XXL Nutrition

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naast eten extra visolie biotine vitamine c collageen en magnesium. Die lastige periode laat ook op zich wachten en nee not a chance. Verder gewoon niet lekker in mijn buik, stoelgang is water en hoor mijn buik continu rommelen etc. Denk echt bijkomen van de vakantie in alle opzichten. Moet maar even geduld hebben met mijzelf. Blijf gewoon veel wandelen, goed eten, veel drinken en 4x krachttraining deze week en daarnaast ipv hardlopen wandelen.

Inderdaad heel bijzonder ben gewoon moe met opstaan en zou zo weer naar bed willen. Niet hoe ik mijzelf herken zeg maar. Ben over het algemeen juist een vrolijke stuiterbal 😑
Komt goed, je darmen zijn nu ook even op vakantie.

Beterschap, goed voor jezelf zorgen.

Havermout in de shake lijkt mij ook goor. Zo'n diehard ben ik niet. Misschien dat het te pruimen valt als je op singledigits staat:p

Ik doe meestal fruit in de eiwitshake. Het smaakt goed, is snel klaar en zo krijg ik toch een complete maaltijd binnen (als in vetten, koolhydraten en eiwitten).
1 scoop in elke shake daily

BPB_OATS_GFRE_Main_Image_1846.jpg

Gewoon die havermout vervangen met een banaantje. Kan prima.
Je kan ook een paar rijstwafels bij je shake wegknabbelen

Of de havermout soort van overnight oats van maken en in de ochtend je whey erdoor roeren.

Er zijn genoeg andere opties.

Je lijf effe laten acclimatiseren. Dan komt t echt wel goed.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.786
Havermout in de shake lijkt mij ook goor. Zo'n diehard ben ik niet. Misschien dat het te pruimen valt als je op singledigits staat:p

Ik doe meestal fruit in de eiwitshake. Het smaakt goed, is snel klaar en zo krijg ik toch een complete maaltijd binnen (als in vetten, koolhydraten en eiwitten).

Als het relatief vloeibaar is krijg ik alles wel weg dus ook deze pruttel. Vind het alleen zonde van de vanille smaak 😁

Jij doet jou eiwitshake dus in de blender met fruit? Ik drink deze nog voor mijn koffie dus moet vooral niet teveel gedoe. 10 sector schudden drinken en verder. Banaan in de auto omw naar sportschool wegkauwen kan ik nog wel combineren 😊

• Like
Waarderingen: GruX
Ik heb heel lang de gluten free fine oats van bulk gebruikt, drinkt prima weg 👍
Nu overgestapt op maiswafels tot maagzuur een probleem word op een push van kcal voor een wedstrijd. Dan weer over op oats met chocola 😏

• #1.788
En waar haal je deze? Calorieën in 1 schep? Vergelijkbaar met poeder ofzo? Stukjes vind ik niet erg maar havermout fijne vlokkrn blijven gewoon ondanks schudden op de bodem liggen. En hele blokjesrooster vol

En waar haal je deze? Calorieën in 1 schep? Vergelijkbaar met poeder ofzo? Stukjes vind ik niet erg maar havermout fijne vlokkrn blijven gewoon ondanks schudden op de bodem liggen. En hele blokjesrooster vol
~200kcal per meegeleverde scoop.
Je moet ook een mix bolletje gebruiken 😂

Bijlagen

• IMG_1187.jpeg
    IMG_1187.jpeg
    126,9 KB · Weergaven: 23
  • #1.791
Mmm das wel veel voor mijn plan. Maar kan ik nog altijd de helft doen. En lost dus wel op in een shake?

Waarom wil je in een cut een shake drinken met havermout?

• #1.794
Waarom wil je in een cut een shake drinken met havermout?
Puur tijd. Voor het sporten wil ik geen tijd kwijt zijn aan eten gezien ik normaal alleen een shake drink. Maar denk dat een shake prima is want mijn trek zit vooral in de middag en niet als ik net uit bed ben. Dus fijner om daar wat extra calorieën in te zetten mi

Laatst bewerkt:
  • #1.795
Dit was lekker! Just eiwitshake en een kop koffie en alles eruit gehaald wat erin zat. Ben weer aardig op energie en buik lijkt ook te kalmeren al ben ik nog steeds bloated. Moet ook zeggen dat ik op vakantie slecht geslapen heb en ik nu voor het eerst in zo'n 2 weken weer in 1 rit doorgeslapen heb zonder tussendoor x wakker worden. Dus opstaan ging ook goed 😊. Denk wel dat ik terug ga naar 6 x krachttraining ipv 4. Next week even kijken

Training

Squat
1x5 lege stang 20kg
1x5 40kg
1x5 50kg
2x12 60kg
1x15 60kg

Leg press
2x12 100kg
1x16 100kg

Lying leg curl
1x5 30kg
1X5 35kg
1x5 40kg
2x12 45kg
1x13 45kg

Hip trust
1x6 40kg
2x12 60kg
1x15 60kg

Hip adduction
1x15 30kg
1x15 35kg
1x15 40kg
2X15 45kg
1x19 45 kg en laatste 2x kreeg ik oefening niet rond

Hip abduction
1x15 40kg
1x15 45kg
1x15 50kg
2x15 55kg
1x18 55 kg.

Cable kick back per been
1x15 10kg
1x15 15kg
2x15 17.5kg
1x21 17.kg inclusief geluid

20240808_052525.jpg

Dat heeft best veel met elkaar te maken.
Dan voegt hij toch wat extra eten toe. 🤔

En iets meer bewegeing op dezelfde voeding is afvallen en dat wil ze graag ja. Andersom zou het wel minder zijn natuurlijk

En zoveel calorieën verbrand je ook weer niet met krachttraining

Dan voegt hij toch wat extra eten toe. 🤔

En iets meer bewegeing op dezelfde voeding is afvallen en dat wil ze graag ja. Andersom zou het wel minder zijn natuurlijk

En zoveel calorieën verbrand je ook weer niet met krachttraining
Maar dan wordt iemand toch niet gecoacht of begeleid, dan krijg je gewoon wat voedingstips.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven