor mij best wel belangrijk. Vanmorgen 61.8 dus 1 blij ei hier en benen getraind 💪

Squat 3x12 50kg
Bulgarian split squat 3x12 per been 20kg
Hip trust 3x12 70kg (10 omhoog)
Hip abductor machine 3x15 45kg
Hip adductor machine 3x15 55kg
Cable kick back 3x15 15kg

@in love met mijn eigen benen 🙊

20240607_061312.jpg

Weeeeeeeeekend 🤸‍♀️🤸‍♀️🤸‍♀️ tot 6 uur blijven liggen en toen relaxed klaar gemaakt voor de sportschool.

3x12 latt pulldown 40kg brede grip
3x12 seated Cable row 40kg stierenhoorntjes
3x12 latt pulldown 40kg smalle grip
3x12 back extension 45kg
3x12 biceps curls kabel brede stang 20kg

Buikspieren crunch machine 3x25 5kg
Buikspieren liggend op rug benen naar plafond 3x15
Buikspieren zittend/hangend leg raises 3x15

30 minuten loopband. 10 minuten in en uitlopen en 20 minuten helling 5 snelheid 5.5

Nu genieten van mijn ontbijt
20240608_094826.jpg

Wat een topweek! Dagelijks kracht+ relatief veel cardio. Alle spiergroepen 2x getraind en 200 minuten cardio totaal en 1350 calorieën per dag. Resultaat 0.7kg afgevallen 😇. Vandaag was mijn favoriete training aan de beurt

Bankdrukken 3x12 30kg
Fly machine 3x12 22.5kg

Shoulder side raise 3x12 10kg (2.5 omhoog)
Upright row 3x12 20kg
Shoulder front raise 3x12 15kg

Triceps Overhead extension 3x12 12kg dumbell
Triceps pushdown brede staaf 3x12 25kg
Triceps pushdown driehoekje 3x12 25kg
Triceps pushdown touw 3x8 20kg (hier was ie op)

Buikspieren machine crunch 10x15 10kg

Hierna 45 minuten buiten gewandeld. Gemiddelde snelheid 5.3

Laatst bewerkt:
Vanmorgen stond hardlopen op de planning maar had er geen zin in. Merk ik vaker de afgelopen weken en aangezien we al genoeg moeten in deze wereld dit maar geaccepteerd. Ipv hardlopen 40minuten helling lopen. Snelheid 5.5 helling 7. Zo'n 300 calorieën verbruikt ivm in en uitlopen. Helling zou hoger kunnen maar ivm benendag morgen bint we een beetje voorzichtig 😁

Mood : motivated 💪

Screenshot_20240609-182458_Gallery.jpg

Vanmorgen stond hardlopen op de planning maar had er geen zin in. Merk ik vaker de afgelopen weken en aangezien we al genoeg moeten in deze wereld dit maar geaccepteerd. Ipv hardlopen 40minuten helling lopen. Snelheid 5.5 helling 7. Zo'n 300 calorieën verbruikt ivm in en uitlopen. Helling zou hoger kunnen maar ivm benendag morgen bint we een beetje voorzichtig 😁

Mood : motivated 💪

Screenshot_20240609-182458_Gallery.jpg
Goed bezig! Ja inderdaad rekening houden met legday, heel verstandig.

Ja wordt echt tijd de squat in gewicht te verhogen nl dus doel voor morgen van 50 naar 55kg 💪

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven