Fitness Seller

van dik naar dun

Veel succes man ;-) Ik heb ook tegen de 126kg gezeten en toen besloten om dit een halt toe te roepen...het is zwaar afzien, maar zeker de moeite waard als je die 100kg grens doorbreekt!

Edit title: ' Van dik naar gespierd '

Post je training nou pik!

• Topic Starter Topic Starter
dat ging jij toch doen
maatje jij bent mijn trainer hahaha

Nette progressie man, volhouden en je komt er zeker, het is namelijk allemaal mogelijk zolang je zelf echt wilt! Heb ook met zwaar overgewicht gezeten waar ik nu gelukkig vanaf ben;)

mijn status nu:

-112.8 kg
-buik 117 cm
-been 71 cm
-arm 44 cm
-borst 118 cm
-32% vet

dag luitjes hier weer een mooie nieuwe foto

na 9 weken:
154ug5w.jpg

na 13 weken:
n1pav5.jpg

Haha stoer kapsel! Doorgaan zo!!

Veel succes, Heb zelfde doel als jij. Maar ik 20kg en dan zit ik op mijn ideale gewicht. Veel cardio ;)

Keep it up man! Erg goede vooruitgang, nu echt meer gaan focussen op kracht, zal veel sneller vet verbranden en zal ook zeker mooier zijn voor vooral je borst. Anders krijg je straks zon hangend lichaam terwijl je wel slank bent, net als altijd dat programma Obese op tv :( En die lui gaan altijd onder het mes aan het eind! Lekker knallen in de gym, spieren kweken en later lekker pronken met die mooie resultaten die je zeker weten kunt halen met de juiste instelling!

Je bent lekker op weg, houden zo, lekker knallen nu en die resultaten willen pakken!
Succes!

Ga me nu inderdaat meer bezig houden met krachttraining. net een nieuw schema gekregen van lars wel nog fullbody maar zwaarder en 3 keer 12 herhalingen en hele korte pauzes gaat lekker!!!! Nog 9 kilo en dan ga ik ook weer mma doen!! Heb er zin in

Gaat lekker hier, zo kom je dr wel, gewoon een kwestie van tijd.

Succes bro gaat lekker!

Goed bezig, zet hem op. Je komt er wel!

Ga me nu inderdaat meer bezig houden met krachttraining. net een nieuw schema gekregen van lars wel nog fullbody maar zwaarder en 3 keer 12 herhalingen en hele korte pauzes gaat lekker!!!! Nog 9 kilo en dan ga ik ook weer mma doen!! Heb er zin in

Zou je niet beter op massa kunnen gaan trainen? Dus minder herhalingen pakken? Ik zelf doe nu bijv 3x8 ipv 3x12.. Kun je wat zwaarder pakken :)

Laatst bewerkt:
Kudos Benny, heb respect voor hoe je bezig bent ;)

Zou je niet beter op massa kunnen gaan trainen? Dus minder herhalingen pakken? Ik zelf doe nu bijv 3x8 ipv 3x12.. Kun je wat zwaarder pakken :)

Ik ben nu bezig voor fitvak b personal coach, en benny hier is mij project daar in. Heb hem in ze eerste 6 weken 3x20 laten doen om slapende spieren wakker te maken en het lichaam te laten wennen aan belasting + algemene conditie opbouwen.
We zitten nu in ze 2e fase, wat minder focus op conditie(nog steeds reten belangrijk) maar laat hem nu 3x12 doen fullbody 2x per week + 1 keer in de week hardlopen. 3x12 is juist massa;) na dat we deze schema hebben gehad gaan we aan de kracht training, rippetoe 5x5 zware compounds. Als we deze 3 basis factoren van kracht training hebben gehad (spier conditie, massa, kracht) gaan we nog verder opschroeven naar split schema's etc.
Het is vooral ook belangrijk dat we niet te hard van stapel lopen, Benny gemotiveerd houden en blessures vermijden.

Wat heb je dat weer mooi gezegd maat hahaha! We komen er wel. Allemaal bedank voor de leuke reacties motiveert me enorm. En voor al BEDANKT LARS, VOOR ME NIEUWE LEVEN WAT IK IN GA!!!!!!!!!

Terug
Naar boven