MuscleMeat

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.481
Wat een speculaties hier, stelletje roddeltantes 😅

@Buttie88 gewoon geen make-up dragen, bespaart nog meer tijd. 😊
Ik sla liever make-up over dan een maaltijd. 😂

Fijne vakantie nog!

😮 Ik hou echt van make up op doen smorgens. Koffie op tafel, nieuws op de televisie en eventjes lekker wakker worden.

Dankjewel 😘

Vooral benieuwd wat de theorie erachter is. Krijg immers gedurende de dag genoeg koolhydraten en eiwitten. En je spieren groeien door herstel dus achteraf en ik eet ook achteraf
ja weet waar koolhydraten voor dienen? dan is je vraag al beantwoord ;)

• #1.483
ja weet waar koolhydraten voor dienen? dan is je vraag al beantwoord ;)

Ja volgens mij leveren die energie. Maar alsnog squat ik 60kg om 6 uur in de morning op een shake. Dus vraag is vooral. Welke positieve bijdrage kan het leveren aan de progressie

Ja volgens mij leveren die energie. Maar alsnog squat ik 60kg om 6 uur in de morning op een shake. Dus vraag is vooral. Welke positieve bijdrage kan het leveren aan de progressie
Dat je 70kg misschien wel lukt dan of nog meer reps… betere workouts… betere progressie door harder te kunnen trainen….
Allemaal omdat je meer beschikbare energie hebt door de KH’s die je consumeert🤗🔥

• #1.485
Dat je 70kg misschien wel lukt dan of nog meer reps… betere workouts… betere progressie door harder te kunnen trainen….
Allemaal omdat je meer beschikbare energie hebt door de KH’s die je consumeert🤗🔥
Dat antwoord zocht ik denk ik naar 😎 kieken op dat met mijn calorieën haalbaar is. 50gr Havermout zit je al tegen de 200. Maar the idea is born 🤗

als jij hier een harde plasser van krijgt, zegt dat genoeg over hoe hopeloos je bent.
Ik heb trouwens een aantal vrouwen benadert via insta, ik denk dat er een aantal forumleden afgelopen dagen op de bank hebben geslapen. :roflol:
Haha wat een mong**l ben je ook als je zoiets doet 😂

Dacht al wie is die gek in de dm van me vriendin die zijn c**k showt maar dat ben jij dus

Ja volgens mij leveren die energie. Maar alsnog squat ik 60kg om 6 uur in de morning op een shake. Dus vraag is vooral. Welke positieve bijdrage kan het leveren aan de progressi

precies dit.
je kan op de reserve tank proberen nog een stuk te rijden, maar met een volle tank is het toch fijner :flexbiceps: :p

Dat je geen dizzy moment meer hebt overdag, waar je glucose waarschijnlijk te laag is

Haha wat een mong**l ben je ook als je zoiets doet 😂

Dacht al wie is die gek in de dm van me vriendin die zijn c**k showt maar dat ben jij dus
Ken dr genoeg die zoiets zouden doen.

Of je nu daadwerkelijk cheat of niet ze krijgen een soort righteous boner om je erbij te ratten.

Oké, ik zal er maar eerlijk voor uitkomen. @Buttie88 Ik wil snacks met jou :heart:

Allemaal leuk en aardig dat geslijm en complimenten en horny talk, maar als er gewoon hard getraind wordt, goed gegeten (dus kcals bijhouden elke dag, eiwit inname tracken elke dag) en goed gerust en niet elke week cheaten en niet toegeven aan een sparerib....

....dan, en alleen dan komt het doel dat je je zelf stelde uiteindelijk ook tevoorschijn in de spiegel.

Ik lees wel eens iets over een refeed. Interessant, kunt je eens wat meer eten maar af en toe dus.

Hoge en lage kcals dagen, ook interessant om over te lezen en mee te experimenteren voor een paar weken.

Beetje ouwehoeren kan heus geen kwaad maar laat je niet afleiden.
Ben zelf ook wel makkelijk af te leiden maar ik weet dit van mezelf en kies dan bewust voor "een bubbel om me heen".

Ik wens jou liefde en vrede en het lichaam dat jij wilt (heerlijk om te zeggen met een grote glimlach, vooral tegen mensen die bloedchagrijnig zijn 🤣).

💪🏽🦾✌🏽

Ik lees wel eens iets over een refeed. Interessant, kunt je eens wat meer eten maar af en toe dus.
Refeed is een term wat men gebruikt om gewoon dagje meer te eten. Refeeds zijn totaal niet nodig in een normale cut, maar worden pas interessant in een prep als bf% heel laag is en je dusdanig energie/glycogeen laag is dat je dit even aanvult.

De meeste mensen die cutten en “moe / energieloos” zijn stellen zichzelf gewoon aan.

Refeed is een term wat men gebruikt om gewoon dagje meer te eten. Refeeds zijn totaal niet nodig in een normale cut, maar worden pas interessant in een prep als bf% heel laag is en je dusdanig energie/glycogeen laag is dat je dit even aanvult.

De meeste mensen die cutten en “moe / energieloos” zijn stellen zichzelf gewoon aan.
Perfect man, dan heb ik geen refeed nodig, sowieso niet op 2200/2500kcals per dag 🤣.

Heb nog 800kcals te gaan voor vanavond. Daarin zit sowieso 500kwark dus gaat er 250kcals af en blijven er 550 kcals over voor vanavond.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven