AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahahaha een feeder treffen in mijn date carrière zal inderdaad funest zijn voor mijn leven als professionele BB 👌.

Cat Dancing GIF

Inmiddels gekaapt door @AK Dus brocolli en nootjes is de future 😁
Dan stop ik wel met de zakken maltesers

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.843
Soms loop ik gewoon door het chocolade pad in de winkel 🤣 zodra ik het zie proef ik het in mijn gedachten even en ben dan aardig satisfied 👌

• #1.845
Ja klopt zijn dure ballen geworden. Maar hobby's kosten geld 😁

Soms loop ik gewoon door het chocolade pad in de winkel 🤣 zodra ik het zie proef ik het in mijn gedachten even en ben dan aardig satisfied 👌
Waarom zou je dan nog daten? Dan kun je toch gelijk doorbladeren in de Whekamp naar het heren ondergoed :D

Lol
Zo gek als een deur net als de rest hier 🤣

Alles werkt stap voor stap. Zeker voor een neurotische autist. Veel tips kan handig zijn maar soms ook een valkuil. Dus filter de tips die voor jou werken eruit en als je echt een coach hebt die een pad inslaat om je in de goede richting te sturen heeft ie geduld nodig.
Maar soms werkt de geduldige heuvelroute beter dan straight up....zeker voor een autist.
Dus gebruik je houvast en probeer je eraan op te trekken. Vertrouwen kan je bouwen. Als je maar blijft overleggen.

Het blijft een marathon. Ook een lifestyle ombuigen is een marathon en je begint met stukjes rennen en dan weer lopen en opbouwen. Dan vind je wel een constant ritme. Het duurt alleen wat langer.

Maar goed. Just my two cents.

Back to you again 🙂

• #1.857
Reageer later even op reacties. Tijdnood!

Energie is back 😇. Ben ook deze week minder lui gaan trainen en ipv safe en automatische piloot druk en trek ik zo hard dat ik duizelig ben naar een setje 😁 vast ook weer niet de bedoeling maar voor groei wel beter dan dat luie sporten van voorheen denk ik. Flinke spierpijn in mijn benen maar kon er redelijk goed uitkomen.

Vanmorgen rug triceps

Lat pulldown brede grip
1x5 35kg
1x5 40kg
2x12 45kg
1x14 45kg

Seat cable row
1x5 30kg
1x5 35kg
2x12 45kg
1x13 45kg met veel vormverlies op de laatste 3

Lat pulldown smalle grip
1x5 30kg
1x5 35kg
1x12 40kg
1x10 40kg
1x9 40kg

dumbell row
1x6 8 kg
1x6 10kg
1x5 12kg
2x12 14kg
1x14 14kg

Kut ben back externe vergeten 😑

Triceps Overhead extension
1X5 8kg
1x5 10kg
2x12 12kg
1x13 12kg. 14e x bleef steken

Triceps pushdown touw
1x5 10kg
2x12 15kg
1x14 15kg met wat gesjoemel de laatste

Still brown and fat 😎

20240809_055341.jpg

• #1.858
5 dagen en eerste moment dat ik echt zin heb in wat lekkers. Combinatie van moe en vrijdagavond gevoel en jezelf willen verwennen om alle prestaties deze week. Gedachten ombuigen in mijzelf uiteindelijk willen belonen met mijn droom shape 👌 korte termijn bevredigen tov lange termijn bevrediging.

Heel wat voedsel weerstaan deze week. 3x nee moeten zeggen op pennywafels die zo dicht bij lagen dat ik ze al rook en iemand die aardig pusht om het te pakken. 2x een suikerbrood uit mijn tas teruggelegd die een dankbare cliënt aan mij wou schenken. Kipshoarma gebakken etc waarvan de geur mijn maag deed rommelen en dan nog mijn watertje bestellen in de mc terwijl mijn cliënt een mc flurrie met m&ms bestelde 💪

Maaltijden preppen vond ik echt een goed uitprobeersel. Heb ervaren dat het super relaxed is dat als ik thuis kom mijn eten al klaar is. Morgen dus weer alles koken etc en zondag nog een dagje werken. Op naar een nieuwe succes week 😎

20240807_112902.jpg

Laatst bewerkt:
2 koekjes valt mee, of is ondertussen het hele pak leeg ?

• #1.860
Lezen keerl 😉 Ik heb er gvd geen 1 gehad 👌 was bij client op bezoek en was speciaal voor mij gehaald etc en ik zei gewoon 3x nee terwijl de duivel fluisterde 1 kan geen kwaad etc 💪 dus voldaan met trek in bed nu terwijl @imnewhere Magnums post 😑

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven