XXL Nutrition

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goodmorning 😎

Ja voor het eerst deze week! En jij? Tis 6.15 nu hier en 6.30 kan ik cappuccino halen bij de receptie 👌. Ga ik mijn make up doen en 7.30 ontbijt 🥰
Ook goed geslapen. alleen wat kort. Ik heb de koffie al op voor vanmorgen
Minka Vrolijk GIF

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.567
Hoe is het weer bij ons? 😁 hier wordt het 34 graden vandaag 😮

• #1.570
Cool blijft dus wel redelijk lekker weer. Hier is de receptie open dus eindelijk koffie 👌

20240802_063634.jpg

Geniet van je bakkie pleur, lekker wakker worden zo.

Buttie ..jij en je weet wel

Ik verwacht dat je nieuwe coach je ontbijt wel aan gaat passen!😋 een eiwitshakie op de nuchtere maag en dan krachttraining doen zou ik iig niet aanbevelen!
Ben wel benieuwd why not?

Ik train zelf in weekend op “nuchtere” maag, enkel EAS tijdens trainen. Maar benieuwd waarom je geen shake zou pakken voor je training als vulling.

Ik denk niet dat de gewoonte van een vroege ochtendtraining op enkel een shake het succes van de transformatie naar 'wie ze wil zijn' gaat maken of breken. Het lichaam went daar op den duur ook aan en kan daardoor nog prima presteren. Wat denk ik de grootste uitdaging voor de coach die zichzelf geen coach wil noemen gaat zijn, is het omgaan met cheats en cravings en hoe dit in goede banen te leiden.

Laatst bewerkt:
  • #1.579
Ik denk niet dat de gewoonte van een vroege ochtendtraining op enkel een shake het succes van de transformatie naar 'wie ze wil zijn' gaat maken of breken. Het lichaam went daar op den duur ook aan en kan daardoor nog prima presteren. Wat denk ik de grootste uitdaging voor de coach die zichzelf geen coach wil noemen gaat zijn, is het omgaan met cheats en cravings en hoe dit in goede banen te leiden.
Argh had een heel bericht getypt en toen vloog het internet eruit!

Ik denk dat het vooral mentaal zit. Ervan uitgaande dat ik op lage calorieën zit voor afvallen maar hoog genoeg om normaal te kunnen blijven functioneren. Ik kan nl best wel goed met honger omgaan maar het is net als stoppen met roken. Ipv denken ik mag het niet leren denken ik wil het niet en afleiding zoeken. En niet denken misschien 1 koekje want dat zaadje gaat groeien en na een paar uur heb ik het pak leeggegeten en rij ik naar de winkel voor nog een pak 😌

Voor mijn vakantie ging het echt wel aardig goed eigenlijk dus discipline is er wel. En echt oprecht zoveel zin om de draad weer op te pakken. En heel benieuwd naar mijn nieuwe voedingsschema afgestemd op wat ik graag en niet graag eet. En heel benieuwd hoe ik mij ga voelen als de vetten wel optimaal zijn 😊😊

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven