AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lezen keerl 😉 Ik heb er gvd geen 1 gehad 👌 was bij client op bezoek en was speciaal voor mij gehaald etc en ik zei gewoon 3x nee terwijl de duivel fluisterde 1 kan geen kwaad etc 💪 dus voldaan met trek in bed nu terwijl @imnewhere Magnums post 😑
Magnums is ook the real shit, cornetto’s zijn voor mietjes

Lezen keerl 😉 Ik heb er gvd geen 1 gehad 👌 was bij client op bezoek en was speciaal voor mij gehaald etc en ik zei gewoon 3x nee terwijl de duivel fluisterde 1 kan geen kwaad etc 💪 dus voldaan met trek in bed nu terwijl @imnewhere Magnums post 😑
Geloof me het weerstaan wordt makkelijker en opgegeven moment weet je niet beter💪🏻

5 dagen en eerste moment dat ik echt zin heb in wat lekkers. Combinatie van moe en vrijdagavond gevoel en jezelf willen verwennen om alle prestaties deze week. Gedachten ombuigen in mijzelf uiteindelijk willen belonen met mijn droom shape 👌 korte termijn bevredigen tov lange termijn bevrediging.

Heel wat voedsel weerstaan deze week. 3x nee moeten zeggen op pennywafels die zo dicht bij lagen dat ik ze al rook en iemand die aardig pusht om het te pakken. 2x een suikerbrood uit mijn tas teruggelegd die een dankbare cliënt aan mij wou schenken. Kipshoarma gebakken etc waarvan de geur mijn maag deed rommelen en dan nog mijn watertje bestellen in de mc terwijl mijn cliënt een mc flurrie met m&ms bestelde 💪

Maaltijden preppen vond ik echt een goed uitprobeersel. Heb ervaren dat het super relaxed is dat als ik thuis kom mijn eten al klaar is. Morgen dus weer alles koken etc en zondag nog een dagje werken. Op naar een nieuwe succes week 😎

20240807_112902.jpg
Kip shoarma is wel fijn, als het kipfilet is met shoarmakruiden is dan geld het gewoon als kipfilet. Alleen de saus en het broodje…..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.864
Geloof me het weerstaan wordt makkelijker en opgegeven moment weet je niet beter💪🏻

Dankjewel! Ik denk ook dat het inmiddels een verschil maakt dat ik heb ervaren dat een beetje snacken etc niet werkt. Ben vrij in mijn keuzes tussen cheaten en zo blijven of niet cheaten en bereiken wat ik voor ogen heb en maak dus heel bewust de keuze = soms afzien en uiteindelijk krijgen wat ik wil 😇. En geen maaltijden skippen is echt belangrijk. Dat gaat een paar dagen goed en dan breekt de hongersnood uit en gaat het mis. Dus doel nu ook op lange termijn hierin ipv iedere 200 calorieën niet eten is mooi meegenomen. Uiteindelijk werkt dit averechts dus ga het redden 💪

• #1.865
Kip shoarma is wel fijn, als het kipfilet is met shoarmakruiden is dan geld het gewoon als kipfilet. Alleen de saus en het broodje…..
Nee nee. Mijn brein werkt niet goed op ruimte of afwijking van het schema. Dan krijg ik calorie stress en eet ik steeds meer die dag omdat ik het overzicht kwijt ben.

Nee nee. Mijn brein werkt niet goed op ruimte of afwijking van het schema. Dan krijg ik calorie stress en eet ik steeds meer die dag omdat ik het overzicht kwijt ben.
Een beetje kruiden over de kip is wel lekker toch🤗 alje nou kip/gyros/peper en zout pakt… denk dst je er nog even aan moet wennen dan🤗

• #1.868
Een beetje kruiden over de kip is wel lekker toch🤗 alje nou kip/gyros/peper en zout pakt… denk dst je er nog even aan moet wennen dan🤗
Klopt over mijn eigen kip doe ik ook gyros en shoarma kruiden iedere dag. Alleen deze kip was op locatie waar clienten aan het bakken waren. Geen weegschaal, niet mijn eigen afgewogen kip. Dus extra snap je

Volgens de experts werkt het goed om zoveel mogelijk verleidingen te verwijderen uit je omgeving. Wat er op het werk of bij cliënten gebeurt heb je natuurlijk weinig controle over, maar helemaal geen 'cheat foods' meer in huis halen zou al een groot verschil kunnen maken.

Volgens de experts werkt het goed om zoveel mogelijk 'food triggers' te verwijderen uit je omgeving. Wat er op het werk of bij cliënten gebeurt heb je natuurlijk weinig controle over, maar helemaal geen 'cheat foods' meer in huis halen zou al een groot verschil kunnen maken.
Dat werkt inderdaad heel goed! Alle suikerhoudende dranken sowieso de deur uit. Als visite koffie of drinken wil moeten ze gewoon niet zeuren dat ze bij ons zero krijgen anders nemen ze maar een glas uit de kraan. Koekjes/snoep verbannen werkt met name in het begin erg goed.

De experts blablabla zijn hans en anita die eruit zien als anorexia en het jou ff komen uitleggen.

Gewoon discipline hebben en nee durven/kunnen zeggen. Constant dat gedoe dat de omgeving zich maar moet aanpassen aan jou lifestyle, nou over egoïstisch gesproken.

Als je een kind van 5 bent hap je in dat snoepje als iemand die voor je neus houd, maar als volwassen persoon moet je discipline hebben om nee te zeggen.
Je kan niet in een “bubbel” leven en hebt niet overal invloed op, als je hier niet mee om kan gaan gaat het geheid keer mis, vroeg of laat.

Gewoon discipline hebben en nee durven/kunnen zeggen. Constant dat gedoe dat de omgeving zich maar moet aanpassen aan jou lifestyle, nou over egoïstisch gesproken.
Volgens mij mis je mijn punt. Ik zeg niet dat de omgeving zich aan jou moet aanpassen. Ik zeg dat je je eigen omgeving zo kunt inrichten dat je minder verleidingen tegenkomt. En dat je het daarmee voor jezelf een stuk makkelijker kunt maken om vol te houden. En ik zeg er ook bij dat je daar op je werk, etc, minder invloed op hebt dan thuis.

Als je shit aangeboden krijgt. 'ach doe eens gezellig , neem toch een lekker stukje slagroomvlaai' bladiebla.

Kijk dan altijd even naar de fysiek van de persoon die het aanbiedt, 9 van de 10 keer is dat zelf een slagroompudding. En bedenk je dan wil ik er zo bij lopen ?

'ach 1 stukje kan toch geen kwaad'
Met deze mindset hou je echt jezelf maximaal voor de gek , je weet dat het daarna niet bij 1 stukje blijft. Je brein heeft het suikershotje al te pakken. Een gokverslaafde maakt zichzelf ook wijs dat ie maar 10 euro in de automaat gooit.

Suiker is een stille killer, en tezamen met alcohol gewoon maatschappelijk geaccepteerde rotzooi dat je lichaam sloopt. En iedereen doet maar mee aan de peer pressure dat dit de geneugten van het leven zijn en je dus maar lekker mee moet doen.

Beter word je verslaafd aan de pomp in de gym.

Ruggengraat hebben hoort er ook bij🤗

• #1.879
Euhm even voorop gesteld. Ik woon alleen, geen kids en geen visite dus er is al maanden niks anders dan water en koffie en voor de diehards psylliumvezels 🤣

Als ik ging cheaten in het verleden haalde ik het dus rechtstreeks uit de winkel. Er is geen enkel doel om het in huis te hebben behalve het mijzelf lastig maken. Daar waar ik eerder dacht een koekje etc maakt geen verschil heb ik ervaren dat dat het wel doet anders had ik wel bereikt wat ik wou op die manier. Dus ongeacht ieder ander of welk onderzoek of expert maak ik op basis van mijn ervaring de keuze mij 100% aan het schema te houden en mijn volledige focus op mijn einddoel te leggen.

Vandaag geen kracht dus gestart met 35 minuten stevig wandelen. Nog 2x wandelen gepland vandaag. Verder vandaag trainingsschema uitschrijven en doorsturen naar mijn partner in crime. Mijn plan 2x benen 1x rug triceps 1x borst schouders biceps 2x km maken door lopen of hardlopen en 1x kracht op basis van onderontwikkeld spiergroep en dat is in mijn ogen borst. Kijken wat mijn partner ervan denkt 🤸‍♀️

Screenshot_20240810-084210_Samsung Health.jpg

Volgens mij mis je mijn punt. Ik zeg niet dat de omgeving zich aan jou moet aanpassen. Ik zeg dat je je eigen omgeving zo kunt inrichten dat je minder verleidingen tegenkomt. En dat je het daarmee voor jezelf een stuk makkelijker kunt maken om vol te houden. En ik zeg er ook bij dat je daar op je werk, etc, minder invloed op hebt dan thuis.
Je eigen omgeving is klein, dus discipline om nee te zeggen buiten je bubbel gaat meer brengen. Ts is nieuw en moet nog alles leren vandaar ze ook de tijd daarvoor hoort te krijgen en ongetwijfeld fouten gaat maken waarvan iedereen weet dat dit ging komen, maar die fouten heeft men zelf ook gemaakt en is “part of the proces”.

Discipline is het enigste wat telt voor vooruitgang, rest is bijzaak.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven