XXL Nutrition

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al dat gelul over walking hier loopt de spuigaten uit!

Al dat gelul over walking hier loopt de spuigaten uit!
hqdefault.jpg

Nou sorry hoor, maar je hebt echt geen kronkel nodig om je eens een volledige week aan je voeding te kunnen houden. Als zelfs dat niet lukt mag je eens dringend wat discipline gaan kweken als je wat progressie wilt boeken want een coach gaat daar helaas ook niet voor zorgen.

Er mag ook wel eens een spiegel worden voorgehouden, in plaats van enkel veren in iemands reet te steken voor het bare minimum.
Ze staat meestal zelf voor de spiegel

:trollface:

Wanneer kunnen we jouw progressie beoordelen ?

• Like
Waarderingen: 6am
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.719
Euhm mijn ideaal beeld lijkt te verschuiven. Waar ik in het begin voor best slank ging lijkt mijn voorkeur steeds verder naar gespierder te gaan. Zal hieronder het verschil plaatsen. Niet volledig ideaal daar ben ik nog zoekende naar maar dan hebben jullie een idee.

Man wat een moeite om vanmorgen uit bed te komen. Spierpijn in de benen, een slecht gevoel in mijn buik, een knoop in mijn rug en still no toilet. Maar ben wel sterk 😁 dat eten heeft mijn kracht wel goed gedaan. Gisteren voedingschema ontvangen en starten wat hoger in calorieën om onderhoud vast te stellen. Magnetron besteld en bakjes en vanmiddag de boodschapjes 💪

Vanmorgen boekje meegenomen en deze brave student heeft alles opgeschreven 😎. Wel een uur en 15 minuten hierover gedaan. Was echt sloom en had moeite met opstarten. Gedurende de training werd ik wakker 😁

Bench press incl veel geluid
1 x5 lege stang 20kg
1x5 25kg
1x5 30kg
Woep woep 2x12 32.5
1x10 32.5

Fly machine
1x5 14kg
2x12 22.5kg
1x13 22.5kg

Chest press machine
1x9 30kg
1x10 30kg
1x9 30kg

Shoulder side raise kabel
1x5 5kg
2x12 7.5kg
1x15 7.5kg

Seat shoulder press
1x5 6kg oke dit voelde ik niet dus beter warming up bij 8 beginnen?
1x5 8kg
1x9 10kg
2x10 10kg

Shoulder front raise dumbel.
2x12 6kg
1x15 6kg

Biceps curl kabel
1x5 10kg
1x5 15kg
2x12 17.5kg
1x14 17.5kg

20240805_081024.jpg