Fitness Seller

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
en ff de training van vandaag tussendoor posten

dinsdag 14 april, 1730 - 1830

Benen

Squat
10x50 - 10x50 - 8x70 - 5x80 - 5x80 - 4x90 - 4x90 - 16x50
iets terug in gewicht en focussen op uitvoering, reps en geen spotter. ging lekker!

Front Squat
10x50 - 8x60 - 5x70 - 5x70
prima!

**** hoe heet die oefening...in de smith en van | naar > en weer terug naar |, voel het in m'n onderrug en hams :D
4x10x60

Db walking lunges
10x20s - 8x22s - 6x24s - 6x24s
per been uiteraard die reps

Leg Curls
20x40 - 15x50 - 12x60 - 10x70 - 6x80
t*ring wat een brandende hams hierna

Leg Extensions
10x90 - 10x105 - 10x105
afsluiter :)

extra: goede beentraining, ging lekker. Ben niet voor 1 rep gegaan met squats, maar iets meer om zo te wennen aan gewicht, voelde ook beter in m'n benen, veel voller. verder niks bijzonder, ging gewoon lekker :D

volgende training: vrijdag, borst of rug (afhankelijk van de drukte in de sportschool)

Laatst bewerkt:
ik vind het een zeer mooi schema wat jij geeft, tnx daarvoor, maar mijn doel was eigenlijk om zoveel mogelijk compounds te trainen. Mijn schema was ook geen UB/LB opzetje, meer compounds met een aanvullende oefening hier en daar. zo kan ik de meeste basisoefeningen tweemaal p/w pakken, zonder ioverbelasting (op de borst na, dat was teveel idd)

Ook wil ik 5x5 proberen en dat leek mij zeer geschikte manier om mij te verbeteren op de compounds.
Als ik beestachtig wil worden gaan we back to basics ouwe!
wat denk je?

ooja, en ik wil idd ook niet meer telkens to failure, maar gewicht controlen en laatste rep moet van mezelf zijn. Pas als ik dan 5x5 kan met 1 gewicht ga ik stapje omhoog...zo denk ik geleidelijk te stijgen in gewicht en groeien

Waarom pak je dan geen FB shema?
Lekker de grote compounds zoals ; me, spanksta, mc chick en Rooke etc.

Verstandig dat je niet meer telkens tot failure gaat is zwaar overbodig en onverstandig ivm overtraining.

in principe had ik een soort gesplitst FB schema opgesteld, met compounds en 1 a 2 oefeningen aanvulling...omdat ik echt geen bevrediging kan halen uit 3x p/w trainen...voorlopig nog niet in ieder geval. Misschien dat er een moment komt dat ik het wel wil gaan doen, maar nu nog niet.

wel leuk dat mc chick als voorbeeld gebruikt...jouw forum maatje toch :P

tnx voor je input steeds!

Als je nog meer inspiratie zoekt voor een UB/Lb schema ik ben ook net vorige week ermee begonnen
me schema staat in me log... Bevalt mij zelf zeer goed! Sterke trainingen!

in principe had ik een soort gesplitst FB schema opgesteld, met compounds en 1 a 2 oefeningen aanvulling...omdat ik echt geen bevrediging kan halen uit 3x p/w trainen...voorlopig nog niet in ieder geval. Misschien dat er een moment komt dat ik het wel wil gaan doen, maar nu nog niet. wel leuk dat mc chick als voorbeeld gebruikt...jouw forum maatje toch :Ptnx voor je input steeds!

Ik vind je schema zoals je nu hebt gemaakt niet goed in elkaar zitten.
Dat wil ik je in ieder geval meegeven. Als je fulbody gaat doen moet je gewoon 3x per week trainen is helemaal perfect. LESS = MORE ik heb die fout ook zelf gemaakt. Als je persee 4 dagen wil gaan traien zou ik geen splitsing maken in een fulbody schema maar gewoon een UB/LB schema gaan volgen. Dressed black heeft hiervoor uitstekende schema`s. en hierboven nog iemand volgens mij?

s6 beest en o ja lekkere goede training!

edit; Net even dat nieuwe schema van taekwonboxer gecheckt ziet er perfect uit!

Laatst bewerkt:
zo even een spoedverslag van de training van vandaag...****ing lekker! Ik moet er even bijvertellen dat ik al twee dagen loop met ontzettende pijn in m'n onderrug...echt lopen als een oude man en shit. ik was bang de training te moeten skippen en de fysio op te zoeken, maar opt moment dat ik eerder van m'n werk wegging nam de pijn af en toen het trainingstijd was voelde ik me lekker. toch wat minder gewicht dan normaal, want ik hang denk ik tegen overtraining aan.

training was met een ander maatje deze keer en we trainden back-to-back...en dat is grotesjaak niet gewend hehe :P

vrijdag 17 april, KT 1715 - 1815 + Cardio 1820 - 1840

Borst & Triceps

Incline BP
2x15x50 - 12x70 - 12x70 - 8x80 - 8x80
gruwelijk lekker om reps te maken!

Incline seated Cable Flyes (gewicht per kant)
15x11,75 - 15x11,75 - 10x13,5 - 10x13,5
met die cables kan je net je handen over elkaar halen en dat brand zo gruwelijk lekker...had deze oefening echt al een half jaar niet gedaan, lekker!

Flat BP
15x60 - 10x70 - 8x80 - 7x80
back to back compounds doen is pittig...hier werd m'n shirt toch al aardig nat.

Chest Dips
15xbw - 13xbw - 16xbw
lekker knallen zonder gekkigheid :cool:

Pressdown
kan geen gewichten geven, want snap de machines niet meer...bij de ene variant heb ik max van de machine op schijnbaar 105kg en bij de andere staat er 48,75...terwijl ze exact even zwaar voelen. k snap er geen snars van. 4 sets iig met reps: 15-12-10-10

Rope Pressdown
zelfde verhaal...hiervan 3 sets, 12-12-10 en dan langzaam uitvoeren.

Standing Rope Crunches
3x12x48,75

Hangend knieheffen superset met hangend beenheffen
3x12+12

Crunches
12x+10kg - 10x+15kg - 20xbw
dood!

review
die gast nog nooit met mij getraind en zal dat nu niet meer doen haha...buik brandde als een malle en goed pomp in de borst. en ja idd...veel isolatie meuk voor triceps, maar ik heb dumbbells vermeden, vanwege m'n onderrug (steeds shit uit t rek halen enzo, dan heb ik de neiging om verkeerd te bewegen). beetje op safe getraind, maar dat werken met wat meer herhalingen is wel gruwelijk, morgen weer!

volgende training, morgen: Rug (wordt oppassen) & biceps

edit: ik kan het niet laten toch even te vermelden dat tijdens de pressdowns met het balkje de machine wat onderdelen verloor :P ik had machine op max staan en had er op een creatieve wijze wat gewicht aangehangen. Bij de vijfde herhaling vlogen er ineens twee ijzeren kokers uit dat ding door de zaal heen hehe. Bleken soort van lagers te zijn ofzo :P (p*ssy machine dus! ;))

Laatst bewerkt:
Ik vind je schema zoals je nu hebt gemaakt niet goed in elkaar zitten.
Dat wil ik je in ieder geval meegeven. Als je fulbody gaat doen moet je gewoon 3x per week trainen is helemaal perfect. LESS = MORE ik heb die fout ook zelf gemaakt. Als je persee 4 dagen wil gaan traien zou ik geen splitsing maken in een fulbody schema maar gewoon een UB/LB schema gaan volgen. Dressed black heeft hiervoor uitstekende schema`s. en hierboven nog iemand volgens mij?

s6 beest en o ja lekkere goede training!

edit; Net even dat nieuwe schema van taekwonboxer gecheckt ziet er perfect uit!

tnx man! ik ga er nog even rustig over nadenken en neem alle tips mee tijdens m'n weekje vrij! dan kijken waarmee ik op de proppen kom. ik twijfel en switch toch steeds...advies blijft meer dan welkom, dat weet je!

Ik zou even 3 dagen gaan deloaden met je trainingen.

dat doe ik volgende week kerel...de week voor m'n vrije vakantie week! de training van gister en van vandaag ga ik ook niet op max'en.

komt goed bro! weekje vakantie gaat me goed doen, kben eigenlijk al té lang zonder stop deload doorgegaan (kzeg ook eerlijk dat ik er tot kort geleden nooit van gehoord had).

zaterdag 18 april, KT 1115-1215 + cardio 1220-1240

lichte rug en biceps training (wel wederom hoog tempo)

Lat Pulldown
15x75 - 12x80 - 10x90 - 10x90

seated cable rows
12x75 - 10x90 - 8x95 - 8x95

straight arm lat pulldown
15x30 - 12x40 - 12x40 - 8x50

BOR (normale grip)
12x50 - 12x70 - 8x100 + 8x70 + 8x50 (dropset)

Reverse grip lat pulldown
10x90 - 8x105 - 8x105

db curls (reps per arm)
10x16s - 8x20s - 8x22s - 8x22s

Isolation curls (reps per arm)
10x14 - 10x16 - 10x16

reverse wrist curls superset met wrist curls
12x25+12x25 - 12x30+10x30 - 12x30+10x30

review
weinig te melden...was een training met veel oefeningen die ik nooit doe..allemaal p*ssy oefeningen :D, maar ik moet echt ff m'n onderrug ontzien. tempo lekker hoog gehouden, dus zweten als een malle :) pomp duidelijk aanwezig. goede focus op schouderbladen naar elkaar trrekken met elke herhaling. al met al zeer tevreden! :cool:

volgende training maandag, nog geen idee wat (moet nog ff m'n dagen inplannen)

Lekkere pomptraining sjaak!

Waarom neem je het schema niet van teakwonboxer. Die gast heeft een perfect schema voor jou heb je het al gelezen?

Lekkere pomptraining sjaak!

Waarom neem je het schema niet van teakwonboxer. Die gast heeft een perfect schema voor jou heb je het al gelezen?

tnx beest! :D

kheb net ff dat schema gecheckt en ziet er verdomd goed uit...misschien die idd als basis nemen en afstellen op me eigen.

probleem wat ik heb met ub/lb is dat je rug meetraint met ub vervolgens een dag later gaat deadliften, komt de rust niet echt ten goede.

Denk dat het overbodig is om te helpen om dit schema goed in te delen.

Denk dat het overbodig is om te helpen om dit schema goed in te delen.

wat bedoel je daarmee? dat het schema van t-boxer oke is zo?
daarnaast ben ik benieuwd wat je denkt over rug bij ub en deadlift bij lb...vanwege de dubbele belasting.

weekoverzicht
ik ga het kort houden, heb niet zo'n zin om een uitgebreid verslag te typen van een niet al te boeiende week. Eerste week zonder creatine, niet gezakt in gewicht of kracht. Misschien is het ook te kort om zoiets nu te zien. anyways, qua training noodgedwongen (klinkt dramatisch heh:P) een andere indeling. verliep uitstekend.

probleem deze week was de pijn in m'n onderrug. Ik twijfel of het door trainen komt, verkeerd houding op kantoor of één dag lang in de auto zitten...gelukkig vrijdag ineens over, maar geen gekke dingen gedaan als dumbbells in één zwaai van de grond rapen enzo. aangepast schema dus. ook de snelheid van training omhoog gegooid, resultaat --> natter t-shirt en meer spierpijn :D tot slot 20 min cardio toegevoegd (per training)...gewoon om vast te wennen.

nog één weekje buffelen (drie trainingen)...deze week pogen wat grote gewichten te pakken en volgende week vakantie!

goede plannen, dit is ook mn laatste weekje schema voor 1 week vakantie!

maandag 20 april, 1830-1930

Benen, kuiten, buik

Lighter weight, higher reps :D

Squat
12x50 - 12x50 - 10x70 - 7x80 - 8x80 - 6x80 + 4x80 (rust/pauze 20s)
Vorige keer tot 90kg en 4 reps...nu nog lichter en meer reps. worden volle benen morgen.

Front Squat
10x50 - 10x50 - 8x60 - 6x70 - 6x70
altijd pijnlijk na veel squat reps :P

Leg Curls
15x40 - 12x50 - 10x60 - 10x60 - 10x60
voelde ****ing lekker in de hams :cool: lekker focussen op goede uitvoering en alle kracht uit de hams halen, auw :D

Standing Calf Raise (smith)
15x180 - 12x210 - 10x220 - 10x220
stang zat vol :P

Buik: 3xstanding rope crunches - 3xhangende leg raise - 3xhangende knee raise - 3xobliques met high pully

review
lekkere training, al moet ik echt wennen aan hogere reps...ik ben gewend om te werken naar een paar 'pieksets' en dan afbouw, maar dit geeft toch een voldaner gevoel. Ego netjes in m'n tas gelaten :cool:

volgende training, morgen: rug + borst

extra
even kort verhaaltje:
vandaag was ik aanwezig bij opnemen van radiocommercial. Jeroen Post kwam langs om wat in te spreken. hij komt binnenlopen met een thermosfles thee...en legt even uit dat hij op dieet is. Ik quote hem even:

"Ik zit zeer hoog in m'n eiwitten en extreem laag in koolhydraten. Ben de hele dag vitaal en opgewekt nu ik laag in KH zit. Als ik toch wat KH's eet, een boterham ofzo, ben ik gelijk moe, geen energie enzo."

Goed verhaal heh ;)
(hij scheen ook gisteren verslag te hebben gedaan voor NK BB, iemand enig idee voor welke zender ofzo?)

dinsdag 21 april, 1730-1845

Borst & Rug

Flat BP
15x50 - 10x70 - 8x80 - 5x90 - 5x100 PR - 5x100 - 4x100 + 2x100 + 20x50
hoppa...totaal tegen verwachting in een PR op de BP...op reps dan wel, maar toch.

Pull ups
5x8xbw

Incline BP superset met BOR
15x50+15x55 - 12x60+12x75 - 10x70+12x75 - 10x70+12x75
t*ring...pittige superset

One arm db rows superset met incline db press
12x40s(12xL+12xR)+10x30s - 12x40s+8x32s - 10x48s+8x34s - 10x48s+8x34s
hier begon het zweten echt

Cross Bench Db pullovers
15x32 - 15x36 - 12x40 - 12x40
doe deze normaal nooit, omdat ik vrijwel altijd borst en rug op twee achtereenvolgende dagen train, maar nu kon het dus wel...goede rek in de lats.

reverse grip barbell curls (eerste helft)
3x12x30
db wrist curls
12x14s - 12x18s - 10x22s

review
ging lekker...supersetten van borst en rug was erg zwaar, maar gaf wel een voldaan gevoel. die pullovers waren leuk voor de afwisseling. Daarnaast een PR op de BP...waarschijnlijk met een andere opbouw had ik de 110 wel kunnen pakken...maar wil toch op reps blijven hangen nu.

volgende training, donderdag: armen & traps

Laatst bewerkt:
Wat is dit voor training man?
Bor 2 oefening voor rug +chin?
Borst rug? en dan twee oefeningen is dit split of zo?
Anyway damn die bench is bruut beest. Gaat steeds beter hier.

nou nou, dat is aardig wat gewicht

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven