Fitness Seller

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
De meeste echte atleten creëren ook een eetstoornis en zijn “bang” voor alles wat afwijkt van hun normale dieet, dus een hapje extra kwark of 50gr meer COR is dan hun cheat. Zorgeloos een pizza of hamburger naar binnen snaaien doen vele niet.

Uiteraard word dit ontkend door de meeste, maar dit is wel de realiteit.
Het is ook een dunne lijn

Cheaten is wat @Buttie88 nu doet, met stukken cake etc
Valsspelen geheel buiten je dieet om. Stukken kaas,worst vreten, alcohol, cornetto’s, chips etc. Net als waar de meeste vet van waren geworden. Refeed is ~ 1000kcals meer eten aan koolhydraten.

Cheaten is wat @Buttie88 nu doet, met stukken cake etc
Valsspelen geheel buiten je dieet om. Stukken kaas,worst vreten, alcohol, cornetto’s, chips etc. Net als waar de meeste vet van waren geworden. Refeed is ~ 1000kcals meer eten aan koolhydraten.
En die refeed is dan 1 x in de zo veel tijd, maar 1000 kCal extra aan KH is behoorlijk veel zo op het eerste gezicht.

Ik zou je graag uitnodigen @Buttie88, maar voor ik het weet heb ik een bejaarde cockblock in me dm 🤷‍♂️

IMG_2564.jpeg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.529
Ga op een boottrip buttie. Is zo leuk buttie. Beetje relaxen en bruin bakken

Weer wat geleerd. Ik ben bootziek 🤣 5 uur lang niet kunnen bewegen. Zodra ik opstond werd ik beroerd 😮. Taxi nadien zag hoe moe ik was dus wou mij wel naar het hotel brengen. Beste man dit was niet mijn hotel. 40 minuten berg op berg af gelopen en eindelijk terug in mijn kamer 👌

@ making memories 😌

Weer wat geleerd. Ik ben bootziek 🤣 5 uur lang niet kunnen bewegen. Zodra ik opstond werd ik beroerd 😮. Taxi nadien zag hoe moe ik was dus wou mij wel naar het hotel brengen. Beste man dit was niet mijn hotel. 40 minuten berg op berg af gelopen en eindelijk terug in mijn kamer 👌

@ making memories 😌
Ik heb met je te doen, maar het is ook heel grappig.

@ making memories 😌
Ben je helemaal alleen daar op vakantie dan?

Zo worden kleine meisjes groot.

• #1.536
Ik heb met je te doen, maar het is ook heel grappig.
Uiteindelijk kan ik er ook om lachen en wel weer leuke mensen ontmoet en gelachen. Moest niet overgeven ofzo maar voelt alsof je dronken in bed ligt en alles draait. Niets voor mij iig 😁

• #1.539
Ik zal niks zeggen 🤭

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven