Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
100% solidair
“Therapie”Breng die meid nou niet op gekke gedachten met al die chocolade en kano’s🤣 straks moet ze in therapie bij @AK
Havermout door de shake is goor + vloeibare kcal = niet verstandig in een cut. Vervang dit gewoon met een banaan of rijstwafels.Geen idee of ik nog moet ontgiften van de vakantie maar tot mijn frustratie aardig vermoeid. Slaap lang en kom moeilijk uit bed. Misschien ook weer even wennen aan werk? Van wodka en zwembad en gemiddeld 5000 stappen naar hele dag werken en gemiddeld 12000 stappen. Vanmorgen een flink stuk gaan wandelen ipv hardlopen zodat ik uitgerust ben voor morgen benen. Deze week misschien maar wat minder van mijzelf verwachten. Mijn lichaam is duidelijk nog wat overstuur. Weegschaal -1.9 dus dat gaat lekker. Vanmorgen havermout door mijn shake gedaan maar dat is niet zo'n succes. Misschien fijnere vlokken halen? Langer laten staan? Eiwitshake savonds maken lijkt mij niet zo fris namelijk. Hoe doen juliie dat?
![]()
Ja beter inderdaad. Heb het wel opgedronken maar chill is anders. Shake drink ik normaal zodra ik uit bed ben gelijk en verder kwark en huttenkase mee naar werk. Denk dat ik dat ochtdbddrapje maar skip en extra banaan ofzo eet. Thnx 😊Havermout door de shake is goor + vloeibare kcal = niet verstandig in een cut. Vervang dit gewoon met een banaan of rijstwafels.
Shake beker alleen je whey in doen en meenemen naar werk en pas water toevoegen wanneer je hem opdrinkt. Heel de dag een kant en klare shake in je tas is gewoon ranzig.
Mooie ochtend zon✌🏻Geen idee of ik nog moet ontgiften van de vakantie maar tot mijn frustratie aardig vermoeid. Slaap lang en kom moeilijk uit bed. Misschien ook weer even wennen aan werk? Van wodka en zwembad en gemiddeld 5000 stappen naar hele dag werken en gemiddeld 12000 stappen. Vanmorgen een flink stuk gaan wandelen ipv hardlopen zodat ik uitgerust ben voor morgen benen. Deze week misschien maar wat minder van mijzelf verwachten. Mijn lichaam is duidelijk nog wat overstuur. Weegschaal -1.9 dus dat gaat lekker. Vanmorgen havermout door mijn shake gedaan maar dat is niet zo'n succes. Misschien fijnere vlokken halen? Langer laten staan? Eiwitshake savonds maken lijkt mij niet zo fris namelijk. Hoe doen juliie dat?
![]()
Zo ben ik
Jij vindt alles goor volgens mij.Havermout door de shake is goor + vloeibare kcal = niet verstandig in een cut. Vervang dit gewoon met een banaan of rijstwafels.
Shake beker alleen je whey in doen en meenemen naar werk en pas water toevoegen wanneer je hem opdrinkt. Heel de dag een kant en klare shake in je tas is gewoon ranzig.

Grappig hoe de meeste mensen meer naar de klote zijn dan als dat wat ze zijn voordat ze op vakantie gaan.Geen idee of ik nog moet ontgiften van de vakantie maar tot mijn frustratie aardig vermoeid. Slaap lang en kom moeilijk uit bed. Misschien ook weer even wennen aan werk? Van wodka en zwembad en gemiddeld 5000 stappen naar hele dag werken en gemiddeld 12000 stappen. Vanmorgen een flink stuk gaan wandelen ipv hardlopen zodat ik uitgerust ben voor morgen benen. Deze week misschien maar wat minder van mijzelf verwachten. Mijn lichaam is duidelijk nog wat overstuur. Weegschaal -1.9 dus dat gaat lekker. Vanmorgen havermout door mijn shake gedaan maar dat is niet zo'n succes. Misschien fijnere vlokken halen? Langer laten staan? Eiwitshake savonds maken lijkt mij niet zo fris namelijk. Hoe doen juliie dat?
![]()
Nou ben niet vies van een beetje viezigheid hoor 💁
Dat d8 ik al....
Mooie ochtend zon✌🏻
Persoonlijk wordt ik aan het einde of vlak na de vakantie onwijs moe. Net of alle vermoeidheid en stress er opeens uitkomt en kwijt raak. Week later trekt het vaak bij en komt energie terug.
Hoe zit je in de vitamines? Slik nu wat extra vitamines en voel mijn ochtends weer fitter. Mijn vrouw gebruikt speciaal voor vrouwen en die helpt goed tijden de ‘lastige’ periode 😒
nogmaals.Naast eten extra visolie biotine vitamine c collageen en magnesium. Die lastige periode laat ook op zich wachten en nee not a chance. Verder gewoon niet lekker in mijn buik, stoelgang is water en hoor mijn buik continu rommelen etc. Denk echt bijkomen van de vakantie in alle opzichten. Moet maar even geduld hebben met mijzelf. Blijf gewoon veel wandelen, goed eten, veel drinken en 4x krachttraining deze week en daarnaast ipv hardlopen wandelen.
Inderdaad heel bijzonder ben gewoon moe met opstaan en zou zo weer naar bed willen. Niet hoe ik mijzelf herken zeg maar. Ben over het algemeen juist een vrolijke stuiterbal 😑

Vrouwen laten geen scheten, die flatuleren.er kwam een blonde stoot langs waar je wat rommelde, en elke stap liet ze een scheet. echt niet aantrekkelijk zoiets![]()
Wat een vies meisje 🤣 gelukkig ben ik alleen op deppenbroek geweest vandaag 😎Ik liep vanmorgen op WKC roombeek, en er kwam een blonde stoot langs waar je wat rommelde, en elke stap liet ze een scheet. echt niet aantrekkelijk zoiets![]()
Ja suiker withdrawal is een b*ch , succes ouwe koekenschuiver!Naast eten extra visolie biotine vitamine c collageen en magnesium. Die lastige periode laat ook op zich wachten en nee not a chance. Verder gewoon niet lekker in mijn buik, stoelgang is water en hoor mijn buik continu rommelen etc. Denk echt bijkomen van de vakantie in alle opzichten. Moet maar even geduld hebben met mijzelf. Blijf gewoon veel wandelen, goed eten, veel drinken en 4x krachttraining deze week en daarnaast ipv hardlopen wandelen.
Inderdaad heel bijzonder ben gewoon moe met opstaan en zou zo weer naar bed willen. Niet hoe ik mijzelf herken zeg maar. Ben over het algemeen juist een vrolijke stuiterbal 😑
Ex Pathmos boy hier . Pluskut west represented !Wat een vies meisje 🤣 gelukkig ben ik alleen op deppenbroek geweest vandaag 😎