XXL Nutrition

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.921
Zal nog wel verder zakken, kan me niet voorstellen dat je zo'n 14000 kcals bovenop je behoefte hebt gegeten in die korte tijd🤷🏻‍♀️

Ik kan het mij wel voorstellen maar het hele wodka vreet avontuur heeft mijn lichaam gewoon echt door de war geschopt. Zit al 7 dagen op mijn periode te wachten dus zal ook wel een rol spelen. Zwanger is nl standje onmogelijk. Ben dus ook nog steeds opgeblazen en wou eigenlijk ook niet meten hierom vanmorgen maar had vandaag met mijzelf afgesproken. Kijk wel hoe de komende weken gaan. Blijf bij mijn voeding en training dus alles zal wel landen komende tijd. Foto van vanmorgen
20240808_043452.jpg

Ik kan het mij wel voorstellen maar het hele wodka vreet avontuur heeft mijn lichaam gewoon echt door de war geschopt. Zit al 7 dagen op mijn periode te wachten dus zal ook wel een rol spelen. Zwanger is nl standje onmogelijk. Ben dus ook nog steeds opgeblazen en wou eigenlijk ook niet meten hierom vanmorgen maar had vandaag met mijzelf afgesproken. Kijk wel hoe de komende weken gaan. Blijf bij mijn voeding en training dus alles zal wel landen komende tijd. Foto van vanmorgen
20240808_043452.jpg
Dat kan goed, dat je lijf in de war is en ook je aankomende periode kan zorgen voor bloating. Je bent weer op weg dus komt wel weer goed dame💪

20240808_043452.jpg
Nou ja je lichaam heeft even een klap gehad.
Boeiend daar heb je ook vakantie voor.
Je bent weer lekker op weg. Gewoon zo door blijven gaan en je niet al te gek laten maken.

20240808_043452.jpg
Volgende vakantie weekje maar samen met een coach, alleen op vakantie ben jij nog niet aan toe. :D

• #1.930
Dat kan goed, dat je lijf in de war is en ook je aankomende periode kan zorgen voor bloating. Je bent weer op weg dus komt wel weer goed dame💪
Dankjewel lieve fitcatdog 😘

Moet ook eerlijk zeggen dat ik een beetje schijt aan de cijfertjes begin te krijgen. Blijf wegen en meten voor het inzicht daarin maar zolang ik mij aan mijn voeding en training hou geen reden voor stress of twijfel 👌. Nu zo doorzetten tot ik stagneer en dan weer een hervormd plan met mijn begeleider neer zetten om weer progressie te krijgen 🥰. Wel vanmorgen even foto gemaakt van de bulk dus vanuit daar verder 💪

Laatst bewerkt:
@Buttie88 heb je genoten van je vakantie?
Dan noem je het gewoon een minibulk en ga je lekker door met je aan je plan houden.
Je feestweek kan echt invloed hebben. Wanneer die achter de rug is straks zal je je ongetwijfeld weer een stuk fijner voelen. Dus gewoon volhouden. 😊

• #1.936
@Buttie88 heb je genoten van je vakantie?
Dan noem je het gewoon een minibulk en ga je lekker door met je aan je plan houden.
Je feestweek kan echt invloed hebben. Wanneer die achter de rug is straks zal je je ongetwijfeld weer een stuk fijner voelen. Dus gewoon volhouden. 😊
Lief dankjewel! 😘

En het was zalig even alles los te laten en mij alleen druk te maken om het volgende drankje en in een rechte lijn naar het buffet te lopen 😁😁. Heel bijzonder dat ik nog geen week terug ben want voelt alweer weken geleden. Op naar next year met een coach naar spanje 😎

Had dus wel gehoopt dat vocht en feestweek in 1 week weg zouden zijn dus ga er een beetje vanuit dat ik volgende week zaterdag week helemaal me ben. Hoe dan ook heel blij weer de structuur in sporten en eten terug te hebben en ten volle overtuigd van mijn succes de komende maanden.

🤣🤣🤣🤣 ik dacht ook vanmorgen beter ga ik niet meer op vakantie. Die stap voor een meisje wat net haar lichaam ontdekt is te groot 😎
En de extra calorieën die de Horeca nodig heeft om voeding goed te laten smaken.
Worteltjes zijn nu eenmaal lekkerder met een beetje boter en een beetje suiker. Daarom kook ik ook op vakantie liever zelf. Ben nog nooit all inn gegaan :D

Geen stress is zo weer weg en straks weer beter als ooit

• #1.940
En de extra calorieën die de Horeca nodig heeft om voeding goed te laten smaken.
Worteltjes zijn nu eenmaal lekkerder met een beetje boter en een beetje suiker. Daarom kook ik ook op vakantie liever zelf. Ben nog nooit all inn gegaan :D
Ja en juist dat niet zelf koken, geen boodschappen en afwas etc vind ik op vakantie wel heel fijn. Is dit een uitnodiging trouwens 😉

All incl was ook de eerste x voor mij en miss ook de laatste. Ontbijt vond ik heel lekker en alles was verder ook wel prima maar omdat ik in mijn eentje uit eten gaan niet zo leuk vind ben ik hiervoor gegaan. Echter zorgt het er echt voor dat je veel eet want het staat er continu en onbeperkt. Dus voor en nadeel dit concept

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven