XXL Nutrition

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag echt kapot moe. Dus vanmorgen een stuk gaan wandelen ipv sportschool met de back up gedachten om vanmiddag dan nog te kunnen gaan. Hele ochtend non stop gapen, niet vooruit te branden en een verdoofd gevoel in mijn hoofd. In de winkel vroeg iemand wat en duurde echt even voordat ik terug op aarde was en kon antwoorden. Alsof mijn hoofd gewoon niks mee krijgt. Dit gevoel zorgt ervoor dat ik op werk niet kan presteren en de neiging krijg veel te gaan eten omdat het voelt als een tekort. Heb dit gevoel vaker als ik strak op de calorieën ga zitten

Vandaag vrij dus dan kan ik het wel handelen maar tijdens werk dus niet. Naja vakantie etc dus na boodschappen doen zag mijn ooghoek een cornetto en dus 1 gehaald en opgegeten. En dat gevoel is zo goed als weg 🙄, ben nog steeds moe maar dat wazige is weg 😮. Sterke koffie, cafeïne tablet niks kreeg dat gevoel weg en een cornetto dus wel. Tis vast niet dat een cornetto opeens magisch is maar wie kent het en wat maakt dat een cornetto verhelderend was?

Zou echt cool zijn dit te weten want dan kan ik het cutten veel beter volhouden.

20240723_135417.jpg
Heb je je echte onderhoud wel eens berekend?
Neem je supplementen en zo ja welke?

Heb je misschien ergens een tekort? Zonder dat je dit weet omdat je dit misschien niet hebt onderzocht?
Te weinig zout misschien, of te weinig of geen magnesium?

Kunnen veel dingen zijn waardoor je je niet "lekker" voelt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.183
Klinkt wel logisch. Als ik de symptomen Google van een lage bloedsuiker komt dat aardig overeen met mijn gevoel. Maar heb zover ik weet geen diabetes of dergelijke en daar lijkt Google wel naar toe te sturen met een lage bloedsuiker.

• Like
Waarderingen: GruX
Je hebt niet gelijk diabetes als je je ff niet lekker voelt, maar wel suiker nodig hebt. zit toch ~ 30g 'suiker' in een cornetto

Hoe ziet je dieet er uit qua Carbs, vet en proteïne ?

• #1.185
Heb je je echte onderhoud wel eens berekend?
Neem je supplementen en zo ja welke?

Heb je misschien ergens een tekort? Zonder dat je dit weet omdat je dit misschien niet hebt onderzocht?
Te weinig zout misschien, of te weinig of geen magnesium?

Kunnen veel dingen zijn waardoor je je niet "lekker" voelt.
Ja onderhoud is 1700. Heel licht afvallen 1500. Alles daaronder zet zoden aan de dijk.

2x daags magnesium + biotine + visolie capsules + vitamine c + collageen + eiwitshake + fatburners

• Like
Waarderingen: K82
Ja onderhoud is 1700. Heel licht afvallen 1500. Alles daaronder zet zoden aan de dijk.

2x daags magnesium + biotine + visolie capsules + vitamine c + collageen + eiwitshake + fatburners
Maandelijkse party? Zou dat mee kunnen spelen?

Maar na de cornetto was het weg zei je?

Zou ook een vreemde geestelijke reactie kunnen zijn omdat je nu vrij bent, je brein is gewend altijd "aan" te staan, nu heb je vakantie en nu mag je eindelijk even "moe en kapot" zijn en dan komt het ineens opzetten.

Gewoon je ding blijven doen en met je zelf praten dat het een verklaarbare reactie is.

• #1.187
Je hebt niet gelijk diabetes als je je ff niet lekker voelt, maar wel suiker nodig hebt. zit toch ~ 30g 'suiker' in een cornetto
En hoe kan ik dit in de toekomst opvangen zonder cornetto? Ben daarna nl weer gewoon normaal scherp, gapen is weg, rare verdoofde gevoel is weg. Alleen nog moe maar ook slecht geslapen dus logisch.

• Like
En hoe kan ik dit in de toekomst opvangen zonder cornetto? Ben daarna nl weer gewoon normaal scherp, gapen is weg, rare verdoofde gevoel is weg. Alleen nog moe maar ook slecht geslapen dus logisch.
Dextrose helpt ook, maar als je het vaker hebt zou ik nuchter je bloedsuiker meten.

• #1.190
Nee van een x slecht slapen krijg ik niet zo'n gevoel. Denk inderdaad @Bullshark zijn idee van de suiker.

• Like
Oke ga ik dextrose bij de hand houden. Heb het denk ik wel wekelijks een x zo niet 1x per 2 weken
OW? Dan zou ik sowieso even een huisarts erbij pakken, misschien bloedonderzoek? Gewoon even een check natuurlijk, niet meteen Google die meteen van het ergste uit gaat maar gewoon een check, neem je meteen je glucose mee.

• #1.196
Je kan kijken naar het totale plaatje in je voeding en "langzame" koolhydraten toe te voegen. Dextrose enz helpen tijdelijk om je bloedsuikerspiegel te laten stijgen en om vervolgens weer te laten dalen.

Hoe ziet je dieet er uit qua Carbs, vet en proteïne ?
Denk hier ook nog even aan ! Maar als je het vaker hebt is een glucosemeter wel aan te raden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven