XXL Nutrition

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.905
Ah het was zo gezellig! Vanmorgen ook gemeten trouwens ondanks dat ik nog steeds bloated ben. Nou goed. Gezien mijn kibbeling met friet enzo voor de vakantie zaterdags vertrokken op 62kg

Zondag = 66.8
Maandag 66.8
Dinsdag 66.2
Woensdag 65.1
Donderdag 64.8
Vrijdag 64.8
Zaterdag 64.3

Dus probeer mij er niet teveel druk om te maken. Het is wat het is en probeer maar te denken dat ik een goede bulk heb gehad en nu verder cut.

Dus, even kort samengevat:
  • 30 mei: 63 kg (start contest)
  • 27 juli: 62 kg (Gran Canaria, here we come!)
  • 3 aug: 67 kg (back home)
  • 10 aug: 64 kg (vandaag)

• 10 aug 64 kg (vandaag)
Heb je geen befaamde grafiek van je ?
Denk dat het al hard genoeg aankomt wat ze zelf afleest

• #1.909
Thnx dat is informatie die ik zelf niet had 😑

Ik ga wel vast zitten voor de haters. En op 1 2 3

Deer Popcorn GIF

Maar ook meer spieren. Meer ervaren in de oefeningen en trainingen. En meer bewust van wat wel bij haar past en wat niet.
En blond ... dus... al gauw goed :thumb:

Laatst bewerkt:
  • #1.914
Nou, sorry hoor, dan ik ga wel weer verder met veren in d'r buttie steken, in plaats van de (ongemakkelijke) feiten op een rijtje zetten.
Het voegt vooral een beetje niets toe als ik zelf net de som heb gemaakt. Niemand steekt veren in mijn ass op het moment en weten allemaal dat de vakantie mijn gewicht weinig goed heeft gedaan. Weet alleen wel waardoor het komt nl teveel eten dus no smoesjes of onverklaarbare magie. Gevolgen van mijn keuze en nu door 💪

Laatst bewerkt:
Het voegt vooral een beetje niets toe als ik zelf net de som heb gemaakt. Niemand steekt veren in mijn ass op het moment en weten allemaal dat de vakantie mijn gewicht weinig goed heeft gedaan. Weet alleen wel waarvoor het komt nl teveel eten dus no smoesjes of onverklaarbare magie. Gevolgen van mijn keuze en nu door 💪
Rustig schatje, het is opgekropte frustratie van hemzelf

Kijk progressie per kwartaal dmv fotos. Bw dag op dag is ook niet verstandig doordat het vooral mentaal bij vrouwen kan meespelen. Ben wel voorstander van zoveel mogelijk data verzamelen, maar weet ook dat een dagweging eigenlijk niks is en je meer naar het grote plaatje moet kijken. Dat ts nu 1kg zwaarder is als start is geen ramp, aangezien het erom gaat dat iemand het snapt. Als iemand het spelletje eenmaal doorheeft kan in een jaar tijd onherkenbaar worden.

Als vb @RLS die zijn cut nu achter de rug heeft en ook struggles had met zijn cut op het begin, maar de rit gewoon als een pro heeft uitgezeten en als die mens nu in zijn bulk maandelijks 1 a 2kg gemiddeld aankomt is die onherkenbaar na een jaar.

Zal nog wel verder zakken, kan me niet voorstellen dat je zo'n 14000 kcals bovenop je behoefte hebt gegeten in die korte tijd🤷🏻‍♀️

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven