MuscleMeat

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
@GruX

Yo momma is so fat when she got on the scale it said, "I need your weight not your phone number."

Euhm even voorop gesteld. Ik woon alleen, geen kids en geen visite dus er is al maanden niks anders dan water en koffie en voor de diehards psylliumvezels 🤣
Geen cheat foods meer in huis is dus al afgevinkt. Als alleenstaande is dat uiteraard een stuk makkelijker te regelen. :thumbs:

Als er niks te eten is kom ik iig niet langs hoor!

Edit: niet zo belangrijk.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.888
@Buttie88 Nam een beetje aan dat je mogelijk wat onzeker bent over je borsten? Gezien je posts over de t**ten van andere dames.

Wel handig om in je achterhoofd te houden dat hoe verder je zakt in vetpercentage en dieper in een cut je borsten ook mee kunnen cutten.

Is afhankelijk van hoe jouw lichaam vet opslaat en kwijtraakt en hoeveel dicht weefsel in verhouding tot vetweefsel er in jouw knoppen zit.

Omdat je doppen voor op je lichaam in full frontal zicht zitten kan dit ook nogal snel opvallen.

Bij het trainen van chest kan er wel iets leuks gebeuren als je hangende kwarktassen hebt, door meer spierweefsel krijgen ze dan een natuurlijke lift en worden ze wat meer 'perky'.

Waarschijnlijk weet je dit al. Maar wat velen niet weten is dat dit per persoon super verschillend is en waar bij sommigen de borsten alleen maar optisch groter lijken koopt de ander gwn een paar nieuwe zoals Kathlinoo.

Maarjah voordat je huilend met een zak malthesers en koeken in foetushouding onder de douche ligt door deze verassing toch maar even goed als reminder.

Mijn persoonlijke mening is dat een mooi afgetraind lichaam 1000 keer aantrekkelijker is dan wat dikke jopen maar goed onzekerheid kan kut zijn.

Nee vind t**ten prachtig en gezegend zijn zij die ze hebben en behouden maar ben niet onzeker op dat gebied. Vind mijn bescheiden vriendinnen nl perfect. Vind ze zeker klein maar daarintegen geen hangende ellende etc maar fier rechtop 😎

En weet idd dat ze nog kleiner zullen worden en die incasseer ik ook wel en ben bereid ze uiteindelijk te kopen als ik er wel mee zou zitten. Heb dit al eens overwogen maar heb dus wel een kinderwens en geen zin in 2x een operatie omdat ze verminkt zijn geraakt door zwangerschap ofzo. Dus of kinderen of einde kinderwens voordat ik die optie weer overweeg 👌

Nee vind t**ten prachtig en gezegend zijn zij die ze hebben en behouden maar ben niet onzeker op dat gebied. Vind mijn bescheiden vriendinnen nl perfect. Vind ze zeker klein maar daarintegen geen hangende ellende etc maar fier rechtop 😎

En weet idd dat ze nog kleiner zullen worden en die incasseer ik ook wel en ben bereid ze uiteindelijk te kopen als ik er wel mee zou zitten. Heb dit al eens overwogen maar heb dus wel een kinderwens en geen zin in 2x een operatie omdat ze verminkt zijn geraakt door zwangerschap ofzo. Dus of kinderen of einde kinderwens voordat ik die optie weer overweeg 👌
Fijn om te horen dat je daar niet onzeker over bent! Is het hanenhok niet iets voor jouw vriendinnen dan? 😂

Is ook zo kut als dat vrouwen gaat weerhouden van all in gaan wat weleens gebeurt. Terwijl dat nieteens perse het geval hoeft te zijn. Je komt er vanzelf wel achter hoe je lichaam reageert op een cut.

Nou lekker knallen in de gym en omlaag met dat vetpercentage dus !!

Hoezo krijg ik elke keer hier weer GVD trek in cornettos dan??
happy ice cream GIF by Cornetto España

Wat is je weegmoment ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven