Buttie88
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 9.228
- Lengte
- 1m62
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toe zeg ...Ik vlieg vroeg. Dat zegt heel wat in mijn leven 🤣 en reis via Rotterdam deze ronde. Ik wordt als het goed is gebracht. Hoor vandaag de vinito antwoord. Vind dat wel relaxer hoor. Naar Indonesië zelf gereden en vooral terug was dat kut.
Ik ben na de eerste drie zinnen gestopt. Kom het niet meer aan 😜@k82een 8 voor je spreekbeurt. Volgende x graag wat compacter 😜
En is allemaal wel zo goed bedoeld.Ik ben na de eerste drie zinnen gestopt. Kom het niet meer aan 😜

Zie je wel dat je het kan hahahaEn is allemaal wel zo goed bedoeld.
Stelletje luie rakkers, -man man man ga toch trainen joh, loop niet te miepen en doe wat nodig is! Vooral doen wat nodig is, op elk vlak! Hulp nodig? Vraag het dan! Lief zijn!
Het hierbovenstaande kan als compacte versie worden gebruikt van de spreekbeurt. Niet afhaken @GruX en @Buttie88 voor jou geldt hetzelfde![]()

Ja, soms....
Nee zit wel in mijn mandje maar ben nog aan het twijfelen welke nachtcrème ik meebestel voor Spanje 😁 heb bijna mijn keuze gemaakt 👌
Aiiii zo mag ik het horen!! Squats4Life baby!Lang geleden maar had vanmorgen echt zin in benen training. Mind set is alles. Mag van mijzelf daarom niet meer denken ik heb er geen zin in de avond ervoor en alleen denken ik heb er zin in. Ben en blijf voorzichtig met gewicht merk ik. Misschien onbewust bang dat het mis gaat en ik een blessure ofzo krijg? Gedroomd dat de smith machine veiliger voelde. Nooit geprobeerd dus miss toch maar een x proberen. Verder alleen hip trust verhoogd. Na de vakantie verder bouwen. Wel mijzelf echt gepusht het maximale overal uit te halen en daarom wat meer herhalingen. Ga mijn sportschool wel missen deze week!
Squat
1x5 lege stang 20kg
1x5 40kg
1x5 50kg
2x12 60kg
1x15 60kg
1x6 60kg
Leg press
2x12 100kg
1x15 100kg
2x10 100kg
Lying leg curl
1x6 30kg
1x40kg
2x12 45kg
1x14 45kg
1x10 45kg
Hip trust
1x10 40kg
2x12 70kg
1x13 70kg
Hip adduction
1x15 30kg
1x15 35kg
1x15 40kg
2x15 45kg
1x16 45kg
Hip abduction
1 x15 35kg
1x15 45kg
1x15 50kg
2x15 55kg
1x17 55kg
Cable kick back per been
1x15 10kg
1x15 15kg
2x16 20kg
1x 20 20kg
Je moet wel luisteren naar je DBB vader, anders krijg je billenkoek.Nee zit wel in mijn mandje maar ben nog aan het twijfelen welke nachtcrème ik meebestel voor Spanje 😁 heb bijna mijn keuze gemaakt 👌
zei je koek? Of zei je billen?Je moet wel luisteren naar je DBB vader, anders krijg je billenkoek.
Ja 65. Squat hoog ik met 5kg op. Leg press kan straks ook wel weer 10kg omhoog en ook de leg curl begint soepel te gaan. Na de vakantie 1 training op oude gewicht en dan 👌💪Aiiii zo mag ik het horen!! Squats4Life baby!
En de volgende keer pak je 70kilo squat, je hangt veel te lang op 60 en ook echt genoeg reps om er ook eens 70 van te maken, of op zijn minst 65!
Jij hoeft niet naar mij te luisterenzei je koek? Of zei je billen?
Ik had het niet goed verstaan.
Doe ik ook niet, nou ja soms wel, omdaj wel weet waar je over praat.
" Horen wat iemand zegt, is wat anders dan luisteren"Doe ik ook niet, nou ja soms wel, omdaj wel weet waar je over praat.
![]()
Jij begon zelf over luisteren, vriend." Horen wat iemand zegt, is wat anders dan luisteren"
Als jouw gym 1.25 kg schijfjes in huis heeft (wat een beetje serieuze gym zou moeten hebben), zou je zelfs in stappen van 2.5 kg kunnen verhogen.