AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerste afbeelding wat ik heb opgeslagen toen ik net begon

Screenshot_20240805-081412_Gallery.jpg

Laatste afbeelding die ik heb opgeslagen. Vind haar benen vooral mooi. Armen niet

Screenshot_20240805-081357_Gallery.jpg
Jij wil de wellness klasse doen hoor ik al😋

• Like
Waarderingen: GruX
Euhm mijn ideaal beeld lijkt te verschuiven. Waar ik in het begin voor best slank ging lijkt mijn voorkeur steeds verder naar gespierder te gaan. Zal hieronder het verschil plaatsen. Niet volledig ideaal daar ben ik nog zoekende naar maar dan hebben jullie een idee.
Suggestie voor een aanpassing van de topictitel:

From fluffy to buffy :D

Klopt kom nu vooral in aanmerking voor de welvaart klasse 😁

En nee geen idee wat welness klasse is 🤣
Deze klasse bestaat pas sinds kort en is eigenlijk bedoeld als klasse tussen bikini fitness en body fitness. De focus bij de Wellness klasse is een lichte disproportie tussen benen en bovenlichaam. Hierbij horen de benen dus beduidend groter te zijn en meer spiermassa te hebben.

Deze klasse bestaat pas sinds kort en is eigenlijk bedoeld als klasse tussen bikini fitness en body fitness. De focus bij de Wellness klasse is een lichte disproportie tussen benen en bovenlichaam. Hierbij horen de benen dus beduidend groter te zijn en meer spiermassa te hebben.
Body fitness bestaat niet eens bij NPC

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.728
Dus een beetje zoals die tweede foto die ik plaatste van doel lichaam? Of heb je een voorbeeld? Geen wedstrijd intenties overigens. Zit even op bikini wedstrijden te kijken en denk dat dit wel te skinny is voor wat ik mooi vind voor moi. Maar wellicht kijk ik naar de verkeerde foto's van Google.

Na een paar jaar trainen “val” je een klasse. Kunt wel meedoen aan klasse x, maar jou bouw bepaald of je erin past.

Idem dito bij de mannen.

• #1.730
Mijn bouw is absoluut niet tenger ofzo. Heb best brede heupen en schouders mijn eigen inziens 😎 maar uiteraard wel weer interessant om in te verdiepen.

Na een paar jaar trainen “val” je een klasse. Kunt wel meedoen aan klasse x, maar jou bouw bepaald of je erin past.

Idem dito bij de mannen.
Ja is voor mij ook een beetje nieuw, ga me er ook eens een keer in verdiepen. Had het laatst met @wovano er ook al over ☺️

WOMEN’S WELLNESS ken ik wel. WOMEN’S ACROBATIC FITNESS doen ze denk ik een heel optreden/dansje ?

• #1.738
Is goed! Ik hoor de datum wel 👌

• Heart
Waarderingen: AK
Meenemen voor bij de koffie ?

IMG_1842.jpeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven