AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.802
Ja allebei maar voeding had ik al wel opgestuurd. Trainingen nog niet en ga ik dit weekend doen.Nu 3 dagen onderweg en moet oprecht nog een beetje wennen om niet mijn eigen plan te trekken en heb veel moeite mentaal om hoger in calorieën te zitten. Dus gelukkig een begeleider die geduld met mij heeft. Maandag bv de noten en Advocado en extra havermout geskipt. Dinsdag alleen de noten en havermout en gisteren de Advocado geskipt en een extra ei gepakt omdat ik tijdnood kreeg.

Geef wel iedere dag mijn eigen aanpassing door. Maar moet er echt nog wel even aan wennen na 18 jaar mijn eigen plan trekken op voeding en wat controlefreak achtig aangelegd te zijn. Ben hierin wel gemotiveerd dus even wat tijd gunnen denk ik. Als ik nu ook mijn trainingsschema direct ga laten aanpassen krijg ik echt een error en ga ik neigen naar laat maar. En dat zou zonde zijn voor alle partijen. Dus stapje voor stapje

Dit was lekker! Just eiwitshake en een kop koffie en alles eruit gehaald wat erin zat. Ben weer aardig op energie en buik lijkt ook te kalmeren al ben ik nog steeds bloated. Moet ook zeggen dat ik op vakantie slecht geslapen heb en ik nu voor het eerst in zo'n 2 weken weer in 1 rit doorgeslapen heb zonder tussendoor x wakker worden. Dus opstaan ging ook goed 😊. Denk wel dat ik terug ga naar 6 x krachttraining ipv 4. Next week even kijken

Training

Squat
1x5 lege stang 20kg
1x5 40kg
1x5 50kg
2x12 60kg
1x15 60kg

Leg press
2x12 100kg
1x16 100kg

Lying leg curl
1x5 30kg
1X5 35kg
1x5 40kg
2x12 45kg
1x13 45kg

Hip trust
1x6 40kg
2x12 60kg
1x15 60kg

Hip adduction
1x15 30kg
1x15 35kg
1x15 40kg
2X15 45kg
1x19 45 kg en laatste 2x kreeg ik oefening niet rond

Hip abduction
1x15 40kg
1x15 45kg
1x15 50kg
2x15 55kg
1x18 55 kg.

Cable kick back per been
1x15 10kg
1x15 15kg
2x15 17.5kg
1x21 17.kg inclusief geluid

20240808_052525.jpg
Is dit nog wat je volgt? bron: pagina 1
1723098983159.png

Leg eens uit? Omdat ik iets tegen die koppige Fries zeg?

Jij reageert hier belerend op mijn post.

Dat krijgt ze toch ook. Heb jij hún contract doorgenomen ofzo? Weet jij wat ze hebben afgesproken?

Terwijl Buttie hier aangeeft

Ja allebei maar voeding had ik al wel opgestuurd. Trainingen nog niet en ga ik dit weekend doen.Nu 3 dagen onderweg en moet oprecht nog een beetje wennen om niet mijn eigen plan te trekken en heb veel moeite mentaal om hoger in calorieën te zitten. Dus gelukkig een begeleider die geduld met mij heeft. Maandag bv de noten en Advocado en extra havermout geskipt. Dinsdag alleen de noten en havermout en gisteren de Advocado geskipt en een extra ei gepakt omdat ik tijdnood kreeg.

Geef wel iedere dag mijn eigen aanpassing door. Maar moet er echt nog wel even aan wennen na 18 jaar mijn eigen plan trekken op voeding en wat controlefreak achtig aangelegd te zijn. Ben hierin wel gemotiveerd dus even wat tijd gunnen denk ik. Als ik nu ook mijn trainingsschema direct ga laten aanpassen krijg ik echt een error en ga ik neigen naar laat maar. En dat zou zonde zijn voor alle partijen. Dus stapje voor stapje

Dat jij het verst afzit van de waarheid.

• #1.810
Is dit nog wat je volgt? bron: pagina 1
1723098983159.png

Nee
Dag 1 benen billen
Dag 2 rug triceps
Dag 3 hardlopen
Dag 4 benen billen
Dag 5 borst schouders biceps

Maar gevoelsmatig loopt mijn borst achter. Blijf hier veelal steken op hetzelfde gewicht en zelfde herhalingen dus wou hier een extra training aan brsteden. En vind het zalig mijn dag te starten in de sportschool maar wandelen is weer beter voor afvallen dus even nadenken en overleggrn.

Maandag bv de noten en Advocado en extra havermout geskipt. Dinsdag alleen de noten en havermout en gisteren de Advocado geskipt en een extra ei gepakt omdat ik tijdnood kreeg.

Geef wel iedere dag mijn eigen aanpassing door.
Zo werkt het niet, je moet elke dag eten exact volgens schema anders is het vrijwel onmogelijk om goed te sturen. Indien tijdnood een issue is dan bereid je alvast voor op de bulk als je x2 moet eten. Ik denk dat je planning gewoon compleet off is. Hoe kan je tijdnood hebben met eten in een cut dieet als je alleen fulltime werkt?

Misschien beetje autisten leven, maar ikzelf heb elke dag een schema dat ik kan zien eet op tijd x maaltijd x, 2/3 uur later eet maaltijd y etc. Zo kom ik niet in de knoei en uiteraard is de schema werkbaar en gebaseerd op mijn leven oa wanneer je kan eten, denk aan pauzes op werk of voor/na werk etc. Snap ook dat je tijdens werk misschien niet 24/7 kan/mag eten, maar met 4/5 meals pd wat je nu hebt zou je dat toch zeer makkelijk passend moeten kunnen maken.

Speelt het mentaal mee dat je denk “less = more” dan is het een ander dingetje en moet je eerst dit zien te tackelen dat je mentaal wel alles “durft” op te eten.

Nee
Dag 1 benen billen
Dag 2 rug triceps
Dag 3 hardlopen
Dag 4 benen billen
Dag 5 borst schouders biceps

Maar gevoelsmatig loopt mijn borst achter. Blijf hier veelal steken op hetzelfde gewicht en zelfde herhalingen dus wou hier een extra training aan brsteden. En vind het zalig mijn dag te starten in de sportschool maar wandelen is weer beter voor afvallen dus even nadenken en overleggrn.
Wat vind je coach daar van?🤗 ik vind hardlopen ook niet echt een trainingsdag

Zo werkt het niet, je moet elke dag eten exact volgens schema anders is het vrijwel onmogelijk om goed te sturen.
...
Speelt het mentaal mee dat je denk “less = more” dan is het een ander dingetje en moet je eerst dit zien te tackelen dat je mentaal wel alles “durft” op te eten.
In de ideale wereld doet de coachee exact wat de coach voorschrijft, maar in dit geval is dat toch totaal niet realistisch? Voor een controlfreak die kampt met cravings/binges gaat dit sowieso een proces worden van vallen en opstaan. Daarom is het denk ik ook verstandig om het stapje voor stapje te doen. Dat de afwijkingen van het schema in alle eerlijkheid met coach worden gedeeld, is al heel wat.

• #1.814
Zo werkt het niet, je moet elke dag eten exact volgens schema anders is het vrijwel onmogelijk om goed te sturen. Indien tijdnood een issue is dan bereid je alvast voor op de bulk als je x2 moet eten. Ik denk dat je planning gewoon compleet off is. Hoe kan je tijdnood hebben met eten in een cut dieet als je alleen fulltime werkt?

Misschien beetje autisten leven, maar ikzelf heb elke dag een schema dat ik kan zien eet op tijd x maaltijd x, 2/3 uur later eet maaltijd y etc. Zo kom ik niet in de knoei en uiteraard is de schema werkbaar en gebaseerd op mijn leven oa wanneer je kan eten, denk aan pauzes op werk of voor/na werk etc. Snap ook dat je tijdens werk misschien niet 24/7 kan/mag eten, maar met 4/5 meals pd wat je nu hebt zou je dat toch zeer makkelijk passend moeten kunnen maken.

Ja weet ik ook. Ik ben overigens een echte adhd chick en moet dan opeens nog van alles doen 5 minuten voordat ik vertrek en advocado snijden en nootjes afwegen moet nog in mijn systeem. Slecht excuus maar moet wel even schakelen in extra voeding. Dus wil de nootjes voor de hele week afwegen tegelijk met de maaltijd prep en advocado even inpassen in tijd smorgens. Verder geen pauzes etc op werk dus eet of in de auto of met cliënt op kantoor.

Mentaal moet ik inderdaad even mijzelf over heen zetten zodat ik niet die discussie steeds met mijzelf krijg. Zoals bij mijn hele sport en voeding avontuur loop ik soms tegen mijn eigen vslkuilen aan en duurt het even voordat ik daar de juiste aanpassing kan maken. Maar geef niet op 😊

Ja weet ik ook. Ik ben overigens een echte adhd chick en moet dan opeens nog van alles doen 5 minuten voordat ik vertrek en advocado snijden en nootjes afwegen moet nog in mijn systeem. Slecht excuus maar moet wel even schakelen in extra voeding. Dus wil de nootjes voor de hele week afwegen tegelijk met de maaltijd prep en advocado even inpassen in tijd smorgens. Verder geen pauzes etc op werk dus eet of in de auto of met cliënt op kantoor.

Mentaal moet ik inderdaad even mijzelf over heen zetten zodat ik niet die discussie steeds met mijzelf krijg. Zoals bij mijn hele sport en voeding avontuur loop ik soms tegen mijn eigen vslkuilen aan en duurt het even voordat ik daar de juiste aanpassing kan maken. Maar geef niet op 😊
Pas hier dus ook je voeding op aan samen met de coach. Ik ben ook genoodzaakt om dagelijks 1 meal in de auto te eten en dan pak ik dus geen kip/rijst, maar broodjes pindakaas met een whey shake zodat dit wel te doen is ipv heel je auto onder de ellende.

Iedereen heeft een unieke aanpak nodig, maar er is altijd een oplossing. Het “beste” schema voor zowel voeding/training is een schema wat iemand kan uitvoeren voor langere tijd. De meeste optimale wereld leven we niet in en iedereen heeft dit en dat, maar je kan om alles heen werken, zolang jij het maar wilt.

Eerste dagen zijn ff wennen en hectisch snap het allemaal wel, maar als je over 2 maanden nog steeds die nootjes niet naar binnen werkt moet je een slap krijgen

nee

Laatst bewerkt:
Niet dat jullie mii rapporteren en denken dat ik slaps uitdeel. Het is maar een spreekwoordelijk grapje he 💁

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven