MuscleMeat

Van dikz*k naar beach fysiek (in my dreams)

• Topic Starter Topic Starter
Motivatie is beetje weg. Mssn vanavond ff trainen :p Totaal geen zin deze week.

Haha oorzaak? Werk, school en ja q-base heeft wel grootste aandeel. Voorlopig laatste feestje geweest, dat kan ik je zeggen :p

Was zondagavond bijna 40 uur wakker, dan heb je flink staan beuken hele avond en nog gevoetbald ervoor. Trek dat niet meer joh haha

FF rust kan dan ook geen kwaad:)

Nie zo aanstellen dikke

Met frisse tegenzin toch maar borst work out gedaan. Morgen weer fuBball

Epic, lijkt wel een beetje dweilen met de kraan open dit log.:roflol:
Cutten, elk weekend dan weer zuipen+junken. Vind het wel mooi hoor;).

Succes man.

Haha de boog kan niet altijd gespannen staan. Maar als er leuk feestje is ergens ga ik niet als een dorpspastoor thuis zitten. Komende tijd zal het trouwens rustiger zijn..

Weekend veel gejunked. Net weer eens lekker getraind en 12 km wezen fietsen daarna. Wel hoog tempo.

waar blijven de naaktfoto's

He ruud. Ik voel me nog een beetje onzeker over mijn pens dus nog even geen foto update.

Hoe zit het nou met die update's rob?

beetje gemotiveerd blijven he! :p

Hoe zit het nou met die update's rob?

beetje gemotiveerd blijven he! :p

Haha zaterdag of morgen ga ik denk ik weer fitnessen. Motivatie is laag indd, komt doordat het vroeg donker is buiten en ik wat laat thuis ben soms.

Je kunt toch ook naar feestjes gaan zónder al dat junken en drinken?
Of wil je dat niet :o ?

Ik feest niet zoveel laatste tijd hoor. Zaterdag 3 biertjes op voor het eerst in 1,5 maand. Maar het junken is nog wel een probleem. Kan er moeilijk vanaf blijven. En als ik naar een feestje ga kan ik indd vaak niet nuchter blijven. Gelukkig heb ik standaard 3x in de week voetbal, anders zou ik wel meer fatty zijn denk ik.

Fitnessen? Dat je alleen die term al gebruikt maakt je gay

Terug
Naar boven