Rah Rah Man
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I know
tnx
hahaNu nog een partijtje voetballen erbij en je hebt je benen helemaal getraind
Nee, balen als je niet kan doen wat je van plan was!

ben alweer van gedachten veranderdk*t van de blessure gast.. maar maandag weer benen? Dus geen UB met je trainingsmaatje?![]()

ja..split was meer om ff bij te komen deze weekSplit hmm? Onnozele UB/LB hmm? Better toughen up! Die steek ken ik wel ja, ****ed up.
en dat onnozele sloeg niet op ub/lb algemeen, maar op de manier waarop ik het aanpakte...ben niet gewend om alles 2x p/w te draaien en steeds all out te gaan. maandag gewoon weer UB met frenkstergoed idee baasprobeer dan met mij die "DE" dagen met mij niet all out te gaan maar lekker pompen. Dus geen zware rom deads en giant dropsets op de legpress, maar easy pumpin' !![]()
dude...ik heb geen vriendinZal wss gewoon iets verrekte spier zijn of iets dergelijks, even laten masseren door de vriendin should do the trick. Heb dit ook regelmatig nu ook door me DL weer, thx brah!![]()
maar ik zoek wel een vrouwelijke vrijwilliger die mij wil masseren 
verder alles kunnen doen wat ik wilde. nu lekker eten!dude...ik heb geen vriendinmaar ik zoek wel een vrouwelijke vrijwilliger die mij wil masseren
![/I]

sorry hoor, ik bedoelde het niet zodude...ik heb geen vriendinmaar ik zoek wel een vrouwelijke vrijwilliger die mij wil masseren
![]()

stommerik

om de één of andere reden vat ik je eerste zin niet helemaal RobertMet happy ending dan meteen vragen
Maar goede training weer!
Ik heb thuis een foamroller dat is wel zwaar relaxt als je wat pijntjes in je rug hebt!
Kan ik je wel aanraden..

hahasorry hoor, ik bedoelde het niet zo
ik ben mad nu! ik ga trainenstommerik
nette BP Kev.jellyik ga trainen
ingewikkelde spoiler shit 
het houdt niet op hendrieZo je knalt zo door ip de bench waar houdt het op?? Lekker bezig man goed weekend
e-kuddos - YEAH!!!Je bent qua pressing alweer zo goed als op niveau man! Impressive shit..ik denk dat je volgende me wel weer kunt gaan beaten op de incline db press![]()
maar qua presses ben ik inderdaad bijna op niveau man - de 44s zitten al met me te sjansen 
tnx buddy! vandaag was een toptraining!Je bent qua pressing alweer zo goed als op niveau man! Impressive shit..ik denk dat je volgende me wel weer kunt gaan beaten op de incline db press![]()
klopt
prachtig
ik houd ook niet meer op dit jaarJe houdt inderdaad niet op!Zwaar dumbbell werk na de benches ook man!
![]()

nice. over een maandje press ik de 48s met voorvermoeide schouders - OOH YEAHHH (of zei ik dat al?)
Nu hopen dat die hoerige onderrug ff weer normaal wordt en dan wordt het tijd voor PR regens op m'n LB!