oke...geen schema discussies meer, kogel is door de kerk en ik kom er ook niet meer op terug

iedereen heeft z'n mening en dat respecteer ik zeer zeker, maar zodra ik gewoon trainingen post kijkt niemand meer naar welk schema ik gebruik en alleen naar de trainingsresultaten en progressie. (dit is niet om te b**chen, maar zo zie ik t

)
daarom zal ik het schema posten wat ik samen met Bredekees ga volgen vanaf 11 mei. We zullen allebei misschien 1 a 2 oefeningen verschillen, vanwege onze toekomstige wensen, maar dit wordt de basis.
geen UB/LB - geen fullbody - maar Pull, Push, Benen (maar dan een variatie

)
vanwege mijn 100% overtuiging van 4x willen trainen, maar wat anders wil dan elke maandag borst, elke dinsdag rug, elke donderdag schouders en elke vrijdag benen ga ik een pull, push, benen doen....
elke week vier trainingen en dus elke week een andere training dubbel pakken. Wat resulteert in:
ma: pull
di: push
do: benen
vr: pull
ma: push
di: benen
do: pull
vr: push
ma: benen
di: pull
do: push
vr: benen
kan er gek uitzien, maar ik houd wel van gekke schema's

zo pak ik in drie weken elke training vier keer, met voldoende rust.
Push
BP
Incline BP
MP
Dip
Side Raise
Db overhead Extensions of skullchrushers
Pull
DL
Pullups
BOR
hier zoek ik nog een oefening en T-Bars kunnen niet
BB Shrugs
BB Curl
Benen
SQ
FSQ
Leg Curls
Leg Press
Leg Extensions of Standing Calf Raise
Dit wordt het,
punt.
we zullen zien wat het gaat brengen. qua krachtverhoudingen loopt mijn lichaam nog niet gelijk, zie Squats...maar qua massa toch wel, daarom geen UB/LB. Ik ben tenslotte geen powerlifter (al wil ik toch af en toe graag grote gewichten pakken)
deze week is beetje klaarstomen voor volgende week...wat lichte trainingen om de spieren en gewrichten ff te laten wennen na een week absolute rust. Daarna knallen we er keihard tegenaan!
edit: push, pull, benen veranderd in pull, push, benen