MuscleMeat

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekker sjaak jij pakt met blessure nog meer met mp dan ik zonder blessure jaloers man

wat?? 10x80 kg benchpress? 4x70 kg mp??! Tik 'm aan ouwe ! Je bent zo goed als de oude nu weer ! :D BAM!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.003
Lekker sjaak jij pakt met blessure nog meer met mp dan ik zonder blessure jaloers man
haha

wat?? 10x80 kg benchpress? 4x70 kg mp??! Tik 'm aan ouwe ! Je bent zo goed als de oude nu weer ! :D BAM!
ja man...en dan heb ik nog wel een beetje op een soort van rem getrapt vandaag... tik 'm aambei! zo goed als de oude is wel wat overdreven, maar het gaat absoluut de goede kant op :D

Lekker hoor!

Enige log die ik bekijk buiten de pl sectie, the bodybuilder/powerlifter/gangstah/strongman/pimp is back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! its gotta be the sushi WOOT WOOT!! :D

• #2.006
op de weg terug :D weekje of 2/3 nog gok ik en dan weer 100+ benchen en 80 MP :D
Enige log die ik bekijk buiten de pl sectie, the bodybuilder/powerlifter/gangstah/strongman/pimp is back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! its gotta be the sushi WOOT WOOT!! :D
hahahaha, mooie beschrijving :p tnx man!
sushi datum staat dik gedrukt in m'n agenda (al heb ik die niet...ik onthoud het wel) - de vorige meet moet overtroffen worden!

Laatst bewerkt:
  • #2.008
Pff, ik heb nog honger van die vorige meet, was ik er maar eerder :mad:

Maar jij bent best sterk met MP man, wat is je oude max hierop?
haha - vorige meet was ik mooi optijd en kon gelijk beginnen met kanen :D je moet zeker eerder komen deze keer man!

MP PR...exact weet ik niet. de 80 kilo heb ik wel eens voor 3 reps gedaan, dus 85 ook wel eens denk ik. Maar heel lang niet gedaan en toen ik hem weer oppakte met Frank ging ik zo'n schema volgen van wat hij ook deed, alleen toen kwam die sleutelbeen shit ineens. dus nu weer met een schone lei eerst op naar de 90 en dan zien we wel. eind 2011 sowieso 100 MP

Nice man, maar push press heb je dan nog niet vaak gedaan of zo? Meen me te herinneren dat die niet boven de 100 lag toch?

• #2.010
Nice man, maar push press heb je dan nog niet vaak gedaan of zo? Meen me te herinneren dat die niet boven de 100 lag toch?
1x PP gedaan...was 90 kg ofzo, maar was toen echt de techniek aan het leren. nu durf ik de bb nog niet op te vangen vanwege herstel - komt wel weer. Maar qua kracht zou 100 zeker moeten kunnen. log is ook 1x90, maar heb ik ook pas één keer gedaan - ben wat dat betreft nog maar een beginner op PL/SM gebied - maar dat zal aankomend jaar wel veranderen

• #2.011
LB - yeah :D

Deadlift
no belt - no straps
8x60
5x100
3x140
2x160
2x180
2x180
3x180
3x180 - in eerste instantie 3e rep gefaald, maar toen opgeladen en alsnog gedaan
ik wilde eigenlijk 5x2x180 doen, maar frank haalde me over om na 2 sets te switchen naar triples :p goed idee was dat hehe. vast wel een soort van volume achtig PR, maar who gives a shit 'bout that

Front Squat
5x60
5x70
belt om
5x80
5x90
ik kan nu de stang weer neerleggen op m'n sleutelbeen, dus deze oefening zal nu wel weer regelmatig terugkomen - zit nog veel rek in

Leg Press
15x200
15x200

hyperextensions vs bands
12x vs bands
12x vs bands +10
12x vs bands +20

machine crunches
20x70
15x85
10x100

calf raise - plate loaded
10x80
10x120
10x140
10x160
was niet meer strikt, maar dat wissel ik af. ene training strik 3x12 reps en andere training heavy overload. werkt al een tijdje voor mij :D

gruwelijke training eigenlijk. deadlift komt weer goed terug, net als de rest eigenlijk. ook m'n oude ub niveau is niet ver meer weg. motivatie is goed, fysiek loopt goed vol, Mr. Intensity als trainingspartner...het wordt een mooi jaar!

lekker bezig man! goed werk!! goeie DL hard gewerkt!

Sjaak volgens mij wil ik met dit soort progressies in de trainingsgewichten niet weten hoe je fysiek nu is!:eek:

Enjoy your weekend!:D

Beeste training na die deadlift & frontsquat nog ff alles eruit op de legpress! I like!

Sjaak volgens mij wil ik met dit soort progressies in de trainingsgewichten niet weten hoe je fysiek nu is!:eek:

Gast is weer een aardig buffeltje aan t worden..met vooral uit porporties dikke armpjes!

LB - yeah :D

gruwelijke training eigenlijk. deadlift komt weer goed terug, net als de rest eigenlijk. ook m'n oude ub niveau is niet ver meer weg. motivatie is goed, fysiek loopt goed vol, Mr. Intensity als trainingspartner...het wordt een mooi jaar!

You're damn right !

• #2.016
lekker bezig man! goed werk!! goeie DL hard gewerkt!
tnx hendrie

Enjoy your weekend!:D
hehe - antwoord is al gegeven zie ik :p
Beeste training na die deadlift & frontsquat nog ff alles eruit op de legpress! I like!
ja precies man, gewoon assistance lekker high rep pompen...zure quads :p

Gast is weer een aardig buffeltje aan t worden..met vooral uit porporties dikke armpjes!

You're damn right !
hehe - tnx ouwe baas

Goddammit ik wil geeen trainingsmeet meer:mad: Dan voel ik mij ernstig gedwarft!:o

j/k wanneer meeten?>

Fijn dat de trainingen weer de goede kant op gaan.
Blessures = k*t

• #2.019
Goddammit ik wil geeen trainingsmeet meer:mad: Dan voel ik mij ernstig gedwarft!:o

j/k wanneer meeten?>
hahaha - regel maar wat, ik ben erbij!

Fijn dat de trainingen weer de goede kant op gaan.
Blessures = k*t
fijn is het zeker :D

training bij FPA in A'foort met team intensity: Frank, Gijs en JW
gruwelijk bezig geweest!

UB

MP
8x40
5x60
5x65
5x70
3x75
2x80
1x80 - met belt
ff testen waar ik sta - vanaf volgende week gestructureerd gainen op MP :D

BOR
no belt - no straps
10x60
10x90
8x110
11x120 - eerste 7 waren nice, daarna knallen
grip is ook nice

Incline db press (30 graden)
10x26s
10x32s
8x36s
9x40s
nice - in de buurt van oude niveau :D

seated cable rows
10x90
10xfullstack
12xfullstack
12xfullstack +15

EZ-skullcrushers
10x27,5
10x37,5
10x47,5
7x57,5
laatste set failde ik bij 8, was een combi van kracht tekort maar ook een beetje angst om door te grinden

plate side raises
30x10s
30x10s

bazige training neergezet. press bewegingen terug op een mooi niveau en nu doorknallen! ik voel dat er een verdomd mooi jaar aan zit te komen voor mij :D een tot het bot gemotiveerde vaste trainingsmaat en af en toe met eindbaas G erbij is er geen ruimte meer om te verslappen voor mij. weegschaal gaf voor de training met kleren aan 95 aan...wat ook leuk is om te vermelden. op naar de 100

Gelukkig zijn mijn armen nog iets groter want dat gaat niet lang meer duren zo. Mooie motivatie om morgen snoeihard die biceps aan te pakken!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven