Vandaag echt kapot moe. Dus vanmorgen een stuk gaan wandelen ipv sportschool met de back up gedachten om vanmiddag dan nog te kunnen gaan. Hele ochtend non stop gapen, niet vooruit te branden en een verdoofd gevoel in mijn hoofd. In de winkel vroeg iemand wat en duurde echt even voordat ik terug op aarde was en kon antwoorden. Alsof mijn hoofd gewoon niks mee krijgt. Dit gevoel zorgt ervoor dat ik op werk niet kan presteren en de neiging krijg veel te gaan eten omdat het voelt als een tekort. Heb dit gevoel vaker als ik strak op de calorieën ga zitten
Vandaag vrij dus dan kan ik het wel handelen maar tijdens werk dus niet. Naja vakantie etc dus na boodschappen doen zag mijn ooghoek een cornetto en dus 1 gehaald en opgegeten. En dat gevoel is zo goed als weg 🙄, ben nog steeds moe maar dat wazige is weg 😮. Sterke koffie, cafeïne tablet niks kreeg dat gevoel weg en een cornetto dus wel. Tis vast niet dat een cornetto opeens magisch is maar wie kent het en wat maakt dat een cornetto verhelderend was?
Zou echt cool zijn dit te weten want dan kan ik het cutten veel beter volhouden.