Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.308
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee 😊
Nee 😊
Volgens mij is het waar jij woont echt heel erg lekker rustigVanmorgen lekker een stuk wezen wandelen. Nu werken en morgen legday 🤸♀️. Maandparty ook begonnen dus wat minder lekker te pas. Eerste week voedingsschema zit erop en mij er goed aan gehouden. Vanaf donderdag ook alle nootjes en advocado gegeten en zit nu goed in mijn systeem. Vakantie was heerlijk maar zowel geestelijk als lichamelijk voelt dit veel beter. @ 0% cheat op 7 dagen. Het begin is er 🥰
![]()
Vanmorgen lekker een stuk wezen wandelen. Nu werken en morgen legday 🤸♀️. Maandparty ook begonnen dus wat minder lekker te pas. Eerste week voedingsschema zit erop en mij er goed aan gehouden. Vanaf donderdag ook alle nootjes en advocado gegeten en zit nu goed in mijn systeem. Vakantie was heerlijk maar zowel geestelijk als lichamelijk voelt dit veel beter. @ 0% cheat op 7 dagen. Het begin is er 🥰
![]()
Je woont wel in de buurt want die zon hadden wij hier vanochtend ook. 😌Vanmorgen lekker een stuk wezen wandelen. Nu werken en morgen legday 🤸♀️. Maandparty ook begonnen dus wat minder lekker te pas. Eerste week voedingsschema zit erop en mij er goed aan gehouden. Vanaf donderdag ook alle nootjes en advocado gegeten en zit nu goed in mijn systeem. Vakantie was heerlijk maar zowel geestelijk als lichamelijk voelt dit veel beter. @ 0% cheat op 7 dagen. Het begin is er 🥰
![]()
Volhouden, ben benieuwd over een week of 4 als je dit kunt volhouden. Wanneer is je eerstvolgende checkup?Gaat lekker hier. Gemotiveerd en energiek en vanmorgen officieel 3kg eraf na vakantie aanslag (10 dagen terug nu). Even gekeken vanmorgen en zit nu 10 dagen op1580 calorieën. Vanmorgen kracht gedaan en daarna half uur thuis gelopen. Buiten heeft mijn voorkeur tov de warme gym
Bench
1x5 lege stang 20kg
1x5 25kg
2x12 32.5kg
1x13 32.5kg begin vanaf 8 moeite te krijgen en moet vanaf daar echt persen
Fly machine
2X5 13.5kg
2x12 22.5kg
1x14 22 5kg
Chess press machine
1x11 25kg
1x10 25kg
1x9 25kg
Shoulder side raise
1x5 5kg
2x12 7.5kg
1x16 7.5kg
Seated Shoulder press
1X5 8 kg
1x11 10kg
1x10 10kg
1x9 10kg
Shoulder front raise dumbel
2x12 6kg
1x15 6kg
26 minuten wandelen
![]()
![]()
is ook veel 'herstel' van vakantie. meest vocht en darminhoud, netjes gezegd.Volhouden, ben benieuwd over een week of 4 als je dit kunt volhouden. Wanneer is je eerstvolgende checkup?
Darminhoud = poep, stront, schijt, kak....is ook veel 'herstel' van vakantie. meest vocht en darminhoud, netjes gezegd.
Feces kan ook nog🤣Darminhoud = poep, stront, schijt, kak....
Netjes gezegd maar dan zonder "darminhoud" te benoemen.
Ik wens u allen een goedemorgen.