royboyiron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3.815
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 12%
Show eens wat spieren buttie ! Onze blonde buffel💪
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou nou door die opmerking denk ik ook nog spieren te hebben. Wel goed voor mijn zelfvertrouwen 😘
Ja maar gooi dan wat meer progressiefotos als je spieren hebt gemaakt in de log lekker buffeltje. Spieren kiek'nNou nou door die opmerking denk ik ook nog spieren te hebben. Wel goed voor mijn zelfvertrouwen 😘
Je praat zo iedereen een eetstoornis aan.De meeste echte atleten creëren ook een eetstoornis en zijn “bang” voor alles wat afwijkt van hun normale dieet, dus een hapje extra kwark of 50gr meer COR is dan hun cheat. Zorgeloos een pizza of hamburger naar binnen snaaien doen vele niet.
Uiteraard word dit ontkend door de meeste, maar dit is wel de realiteit.
Dan kan in het begin wel makkelijk progressie boeken met een cut.Cheaten is wat @Buttie88 nu doet, met stukken cake etc
Valsspelen geheel buiten je dieet om. Stukken kaas,worst vreten, alcohol, cornetto’s, chips etc. Net als waar de meeste vet van waren geworden. Refeed is ~ 1000kcals meer eten aan koolhydraten.
Yess that's it 💪
starten bij thuiskomst?Thnx! Kijk er echt naar uit te gaan starten man. Heb er echt alle vertrouwen in dat als de voeding goed is ik het ga bereiken 💪
Consistent blijven. Het is niet stoppen en starten. Je bent allang gestart! Continu proces, je moet leren houden van de uitdaging. Zelfs wanneer je even niet on track bent en de spiegel , weegschaal met je hoofd kloten.Bloedpoes, even toegegeven aan wat crap food en door! Learn to like the hard things.Thnx! Kijk er echt naar uit te gaan starten man. Heb er echt alle vertrouwen in dat als de voeding goed is ik het ga bereiken 💪
Geen magnetron🤦🏻Ja dat sws! Vlieg zaterdag terug alleen zaterdag ook periode dingetje dus denk zondag uitrusten en maandag knallen om 5.30 met legday 😍
Vakantie heerlijk maar mis mijn sportschool echt 😮. Zondag magnetron kopen en boodschappen halen en dan 💪💪💪
Mooi verwoord inderdaad. Ben al een tijdje onderweg maar een dag afwijken of zoals nu zelfs een week geeft inderdaad het gevoel gestopt te zijn en weer te moeten starten. Maar daar heb je gelijk in. Dus zin om weer te beginnen waar ik was gebleven de laatste x. En als ik het moeilijk heb met on track blijven kon ik hier wel wat zweepslagen vragen aan jullie guys 👌Consistent blijven. Het is niet stoppen en starten. Je bent allang gestart! Continu proces, je moet leren houden van de uitdaging. Zelfs wanneer je even niet on track bent en de spiegel , weegschaal met je hoofd kloten. Learn to like the hard things.
Op een gegeven moment gaat het van lifestyle/ nieuwe gewoonte naar een soort positieve verslaving.
🤣✌🏽Mooi verwoord inderdaad. Ben al een tijdje onderweg maar een dag afwijken of zoals nu zelfs een week geeft inderdaad het gevoel gestopt te zijn en weer te moeten starten. Maar daar heb je gelijk in. Dus zin om weer te beginnen waar ik was gebleven de laatste x. En als ik het moeilijk heb met on track blijven kon ik hier wel wat zweepslagen vragen aan jullie guys 👌
Het is altijd mijn schuld 💁