Undutchable
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat heb je dat weer mooi gezegd maat hahaha! We komen er wel. Allemaal bedank voor de leuke reacties motiveert me enorm. En voor al BEDANKT LARS, VOOR ME NIEUWE LEVEN WAT IK IN GA!!!!!!!!!
)vandaag een zwaar k*t gevoel gehad, echt zin in lekker eten. maar niet gedaan omdat ik gelukkig geen geld bij me had ! nieuwe sport schema gaat wel goed. ben weer veel zwaarder gaan trainen en heb na de training veel meer die pomp. zie mezelf weer groeien in de spiegels! goed gevoel!!!
vandaag een zwaar k*t gevoel gehad, echt zin in lekker eten. maar niet gedaan omdat ik gelukkig geen geld bij me had ! nieuwe sport schema gaat wel goed. ben weer veel zwaarder gaan trainen en heb na de training veel meer die pomp. zie mezelf weer groeien in de spiegels! goed gevoel!!!
Stel je had wel geld dan had je wat gekocht right?
****ING ZWAK.
je lijkt btw op die gozer van flaura en fauna ofzo?
Trots op je dat je het niet gedaan hebt pik!! Ook leuk om te horen dat je nieuwe schema goed aanslaat. Let wel op!!
Niet meer teveel waarden hechten aan je weegschaal, je zal nu meer spiermassa aanzetten waardoor je ook weer wat zwaarder word (of minder hard afvalt) Dit geeft natuurlijk (helaas) geen vrij brief om weer is wat vets naar binnen te trappen. Gewoon weer even doorbijten en gaan! HO HOP GAS EROP!!!
Trots op je gappie!
---------- Post toegevoegd Thu 1 Dec 2011 om 19:28 ----------
Beetje jammer om het meteen "****ING ZWAK" te noemen.. Deze jongen heeft een zware eet verslaving gehad al ze hele leven lang. Hij is ondertussen van 126kg naar 109kg gegaan in een periode van 12 weken. Vind dit toch een bijzonder goede prestatie. Beetje jammer dat als iemand "bijna" een slip maakt en dit met ons deelt om hem dan "****ING ZWAK" te noemen.

Stel je had wel geld dan had je wat gekocht right?
****ING ZWAK.
je lijkt btw op die gozer van flaura en fauna ofzo?
Ja want niemand heeft ooit een moment van terugslag/zwakte? (niet te verwarren met iemand zwak te noemen)
Iemand die in 12 weken 17 kilo afvalt vind ik allesbehalve zwak
Weet je wat ik wel zwak vind?...