Iets wat jij niet kent.Welk gelijk? Jouw gelijk hoeft niet perse mijn gelijk te zijn, toch? Wat is gelijk eigenlijk?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iets wat jij niet kent.Welk gelijk? Jouw gelijk hoeft niet perse mijn gelijk te zijn, toch? Wat is gelijk eigenlijk?

Wat ken ik niet?
Sla Aristoteles er eens op na .Welk gelijk? Jouw gelijk hoeft niet perse mijn gelijk te zijn, toch? Wat is gelijk eigenlijk?
Ik sla niemand. Waarom zo agressief
Lekker de beentjes weer gehad zie ik.Dit was lekker! Just eiwitshake en een kop koffie en alles eruit gehaald wat erin zat. Ben weer aardig op energie en buik lijkt ook te kalmeren al ben ik nog steeds bloated. Moet ook zeggen dat ik op vakantie slecht geslapen heb en ik nu voor het eerst in zo'n 2 weken weer in 1 rit doorgeslapen heb zonder tussendoor x wakker worden. Dus opstaan ging ook goed 😊. Denk wel dat ik terug ga naar 6 x krachttraining ipv 4. Next week even kijken
Training
Squat
1x5 lege stang 20kg
1x5 40kg
1x5 50kg
2x12 60kg
1x15 60kg
Leg press
2x12 100kg
1x16 100kg
Lying leg curl
1x5 30kg
1X5 35kg
1x5 40kg
2x12 45kg
1x13 45kg
Hip trust
1x6 40kg
2x12 60kg
1x15 60kg
Hip adduction
1x15 30kg
1x15 35kg
1x15 40kg
2X15 45kg
1x19 45 kg en laatste 2x kreeg ik oefening niet rond
Hip abduction
1x15 40kg
1x15 45kg
1x15 50kg
2x15 55kg
1x18 55 kg.
Cable kick back per been
1x15 10kg
1x15 15kg
2x15 17.5kg
1x21 17.kg inclusief geluid
![]()

Lekker de beentjes weer gehad zie ik.
Lekker bezig hoor.
Alleen op die foto zie ik een cardio apparaat wat ik nog niet ken.
Is die nieuw??![]()
Planken en trappen??Thnx!
Ja Combinatie van planken en trappen. Altijd wel een fijne warming up 🤣
Traint Ari ook nog steeds @Schwarzeneggertje ?
Die heeft toch een eigen sportschool?
Een coach zou inderdaad voor rust kunnen zorgen, als je er van overtuigd bent dat het een goeie is, kun je daar blind op vertrouwen en alle ongevraagde adviezen hier naast je neerleggen. Buttie lijkt er ogenschijnlijk relaxed mee om te gaan, maar ik zou helemaal knettergek worden van die tig pagina's aan nieuwe posts hier dagelijks.Als je een coach hebt is het waarschijnlijk rustgevende om die lijn te volgen.
En dan ook te stoppen met het lezen van al die tips die je hier krijgt. Daar wordt je toch ook onrustig van.
Is dit een tip?Als je een coach hebt is het waarschijnlijk rustgevende om die lijn te volgen.
En dan ook te stoppen met het lezen van al die tips die je hier krijgt. Daar wordt je toch ook onrustig van.

Jij bent ook wel wat neurotischer. En post meerdere keren per dag in haar log, ergens wel een beetje hypocriet hoorEen coach zou inderdaad voor rust kunnen zorgen, als je er van overtuigd bent dat het een goeie is, kun je daar blind op vertrouwen en alle ongevraagde adviezen hier naast je neerleggen. Buttie lijkt er ogenschijnlijk relaxed mee om te gaan, maar ik zou helemaal knettergek worden van die tig pagina's aan nieuwe posts hier dagelijks.

Ik ben al gek misschien is dat het verschil 😁. En blind vertrouwen is dus juist mijn uitdaging denk ik. Vind het altijd wel tof de reacties te lezen en verschillende meningen en probeer sommige tips uit en sommigen niet. Soms is de theorie mooi maar praktijk werkt het niet voor mij en uiteindelijk moet ik zelf uitzoeken wat bij mij past. Dus hoe meer tips hoe beter ik daar achter kom denk ik 😊Een coach zou inderdaad voor rust kunnen zorgen, als je er van overtuigd bent dat het een goeie is, kun je daar blind op vertrouwen en alle ongevraagde adviezen hier naast je neerleggen. Buttie lijkt er ogenschijnlijk relaxed mee om te gaan, maar ik zou helemaal knettergek worden van die tig pagina's aan nieuwe posts hier dagelijks.
Die man heeft een diepe bewondering voor mijn snelle aankomen zonder enige moeite 👌Jij bent ook wel wat neurotischer. En post meerdere keren per dag in haar log, ergens wel een beetje hypocriet hoor![]()
Vijf kilo aankomen 7 dagen is zeker een prestatie van formaat. Letterlijk en figuurlijk!Die man heeft een diepe bewondering voor mijn snelle aankomen zonder enige moeite 👌

Daar moet je wat mee doen. Je laten voeren via webcam tot aan kerst moet je de 100 kg kunnen halen en daarna richting de 200kgDie man heeft een diepe bewondering voor mijn snelle aankomen zonder enige moeite 👌

Je bent gezellig en houd van een grapje en dat trekt mensen.
Het is een FRIESJij bent ook wel wat neurotischer. En post meerdere keren per dag in haar log, ergens wel een beetje hypocriet hoor![]()