MuscleMeat

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nu nog een partijtje voetballen erbij en je hebt je benen helemaal getraind :p

Nee, balen als je niet kan doen wat je van plan was!

k*t van de blessure gast.. maar maandag weer benen? Dus geen UB met je trainingsmaatje? :(

Split hmm? Onnozele UB/LB hmm? Better toughen up! Die steek ken ik wel ja, ****ed up.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.064
I know
tnx
Nu nog een partijtje voetballen erbij en je hebt je benen helemaal getraind :p

Nee, balen als je niet kan doen wat je van plan was!
haha :p
k*t van de blessure gast.. maar maandag weer benen? Dus geen UB met je trainingsmaatje? :(
ben alweer van gedachten veranderd ;)
Split hmm? Onnozele UB/LB hmm? Better toughen up! Die steek ken ik wel ja, ****ed up.
ja..split was meer om ff bij te komen deze week :p en dat onnozele sloeg niet op ub/lb algemeen, maar op de manier waarop ik het aanpakte...ben niet gewend om alles 2x p/w te draaien en steeds all out te gaan. maandag gewoon weer UB met frenkster

probeer dan met mij die "DE" dagen met mij niet all out te gaan maar lekker pompen. Dus geen zware rom deads en giant dropsets op de legpress, maar easy pumpin' ! :)

Zal wss gewoon iets verrekte spier zijn of iets dergelijks, even laten masseren door de vriendin should do the trick. Heb dit ook regelmatig nu ook door me DL weer, thx brah!:P

• #2.067
probeer dan met mij die "DE" dagen met mij niet all out te gaan maar lekker pompen. Dus geen zware rom deads en giant dropsets op de legpress, maar easy pumpin' ! :)
goed idee baas
Zal wss gewoon iets verrekte spier zijn of iets dergelijks, even laten masseren door de vriendin should do the trick. Heb dit ook regelmatig nu ook door me DL weer, thx brah!:P
dude...ik heb geen vriendin :p maar ik zoek wel een vrouwelijke vrijwilliger die mij wil masseren :cool:

Borst - Biceps

geen superdude shit...hardcore knallen natuurlijk!

BP
wide grip - pinky bench
10xbb
10x60
10x60
5x80
5x100
5x100
5x100
5x105
5x105

incline db press
30 graden
8x26s
8x30s
8x36s
8x40s
als 2e borstoefening...nice!

Incline db flyes
30 graden
10x20s
11x24s

Cable Crossover
16x32 (per kant)

incline db curls
8x14s
8x18s
6x20s
6x22s

Hammer curls
10x18s
8x20s
8x22s
zure onderarmen gek!

EZ-preacher curls
10x40
biceps prop- en propvol

machine crunches
15x80
12x90
10x100

****ing nice. BP weer verbetert t.o.v. vorige week. aankomende weken toewerken naar 5x5x105 en dan door stomen naar de 5x5x110. db presses verbaasde me na het hoge volume op de bench. langzaam toewerken naar de 44s daar :D verder alles kunnen doen wat ik wilde. nu lekker eten!

dude...ik heb geen vriendin :p maar ik zoek wel een vrouwelijke vrijwilliger die mij wil masseren :cool:
![/I]

Met happy ending dan meteen vragen;)

Maar goede training weer!

Ik heb thuis een foamroller dat is wel zwaar relaxt als je wat pijntjes in je rug hebt!
Kan ik je wel aanraden..

Zo je knalt zo door ip de bench waar houdt het op?? Lekker bezig man goed weekend

• #2.071
Met happy ending dan meteen vragen;)

Maar goede training weer!

Ik heb thuis een foamroller dat is wel zwaar relaxt als je wat pijntjes in je rug hebt!
Kan ik je wel aanraden..
om de één of andere reden vat ik je eerste zin niet helemaal Robert :p
foamroller ja...ik hoor daar steeds meer over. vanavond zoek ik een chick en vraag gewoon of ze ff over me heen wil lopen ;)

sorry hoor, ik bedoelde het niet zo:(
ik ben mad nu! ik ga trainen:mad: stommerik

nette BP Kev.
jelly
ik ga trainen:mad:
:cool:
haha :p ingewikkelde spoiler shit :p
Zo je knalt zo door ip de bench waar houdt het op?? Lekker bezig man goed weekend
het houdt niet op hendrie

Je bent qua pressing alweer zo goed als op niveau man! Impressive shit..ik denk dat je volgende me wel weer kunt gaan beaten op de incline db press ;)

• #2.073
Je bent qua pressing alweer zo goed als op niveau man! Impressive shit..ik denk dat je volgende me wel weer kunt gaan beaten op de incline db press ;)
e-kuddos - YEAH!!! ;) maar qua presses ben ik inderdaad bijna op niveau man - de 44s zitten al met me te sjansen :p

Je zal de verleiding niet aankunnen van de 44's!!

Mooi.

Ik dacht wel dat jij hem mooi zou vinden

Je houdt inderdaad niet op!:thumbs: Zwaar dumbbell werk na de benches ook man!:D

• #2.079
tnx buddy! vandaag was een toptraining!

Je zal de verleiding niet aankunnen van de 44's!!
klopt

prachtig

Je houdt inderdaad niet op!:thumbs: Zwaar dumbbell werk na de benches ook man!:D
ik houd ook niet meer op dit jaar :D

UB -Kaboom

somebody took a shit in the shower - just use Kaboom and yeah...it's gone :p

MP
10x40
6x60
3x70
1x80
1x85 PR (super speed op deze)
1x90 PR
3x80
1x80 - 2e fail...sloeg nergens op
oude PR was 3x80 ofzo...nice shit! de 100 gaat dit jaar sneuvelen

T-bars
strikt
12x80
10x100
8x110
8x110

incline db press
30 graden
6x30s
6x34s
6x40s
5x44s + 1x44s spot
ik had het al aangekondigd, dus niet echt een verassing :p

high pulley - Lying Cable Rows
van hoog naar laag (liggend op de grond)
15x45
12x65
8x75
10x70
alternatief voor normale cable rows, want de één was bezet en de ander was door technisch mankement niet geschikt

Skullcushers
EZ-bar
15x30
12x40
8x55
7x55 + 1x55 spot

db side laterals
12x14s
12x16s
12x18s

OH YEAHH!!! top training! gruwelijk PR op de MP, flinke kracht nog voor de db presses daarna :D nice. over een maandje press ik de 48s met voorvermoeide schouders - OOH YEAHHH (of zei ik dat al?) :p Nu hopen dat die hoerige onderrug ff weer normaal wordt en dan wordt het tijd voor PR regens op m'n LB!

Lekker! Niet verwacht dat je zo snel weer op oud niveau en hoger zou zijn (en dat in januari al)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven