AndroidHealthClinic

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Wat is dit voor training man?
Bor 2 oefening voor rug +chin?
Borst rug? en dan twee oefeningen is dit split of zo?
Anyway damn die bench is bruut beest. Gaat steeds beter hier.

tnx man...bench ging ook bruut :cool:
ik snap je 2e zin niet :P de bedoeling was 1 volledige borst oef (BP), 1 volledige rug oef (optrekken) en daarna 2 borst (incl BP en db press) en 2 rug (BOR en db rows) in superset (2x) sT...dus drie oefeningen voor borst + 3 voor rug en dan pullovers om t af te maken :D

en qua schema haha...dit is een improvisatie week, volgende week is volledige rust...deze week maar 3 trainingsmogelijkheden, dus ik dacht...doe is gek :)

nou nou, dat is aardig wat gewicht
tnx man! ik doe m'n best :)

Ah ok! Brute training beest.

5x100???

Je komt veel te dicht in de buurt van mijn PR's!

Be afraid, be verry afraid!:yell::grumble::splat::huilen::janken::bang::haar::sl*t::gay::verneder::suckit::ds::wanker::army::shoot:

Zucht sluit maar achteraan!:D

K maak wel een lijstje met mensen die ik nog in moet maken:P

ik proef hier enigzins wat arrogantie...dat kan je de kop kosten vriend ;)

deze weeek doe ik rustig aan, volgende week volledig rust...dan nieuwe periode en knallen. SQ staat voor de zomer op 120, DL op 180 en BP op 110/120...mark my words (oke nu breng ik mezelf in de problemen :P)

deze weeek doe ik rustig aan, volgende week volledig rust...dan nieuwe periode en knallen. SQ staat voor de zomer op 120, DL op 180 en BP op 110/120...mark my words (oke nu breng ik mezelf in de problemen :P)

mmm.. met 3x160 op DL, en 5x100 op BP, 2x100 op SQ, dan zit je daar al bijna op hoor;)

3x160 op DL is sowieso 1x170, 5x100 is sowieso 1x110 op de bench, 2x100=gewoon 2x100 op de squat:D misschien 1x105.. Dus wat jij wilt is nog niet eens zo onbereikbaar hoor;)

Squaten is nou eenmaal mijn zwakke punt.. Deadlift kan ik nog een hele hoop uit halen, en Bench is beetje twijfelachtig.. ben nu wel in één keer door m'n plateau heen gebroken.. maar ik moet me bench nu zo snel mogelijk omhoog krijgen..

.....

Squaten is nou eenmaal mijn zwakke punt.. Deadlift kan ik nog een hele hoop uit halen, en Bench is beetje twijfelachtig.. ben nu wel in één keer door m'n plateau heen gebroken.. maar ik moet me bench nu zo snel mogelijk omhoog krijgen..

squats zijn ook mijn zwakte. gewoon hard aan werken...en 2x p/w benen af en toe doet ook wonderen! plateaus zijn klote, maar mijn theorie is altijd reps omhoog voor twee a drie weken en door knallen!
komt helemaal goed bij jou man. gewoon door blijven gaan! alleen die hele opbouw die je aangaf tot en met 5 juni ofzo, k weet niet hoe effectief dat gaat zijn.

Je bedoelt 5x deze stats? Toch niet 1RM's he, dat moet nu toch ook wel al lukken denk ik zo?

Je bedoelt 5x deze stats? Toch niet 1RM's he, dat moet nu toch ook wel al lukken denk ik zo?

niet overdrijven maat...met een pr van 3x160 ga ik echt niet ff 180 van de grond krijgen nu...zelfde geld voor squats...BP zal wel kunnen ja. Doelen moeten realistisch blijven toch :P anyways, 1RMs testen doe ik niet zovaak, vooral niet nu ik de smaak van t rep'pen heb :P

vechten jullie het samen maar uit heren (jullie begonnen er mee), ik zal jullie nauwlettend volgen en pesten als ik een nieuwe PR zet :cool:

maken jullie ook pics na die tijd? ben wel benieuwd wie er straks ondanks de kracht wedstrijd ook het beste fysiek heeft aan het einde van de rit

gisteren nog getraind, maar ik ga hem niet uitschrijven. Paar hoogte puntjes:

MP - 4e set 5x70 evenaring van PR en heb lang geen MP gedaan...dus mooi!
Barbell Shrugs - 4e set 10x150
overhead db extensions - 3e set 8x48

Zometeen rijd ik weg voor weekje centerparcs, ff bijkomen...uitrusten en niet trainen. Ben er echt aan toe. Daarna weer fris beginnen.
Tot over een week :D

PS: weeg nu 90kg

Veel plezier in Center Parcs Sjaak, geniet ervan. Pics ga ik overigens niet online zetten; maar dat maakt niet uit want markos is in feite ook een powerlifter ;)

Lekker veel eten in center parcs, ben je 92 als je terug komt :D

niet lullen maar brullen

Gewoon blijven trainen wellicht cardio?

al terug?

zo...gisteren terug gekomen :) vandaag de draad weer oppakken. veel bewogen, maar geen specifieke training...was ik wel aan toe na 12 weken nonstop (teveel I know).

verdere toelichting volgt nog, nu weer ff boodschappen inslaan

Gewoon blijven trainen wellicht
cardio?

genoeg bewogen kerel...dus aan alternatieve cardio geen gebrek

Veel plezier in Center Parcs Sjaak, geniet ervan. Pics ga ik overigens niet online zetten; maar dat maakt niet uit want markos is in feite ook een powerlifter ;)

Lekker veel eten in center parcs, ben je 92 als je terug komt :D

tnx man! en nee geen 92 kg :P moet me nog even wegen, maar gok dat ik tegen de 90 hang nu. (ook vocht verloren van de creatine nog)

haha +1

goed dat je op t forum bent maatje! bij deze heet ik je van harte welkom hier en in mijn blog.

bredekees = trainingsmaatje

yeah buddy :)

Je blijft erbij he Sjaak; 10 kg in 10 weken aankomen met hetzelfde BF % en naturel?
Zelfs met een dikke kuur lukt dat maar moeilijk.

Was je niet toevalling in de efteling Sjaak?:)

Je blijft erbij he Sjaak; 10 kg in 10 weken aankomen met hetzelfde BF % en naturel?
Zelfs met een dikke kuur lukt dat maar moeilijk.

Was je niet toevalling in de efteling Sjaak?:)

ik blijf er zeker bij en heb onderhand vaak genoeg gezegd dat ik naturel die kilo's heb gewonnen. BF is omhoog gegaan, maar heb geen meeting gedaan. Daarnaast is deze discussie al gevoerd en als je het niet gelooft...ik kan er niets aan veranderen kerel, sorry.
Vraag het aan Bredekees...hij is m'n trainingsmaatje.

in de efteling...nee man. ik was in Centerparcs Belgie. In de efteling staat waarschijnlijk een reus die sjaak heet, ik ben slechts grotesjaak ;)
was jij wel gezellig in de efteling dan? hebben ze wel XtraLarge stoelen in die achtbanen en kinderattracties? :cool:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven