- Waardering
- 27.580
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja lekker. Wanneer?
Gelukkig ik had stroopwafels genomen 😁 die roze zijn zo niet mijn ding
Stroopwafels heb ik altijd wel..Gelukkig ik had stroopwafels genomen 😁 die roze zijn zo niet mijn ding
Ben nog aan het sparen voor de gucci black edition nektasje, kan natuurlijk niet met lege handen aankomen.
Je hoeft mij geen “client” te noemen, straks denkt men dat ik zon bijzonder geval ben 💁Kon vanmorgen echt mijn bed niet uitkomen. Benen nog steeds vermoeid en borst schouders biceps zijn ook flink getriggerd dus 10 uur non stop geslapen 👌. Morgen rondje hardlopen en donderdsg weer benen. Werk liep uit dus en Magnetron binnen dus 3 minuten en voila 👌. Wat een genot en smaak is nog wel prima. Met client naar de mc geweest en mij aan het voedingsschema gehouden 💪
![]()
Ach joh... Is toch ook kipJe hoeft mij geen “client” te noemen, straks denkt men dat ik zon bijzonder geval ben 💁
Zal wel niet zeggen dat je die 20 kipnuggets als een malle naar binnen schoof.
BOEIE 
Je hoeft mij geen “client” te noemen, straks denkt men dat ik zon bijzonder geval ben 💁
Zal wel niet zeggen dat je die 20 kipnuggets als een malle
Het erge is dat het ook nog JUMBOs zijn!

Als tussendoortje hè.Met die malthezers zat je wel goed. Hier wordt ik niet warm of koud van
![]()
Omg die is wel echt lekker 😮😮😮 zeker als je de magnetron brocolli nog tussen je kiezen weg aan het kauwen bent 😍😍. Delen? 😎 gewoon 1 blokje 👌
Vooruit dan maar 🍫Omg die is wel echt lekker 😮😮😮 zeker als je de magnetron brocolli nog tussen je kiezen weg aan het kauwen bent 😍😍. Delen? 😎 gewoon 1 blokje 👌