MuscleMeat

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
Perfect man, dan heb ik geen refeed nodig, sowieso niet op 2200/2500kcals per dag 🤣.

Heb nog 800kcals te gaan voor vanavond. Daarin zit sowieso 500kwark dus gaat er 250kcals af en blijven er 550 kcals over voor vanavond.
Refeeds is een chique term voor cheatmeal, maar dan gewoon een hele dag. De echte reden voor een refeed zal voor de meeste nvt zijn.

Idem dito net als een deload voel je aan je lichaam wel wanneer je een refeed nodig hebt. Dat men zin heeft in een donut is dus niet de reden voor refeed, alhoewel dat men vaak zo doet.

Refeeds is een chique term voor cheatmeal, maar dan gewoon een hele dag. De echte reden voor een refeed zal voor de meeste nvt zijn.

Idem dito net als een deload voel je aan je lichaam wel wanneer je een refeed nodig hebt. Dat men zin heeft in een donut is dus niet de reden voor refeed, alhoewel dat men vaak zo doet.
Ja klopt, ik heb zelf ook elke dag zin in een refeed in de vorm van een groot stuk appeltaart met slagroom, krentenbrood met amandelspijs met een dikke laag boter (liefst aan beide kanten) en witte bollen met een dikke laag chocopasta.

Oh ja, oliebollen (met krenten) en slagroom.

Maar goed, gaat em niet worden.

Ok, doei!

• Heart
Waarderingen: AK
Ja klopt, ik heb zelf ook elke dag zin in een refeed in de vorm van een groot stuk appeltaart met slagroom, krentenbrood met amandelspijs met een dikke laag boter (liefst aan beide kanten) en witte bollen met een dikke laag chocopasta.

Oh ja, oliebollen (met krenten) en slagroom.

Maar goed, gaat em niet worden.

Ok, doei!
hihi dat schrijf je wel heel smaakvol neer !

hihi dat schrijf je wel heel smaakvol neer !
Ooooh maar dat zijn echt dingen waar 't water me van in de mond loopt.

Vooral die oliebol met slagroom. En die amandelspijs krentenbrood pffffff hou op, echt niet over praten want ik krijg nu echt een gevoel van trek in mijn maag terwijl ik net mijn rijst met kip op heb.

Een refeed en een cheat meal zijn echt nogal verschillende dingen.

• Like
Waarderingen: K82
Ooooh maar dat zijn echt dingen waar 't water me van in de mond loopt.

Vooral die oliebol met slagroom. En die amandelspijs krentenbrood pffffff hou op, echt niet over praten want ik krijg nu echt een gevoel van trek in mijn maag terwijl ik net mijn rijst met kip op heb.

Lekker cutten 😘
1000001333.gif
1000001332.gif

Deze vind ik wel nice als je perse even wat lekkers op je tong wilt hebben. Mschn helpt het jullie wandelende febo's😘

1000001334.jpg

Een cheat is een vrije meal wat je wilt oa appeltaart en refeed is wat meer koolhydraten over een dag(en)die je normaal hebt in je dieet, dus wat “gezonder”.

Een cheatmeal is meer mentaal en een refeed heeft echt meer lichamelijk effect.

Een cheat is een vrije meal wat je wilt oa appeltaart en refeed is wat meer koolhydraten over een dag(en)die je normaal hebt in je dieet, dus wat “gezonder”.

Refeed gaat het ook om gerichte extra koolhydraten, niet uit junkfood.
Tijdens een cheat day wordt er minder rekening gehouden met welke voedingsmiddelen je eet en hoeveel je daarvan eet.

Tijdens een cheat day wordt er minder rekening gehouden met welke voedingsmiddelen je eet en hoeveel je daarvan eet.
Refeed, Cheat, klinkt eigenlijk ook wel vrij logisch als je kijkt naar de benamingen.

Vandaar dat ik zeg meer koolhydraten uit voedingsbronnen die je normaal eet.

Eet je normaal COR dan pak je die dag meer.
Eet je normaal rijst dan eet je meer rijst op die dag.

Meer koolhydraten eten uit andere voedingsbronnen dan je normaal eet is vragen voor (vertering) problemen. Het is allemaal niet moeilijk, maar men moet exact tot de puntjes weten hoe of wat en een verkorte uitleg is al te ingewikkeld. Net zoals een cheatmeal niet altijd “junk” moet zijn aangezien er mensen zijn die brinta of COR als een cheatmeal nemen, ken zelf mensen die kip broccoli rijst als een cheatmeal nemen 💁

Meer koolhydraten eten uit andere voedingsbronnen dan je normaal eet is vragen voor (vertering) problemen. Het is allemaal niet moeilijk, maar men moet exact tot de puntjes weten hoe of wat en een verkorte uitleg is al te ingewikkeld. Net zoals een cheatmeal niet altijd “junk” moet zijn aangezien er mensen zijn die brinta of COR als een cheatmeal nemen, ken zelf mensen die kip broccoli rijst als een cheatmeal nemen 💁
Water is mijn cheatmeal!

• Haha

Broccoli als cheat ben je echt een debiel 🤣 Eet het vaak in mijn bakjes, maar broccoli is mijn enige moetje 🤪

• Like
Broccoli als cheat ben je echt een debiel 🤣 Eet het vaak in mijn bakjes, maar broccoli is mijn enige moetje 🤪
De meeste echte atleten creëren ook een eetstoornis en zijn “bang” voor alles wat afwijkt van hun normale dieet, dus een hapje extra kwark of 50gr meer COR is dan hun cheat. Zorgeloos een pizza of hamburger naar binnen snaaien doen vele niet.

Uiteraard word dit ontkend door de meeste, maar dit is wel de realiteit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven