Fitness Seller

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij hebt die “kronkel” wel in je hoofd dat je alles geeft voor een doel wat vele niet kunnen halen en al snel obsessief noemt of #eetstoornis, ts heeft dat duidelijk (nog) niet aangezien ze 3 maanden traint.

Ik denk dat weinig mensen besef hebben wat de prijs is die je betaald voor een bepaalde shape die je voor ogen hebt en dus begin sport carrière van alles roepen, maar geen besef hebben wat erbij komt kijken. Tegen de tijd dat men dit dan wel inziet haakt ook 99.9% af.
Haakte ze maar af ipv met een mobiel op een bank te zitten in de gym.
Ze blijven betalen en sommige komen dan ook nog naar de sportschool.

Buttie je kunt nu niet zeggen hoeveel je er per maand bij op gooit.
Dat wijst de tijd en je lichaam wel uit.
Beter schrijf je ook de andere oefeningen met gewichten en reps gewoon op.

Terug van 10 naar 8 kun je ook een vormcheck noemen en dan weer rustig naar die 10 met goede uitvoering/ beter gevoel terug trainen.
Tof dat je al weer gegaan bent :thumb:

En kijk eens of @Kathlinoo jou geen tips kan geven, of jou kan coachen, dat scheelt veren in je reet én je gaat zeker leren en vooruitgang boeken.

Haakte ze maar af ipv met een mobiel op een bank te zitten in de gym.
Ze blijven betalen en sommige komen dan ook nog naar de sportschool.
Als ze betalen en niet komen heb ik graag dan kan de gym van dat geld nieuwe machines kopen. Komen ze wel trainen en zitten ze meer op hun telefoon dan trainen word het wel een moeilijker verhaal. Niks zo erg als iemand die 20/30min op een machien zit en je vraagt hoeveel sets en ze nog durven te zeggen “ben net begonnen, stuk of 5” 💁

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.685
Nou sorry hoor, maar je hebt echt geen kronkel nodig om je eens een volledige week aan je voeding te kunnen houden. Als zelfs dat niet lukt mag je eens dringend wat discipline gaan kweken als je wat progressie wilt boeken want een coach gaat daar helaas ook niet voor zorgen.

Er mag ook wel eens een spiegel worden voorgehouden, in plaats van enkel veren in iemands reet te steken voor het bare minimum.
Alsof ik die spiegel niet krijg. Vanaf mijn eerste aanmelding hier gaf ik al aan dat discipline op gebied van training niet mijn issue is en op voeding wel. En heb in de maanden hier al heel wat issues op gebied van voeding ontdekt en aangepakt en mijn training door tips steeds verder naar optimaal getild. Heel fijn dat jij dat allemaal gelijk wist toen je begon maar voor mij is alles bij elkaar nog elke dag/week veel leren over voeding sporten en mijzelf.

Tuurlijk gaat een coach mijn eten niet maken maar nu blijkt dat mijn voeding wel wat kraken en scheuren vertoont en ga ik aan de slag met een haalbaar en doordacht schema om te bereiken wat ik wil. Woorden zeggen alleen niet zoveel dus lets watch 👌

• #1.686
Buttie je kunt nu niet zeggen hoeveel je er per maand bij op gooit.
Dat wijst de tijd en je lichaam wel uit.
Beter schrijf je ook de andere oefeningen met gewichten en reps gewoon op.

goede tip dankjewel ga ik doen! Ga het meenemen naar de gym en gelijk alles noteren naar 1 oefening.
Terug van 10 naar 8 kun je ook een vormcheck noemen en dan weer rustig naar die 10 met goede uitvoering/ beter gevoel terug trainen.
Tof dat je al weer gegaan bent :thumb:
Thnx! Kijk er ook echt naar uit alles weer lekker op te pakken. Alleen dat morgen moeten werken voelt nog aardig ongemakkelijk 😑
En kijk eens of @Kathlinoo jou geen tips kan geven, of jou kan coachen, dat scheelt veren in je reet én je gaat zeker leren en vooruitgang boeken.
Dankjewel voor het meedenken maar zonder onaardig te willen zijn echt 0.0 klik dus blijf bij mijn huidige begeleiding en weet gewoon dat ik over lets say een half jaar heel wat progressie heb gemaakt 😎

Als ze betalen en niet komen heb ik graag dan kan de gym van dat geld nieuwe machines kopen. Komen ze wel trainen en zitten ze meer op hun telefoon dan trainen word het wel een moeilijker verhaal. Niks zo erg als iemand die 20/30min op een machien zit en je vraagt hoeveel sets en ze nog durven te zeggen “ben net begonnen, stuk of 5” 💁
Of van die gasten die hun kind meenemen naar de gym. :p

Alsof ik die spiegel niet krijg. Vanaf mijn eerste aanmelding hier gaf ik al aan dat discipline op gebied van training niet mijn issue is en op voeding wel. En heb in de maanden hier al heel wat issues op gebied van voeding ontdekt en aangepakt en mijn training door tips steeds verder naar optimaal getild. Heel fijn dat jij dat allemaal gelijk wist toen je begon maar voor mij is alles bij elkaar nog elke dag/week veel leren over voeding sporten en mijzelf.

Tuurlijk gaat een coach mijn eten niet maken maar nu blijkt dat mijn voeding wel wat kraken en scheuren vertoont en ga ik aan de slag met een haalbaar en doordacht schema om te bereiken wat ik wil. Woorden zeggen alleen niet zoveel dus lets watch 👌
Je hebt inderdaad heel wat issues ontdekt want de keren dat ik hier "weer wat geleerd" heb voorbij zien komen zijn denk ik niet meer op één hand te tellen. Dat je weet waar het probleem zit is natuurlijk de eerste stap, maar je moet er ook wel wat mee doen.

Voeding ging deze week niet zo lekker om verschillende redenen en weer wat geleerd. Als ik eenmaal de strakke lijn wat laat vieren verlies ik het overzicht op mijn calorieën en kom ik ik een f**k it modus.
en weer wat geleerd. Ik ben met eten zwart wit. Ik hou mij perfect aan mijn voeding maar zodra ik 1 ding zondig (het begon gisteren met een paaseitje) is de rem eraf en vreet ik alles gewoon op. Z
Weer wat geleerd over mijzelf= het blijft niet bij 1 en zodra ik iets lekkers in huis haal kan ik er niet vanaf blijven. Iig zodra ik afwijk van mijn geplande voeding denk ik vrij snel (gaat wel om 1 dag) dat het toch al verpest is voor die dag.
Dit gaat al maanden zo waardoor je dus vrij weinig progressie boekt bij het cutten. Ik denk dat jij meer baat hebt bij professionele begeleiding imo, in plaats van random iemand van op het forum.

• #1.690
Je hebt inderdaad heel wat issues ontdekt want de keren dat ik hier "weer wat geleerd" heb voorbij zien komen zijn denk ik niet meer op één hand te tellen. Dat je weet waar het probleem zit is natuurlijk de eerste stap, maar je moet er ook wel wat mee doen.

Dit gaat al maanden zo waardoor je dus vrij weinig progressie boekt bij het cutten. Ik denk dat jij meer baat hebt bij professionele begeleiding imo, in plaats van random iemand van op het forum.

Dat komt helemaal goed 😊

Als ze een uitgeschreven voedings schema zou hebben en wat meer cardio zou doen zou het stukken beter gaan. Ik volg haar ook al een tijdje en ze heeft vaak ‘geen tijd’ om even goed te trainen en- of cardio te doen. Als ze er echt voor zou willen gaan had ze nu misschien al maatje 36 gehad!

Vraag me af of een coach hierbij gaat helpen

Jij hebt die “kronkel” wel in je hoofd dat je alles geeft voor een doel wat vele niet kunnen halen en al snel obsessief noemt of #eetstoornis, ts heeft dat duidelijk (nog) niet aangezien ze 3 maanden traint.
Jij bent veel te lief in dit topic, maar dat begrijp ik wel als billenman…
Dbb goed verwoord in 1 zin 😂
:loveyou:

Dankjewel voor het meedenken maar zonder onaardig te willen zijn echt 0.0 klik dus blijf bij mijn huidige begeleiding en weet gewoon dat ik over lets say een half jaar heel wat progressie heb gemaakt 😎
Nee, omdat ze 1 van de weinige is die keihard de waarheid zegt. Dus dat begrijp ik wel.

Ik hoop echt voor je dat je eindelijk de progressie gaat boeken die je wilt, maar er moet echt wel wat bij dan hoe het nu gaat. Iedereen is hier hartstikke lief voor je om hoe je naar de mannelijke leden bent, maar als je heel eerlijk bent mag er nogmaals wel een stukje bij! Zet je schouders de onder en luister nu eens echt naar de adviezen en doe er ook wat mee! Of zeg gewoon keihard nee doe het op mijn manier ;-)

• #1.693
Vind alle adviezen altijd waardevol en maak daarin dan vaak een combinatie. Zo is er een deel wat zegt cardio is overschat en cutten zit in voeding. Een ander deel zegt cardio wordt vaak onderschat etc. Dit voor mijzelf uitgevonden en merk dat mijn gewicht stagneert als ik geen cardio doe na de kracht. Dus daarin moet weer een aanpassing komen en ben dan ook weer bereid deze te doen door later te beginnen op werk.

Training uiteindelijk vaak genoeg een kick ass gekregen waardoor ik mijzelf steeds verder ben gaan pushen. Soms wat minder energie en Soms wat meer energie maar ben wel blijven gaan.

Voeding is wat cracky. Soms wou ik te snel. Soms gooide ik de handdoek in de ring en vaak deed ik echt mijn best maar bereikte ik niet wat ik wou en veranderde ik weer wat in mijn aanpak. En daartussen veel over mijn coping met eten geleerd waardoor ik weer 2 weken verder was dat onder de knie te krijgen en weer de focus op het geheel kon krijgen.

Al met al echt een waardevolle Journey en door jullie spiegel en tips en klappen wel steeds een stapje verder gekomen. Mijn inziens is training nu optimaal in verdeling van opwarmen en werken en zal ik hier steeds sterker in worden. En ben ik eraan toe het voedingsplan, gemaakt door een voedingsprofessional, te volgen tot op de laatste gram rijst.

Magoed kan natuurlijk zoveel zeggen. Time to show 💪

Had je niet ooit een droomshape gepost Buttie ?

Die moet je uitprinten en boven je bed hangen. En een plaatje in je knip. Iedere keer dat je troep wilt kopen en opstaat ga je staren naar die shape.

Ik heb thuis de new encyclopedia of modern bodybuilding liggen. Het lichaam van Frank Zane is echt mijn inspiratie. Wat een goddelijk sculptuur is die man.

Vergeet niet hoe krachtig een inspiratie of voorbeeld kan zijn. Ookal zijn het shapes die 0.0000001 procent kan bereiken vanwege hun genetica , roids , toelegging en werkethiek.

Visualisatie helpt , stel jezelf eens voor met het lichaam waar je van droomt en bij elke oefening visualiseer je dat je spieren groeien of dat je vet wegsmelt.

Je moet echt gaan werken als een bezetene. Je kunt nu wel zeggen ik ga aan de slag tot op de laatste gram rijst. Maar er komt weer een tijd dat de twijfel toeslaat en je toegeeft. Hier onderscheidt het kaf zich van het koren.

Laatst bewerkt:
Visualisatie helpt , stel jezelf eens voor met het lichaam waar je van droomt en bij elke oefening visualiseer je dat je spieren groeien of dat je vet wegsmelt.
Haha moet altijd aan die gast met krullen denken bij jou! Jouw droombody toch 😜

1722781699290.jpeg

Ik was vroeger een keer zo slecht in shape dat mijn baas mij grappend 'pudding tarzan' noemde.

Daar heb ik body dysphormia van gekregen 🥺

Trauma

Lach maar ! Door dat soort shit gaan mensen 90 dagen water vasten.

1000001450.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven