Fitness Seller

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
was een brute training !! Ik vond je erg sterk !! till next time !!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.022
Gelukkig zijn mijn armen nog iets groter want dat gaat niet lang meer duren zo. Mooie motivatie om morgen snoeihard die biceps aan te pakken!
hehe - mooi dat ik je kan motiveren :p beetje balen dat er in mijn schema geen ruimte is om de armen echt op te blazen. alsnog ben je gewaarschuwd ;)

was een brute training !! Ik vond je erg sterk !! till next time !!
tnx JW! we zullen snel weer langs komen

Mooie vooruitgang sjaak

damn kerel dat gaat hier hard plots

• #2.027
LB

m'n onderrug voel ik al een tijdje, dus heb vandaag getracht rustig aan te doen - wil zaterdag ME LB doen met heavy squats namelijk. weinig spectaculairs dus vandaag

Speed Squat
no belt
10xbb
5x60
10x3x80

Deadlift - niet zwaar, goede speed
alles overhands
10x60
5x100
3x130
3x140
3x150
3x160 - met belt

Leg Press
8x220
6x260
toen 2 reps met 300, stond de zitting net niet goed, onderbroken...weer goed gezet, focus weg en gefaald. terwijl eerste 2 redelijk lekker gingen - ach ja, misschien wel even goed zo

Lying Leg Curl
8x45
8x50
8x55
prima

rope crunches
20x91
15x101
12xfullstack

standing calf raises
15xfullstack
12xfullstack+20
10xfullstack+60
hele machine weer vol gehangen hehe

niet heel bijzonder, maar wel een goede DE training. Lekkere speed en goede techniek bij de squats...leuke overhandse Deadlifts - prima! morgen ff rusten en beetje cardio doen en dan vrijdag weer UB pakken. na de training zonder UB pomp toch ff kritisch in de spiegel gekeken en het gaat verrekte goed kan ik vertellen :D chest komt terug en schouders lopen weer vol!

Mooie training Sjaak, jammer van die onderbreking bij de 300.. de eerste 2 zagen eruit alsof je er wel 6 kon maken! En 2x3x160 kg pronated deadliften is al pretty good qua grip, je begint me daar ook aardig op te naderen !

Rustig aan?...vindt mooi DL man sjaak je gaat als een trein

• #2.030
Mooie training Sjaak, jammer van die onderbreking bij de 300.. de eerste 2 zagen eruit alsof je er wel 6 kon maken! En 2x3x160 kg pronated deadliften is al pretty good qua grip, je begint me daar ook aardig op te naderen !
(was maar 1 setje op 160 hoor ;)...toen besefte ik dat ik rustig aan moest doen)
Rustig aan?...vindt mooi DL man sjaak je gaat als een trein
ja man rustig aan :D

Ik vind het toch een brute trainingssessie Sjaak! Had ik maar zo'n tot op het bot gemotiveerde trainingsmaat! Ik kan best af en toe een shop voor mijn fl**ker gebruiken!...

Je bent focking al weer 10kg zwaarder als ik! Je gaat echt hard in de rebound!:D

damn kerel ... nice!

• #2.033
Ik vind het toch een brute trainingssessie Sjaak! Had ik maar zo'n tot op het bot gemotiveerde trainingsmaat! Ik kan best af en toe een shop voor mijn fl**ker gebruiken!...

Je bent focking al weer 10kg zwaarder als ik! Je gaat echt hard in de rebound!:D
haha - tnx man. goede trainingsmaat is zeker een voordeel

:D

UB

bijna terug op oude niveau - YEAH!

Bench Press
wide grip
10x60
10x60
5x80
5x90
5x100
5x100
5x100
2x110
2x110

Chins
8xbw
6xbw+10
5xbw+15
5xbw+15
5xbw+15
bw=93

Incline db press
45 graden
6x32s
6x34s
6x36s
de grote hoeveelheid BP sets waren merkbaar :p

v-handle pulldown
8x73
8x82
8x86

db curls
6x16s
6x20s
6x24s
3x28s + 5x20s (dropset)
laatste set was wel met cheat, maar de eerste 3 sets waren nice :D

face pulls
12x46
12x50
12x55

gruwelijke training. lekker kunnen benchen. eerst een normale grip geprobeerd, maar toen was de druk op m'n schouder toch iets te hoog. met wide grip voelde ik niets gelukkig. verder een enorme pomp in m'n onderarmen pff. nu weer lekker vreten en morgen LB

nice goeie bench sjaak ook nice chin up!!! goed werk man! gaat lekker

Goeie shit!! Je gaat weer als vanouds!

Wat een kracht in die UB! Brute benches, dikke chins en daarna gewoon weer verder met lekkere gewichten op die inclines!:thumbs:

Aan Frank heb je zeker een goede qua intensiteit :D Goede trainingen natuurlijk weer.. die Rope crunches, doe jij die met buik ingetrokken of juist naar buiten geperst ?

haha, godver ouwe rukker! Ik moet weer aan de bak om je voor te blijven op UB zie ik !! :mad: :fire:

• #2.039
nice goeie bench sjaak ook nice chin up!!! goed werk man! gaat lekker
tnx man
Goeie shit!! Je gaat weer als vanouds!
ja zeker, gelukkig wel - werd tijd
Wat een kracht in die UB! Brute benches, dikke chins en daarna gewoon weer verder met lekkere gewichten op die inclines!:thumbs:
zo hoort het :D
Aan Frank heb je zeker een goede qua intensiteit :D Goede trainingen natuurlijk weer.. die Rope crunches, doe jij die met buik ingetrokken of juist naar buiten geperst ?
klopt man. als je de buik naar buiten perst zie ik niet in hoe je met je abs deze beweging kan maken.
haha, godver ouwe rukker! Ik moet weer aan de bak om je voor te blijven op UB zie ik !! :mad: :fire:
:D

LB

weer bij FPA getraind met team intensity: Frank en Gijs

Squats
10xbb
10x60
6x80
3x100
3x110
vanaf hier met belt
3x120
3x120
3x120
3x120
3x120

Deadlift
10x60
8x100
5x140
vanaf hier met belt en mixed grip
3x160
2x180
20x140 :D
lights out - game over

Hack Squat
10x100
7x120
8x120

lying leg raise
10x
8x+7
5x+12
10x+7

daarna helemaal naar de klote. die 20 repper wilde ik al een tijdje doen en ondanks dat ik nog met een zure onderrug loop door volgens mij een té zacht bed heb ik me er toch aan gewaagd. dit kon ook alleen maar slagen met gijs en frank erbij :p t*ring wat moest ik diep gegaan. En de andere heren ook weer als malloten een rep-out gedaan haha! nice. broodjes haring waren ook gruwelijk!

Allemachtig hardcore dl nice

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven