ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Jawel beetje kort en jij?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jawel beetje kort en jij?
Lekker geslapen R
Ja geen last van de warmte ?
Ik niet. slaap naakt onder dekbedovertrek
Goodmorning 😎
Ook goed geslapen. alleen wat kort. Ik heb de koffie al op voor vanmorgenGoodmorning 😎
Ja voor het eerst deze week! En jij? Tis 6.15 nu hier en 6.30 kan ik cappuccino halen bij de receptie 👌. Ga ik mijn make up doen en 7.30 ontbijt 🥰
bewolkt en 16gr zo. gister veel regen. vandaag zou het droog blijven en 24grHoe is het weer bij ons? 😁 hier wordt het 34 graden vandaag 😮
Toch een vakantieliefde? 😜
Ja moesten even wennen aan elkaar maar match made in heaven 🤭
Een 11 uurtje ken ik maar dit is next level 😂
Ben wel benieuwd why not?Ik verwacht dat je nieuwe coach je ontbijt wel aan gaat passen!😋 een eiwitshakie op de nuchtere maag en dan krachttraining doen zou ik iig niet aanbevelen!
Argh had een heel bericht getypt en toen vloog het internet eruit!Ik denk niet dat de gewoonte van een vroege ochtendtraining op enkel een shake het succes van de transformatie naar 'wie ze wil zijn' gaat maken of breken. Het lichaam went daar op den duur ook aan en kan daardoor nog prima presteren. Wat denk ik de grootste uitdaging voor de coach die zichzelf geen coach wil noemen gaat zijn, is het omgaan met cheats en cravings en hoe dit in goede banen te leiden.
Altijd......echt al....tijd.