hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahaLekker sjaak jij pakt met blessure nog meer met mp dan ik zonder blessure jaloers man
ja man...en dan heb ik nog wel een beetje op een soort van rem getrapt vandaag... tik 'm aambei! zo goed als de oude is wel wat overdreven, maar het gaat absoluut de goede kant opwat?? 10x80 kg benchpress? 4x70 kg mp??! Tik 'm aan ouwe ! Je bent zo goed als de oude nu weer !BAM!

op de weg terug
weekje of 2/3 nog gok ik en dan weer 100+ benchen en 80 MP 
hahahaha, mooie beschrijvingEnige log die ik bekijk buiten de pl sectie, the bodybuilder/powerlifter/gangstah/strongman/pimp is back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! its gotta be the sushi WOOT WOOT!!![]()
tnx man!
haha - vorige meet was ik mooi optijd en kon gelijk beginnen met kanenPff, ik heb nog honger van die vorige meet, was ik er maar eerder
Maar jij bent best sterk met MP man, wat is je oude max hierop?
je moet zeker eerder komen deze keer man!1x PP gedaan...was 90 kg ofzo, maar was toen echt de techniek aan het leren. nu durf ik de bb nog niet op te vangen vanwege herstel - komt wel weer. Maar qua kracht zou 100 zeker moeten kunnen. log is ook 1x90, maar heb ik ook pas één keer gedaan - ben wat dat betreft nog maar een beginner op PL/SM gebied - maar dat zal aankomend jaar wel veranderenNice man, maar push press heb je dan nog niet vaak gedaan of zo? Meen me te herinneren dat die niet boven de 100 lag toch?

goed idee was dat hehe. vast wel een soort van volume achtig PR, maar who gives a shit 'bout that
Sjaak volgens mij wil ik met dit soort progressies in de trainingsgewichten niet weten hoe je fysiek nu is!![]()
LB - yeah
gruwelijke training eigenlijk. deadlift komt weer goed terug, net als de rest eigenlijk. ook m'n oude ub niveau is niet ver meer weg. motivatie is goed, fysiek loopt goed vol, Mr. Intensity als trainingspartner...het wordt een mooi jaar!
tnx hendrielekker bezig man! goed werk!! goeie DL hard gewerkt!
hehe - antwoord is al gegeven zie ikSjaak volgens mij wil ik met dit soort progressies in de trainingsgewichten niet weten hoe je fysiek nu is!
Enjoy your weekend!![]()

ja precies man, gewoon assistance lekker high rep pompen...zure quadsBeeste training na die deadlift & frontsquat nog ff alles eruit op de legpress! I like!

hehe - tnx ouwe baasGast is weer een aardig buffeltje aan t worden..met vooral uit porporties dikke armpjes!
You're damn right !
hahaha - regel maar wat, ik ben erbij!Goddammit ik wil geeen trainingsmeet meerDan voel ik mij ernstig gedwarft!
j/k wanneer meeten?>
fijn is het zekerFijn dat de trainingen weer de goede kant op gaan.
Blessures = k*t

een tot het bot gemotiveerde vaste trainingsmaat en af en toe met eindbaas G erbij is er geen ruimte meer om te verslappen voor mij. weegschaal gaf voor de training met kleren aan 95 aan...wat ook leuk is om te vermelden. op naar de 100