DE GRAAF
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 110
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hehe - mooi dat ik je kan motiverenGelukkig zijn mijn armen nog iets groter want dat gaat niet lang meer duren zo. Mooie motivatie om morgen snoeihard die biceps aan te pakken!
beetje balen dat er in mijn schema geen ruimte is om de armen echt op te blazen. alsnog ben je gewaarschuwd 
tnx JW! we zullen snel weer langs komenwas een brute training !! Ik vond je erg sterk !! till next time !!
Gelukkig zijn mijn armen nog iets groter want dat gaat niet lang meer duren zo. Mooie motivatie om morgen snoeihard die biceps aan te pakken!

zeker

I'm getting closer YEAH!
jup, back on track
chest komt terug en schouders lopen weer vol!(was maar 1 setje op 160 hoorMooie training Sjaak, jammer van die onderbreking bij de 300.. de eerste 2 zagen eruit alsof je er wel 6 kon maken! En 2x3x160 kg pronated deadliften is al pretty good qua grip, je begint me daar ook aardig op te naderen !
...toen besefte ik dat ik rustig aan moest doen)ja man rustig aanRustig aan?...vindt mooi DL man sjaak je gaat als een trein

haha - tnx man. goede trainingsmaat is zeker een voordeelIk vind het toch een brute trainingssessie Sjaak! Had ik maar zo'n tot op het bot gemotiveerde trainingsmaat! Ik kan best af en toe een shop voor mijn fl**ker gebruiken!...
Je bent focking al weer 10kg zwaarder als ik! Je gaat echt hard in de rebound!![]()

tnx mannice goeie bench sjaak ook nice chin up!!! goed werk man! gaat lekker
ja zeker, gelukkig wel - werd tijd
zo hoort hetWat een kracht in die UB! Brute benches, dikke chins en daarna gewoon weer verder met lekkere gewichten op die inclines!![]()

klopt man. als je de buik naar buiten perst zie ik niet in hoe je met je abs deze beweging kan maken.Aan Frank heb je zeker een goede qua intensiteitGoede trainingen natuurlijk weer.. die Rope crunches, doe jij die met buik ingetrokken of juist naar buiten geperst ?
haha, godver ouwe rukker! Ik moet weer aan de bak om je voor te blijven op UB zie ik !!![]()
![]()

t*ring wat moest ik diep gegaan. En de andere heren ook weer als malloten een rep-out gedaan haha! nice. broodjes haring waren ook gruwelijk!