- Waardering
- 14.814
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Uiteraard!Ik pak altijd hier en daar een hapje van een ander zodat het niet telt bij mijn aantal kcal.
Cutting pro tip 💅
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uiteraard!Ik pak altijd hier en daar een hapje van een ander zodat het niet telt bij mijn aantal kcal.
Cutting pro tip 💅
Ik wordt wakker. Ga naar wc en euhm kan niet altijd. Ren naar beneden. Trek mijn pyjama uit. Hou mijn buik in en ga rechtop staan en voila wegen 👌
En het resultaat nu ?Ik wordt wakker. Ga naar wc en euhm kan niet altijd. Ren naar beneden. Trek mijn pyjama uit. Hou mijn buik in en ga rechtop staan en voila wegen 👌
Buttshark
Daar doe jij 5 jaar over ongeveer.Dus, even kort samengevat:
- 30 mei: 63 kg (start contest)
- 27 juli: 62 kg (Gran Canaria, here we come!)
- 3 aug: 67 kg (back home)
- 10 aug 64 kg (vandaag)

Heb je geen befaamde grafiek van je ?Dus, even kort samengevat:
- 10 aug 64 kg (vandaag)
Thnx dat is informatie die ik zelf niet had 😑Dus, even kort samengevat:
- 10 aug: 64 kg (vandaag)
Maar ook meer spieren. Meer ervaren in de oefeningen en trainingen. En meer bewust van wat wel bij haar past en wat niet.Dus, even kort samengevat:
- 10 aug: 64 kg (vandaag)
Je wilde toch afvallen?Thnx dat is informatie die ik zelf niet had 👍
Ik ga wel vast zitten voor de haters. En op 1 2 3
![]()
Nou, sorry hoor, dan ik ga wel weer verder met veren in d'r buttie steken, in plaats van de (ongemakkelijke) feiten op een rijtje zetten voor de meelezers van dit topic.Denk dat het al hard genoeg aankomt wat ze zelf afleest
Is ongezouten popcorn
Het voegt vooral een beetje niets toe als ik zelf net de som heb gemaakt. Niemand steekt veren in mijn ass op het moment en weten allemaal dat de vakantie mijn gewicht weinig goed heeft gedaan. Weet alleen wel waardoor het komt nl teveel eten dus no smoesjes of onverklaarbare magie. Gevolgen van mijn keuze en nu door 💪Nou, sorry hoor, dan ik ga wel weer verder met veren in d'r buttie steken, in plaats van de (ongemakkelijke) feiten op een rijtje zetten.
Rustig schatje, het is opgekropte frustratie van hemzelfHet voegt vooral een beetje niets toe als ik zelf net de som heb gemaakt. Niemand steekt veren in mijn ass op het moment en weten allemaal dat de vakantie mijn gewicht weinig goed heeft gedaan. Weet alleen wel waarvoor het komt nl teveel eten dus no smoesjes of onverklaarbare magie. Gevolgen van mijn keuze en nu door 💪
Dat zeg je alleen om ze te motiveren het meer en overduidelijker te doen.
Heb wel wat anders voor in je ass.
O.K. dr. Phil