AndroidHealthClinic

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
hahaha goede training en we hadden t al gehoord dat je de broodjes lekker vond... ;)

Bis montag!

Haha heel hard die dl! Die trainingen met Gijs en Frank doen je goed volgens mij of niet?

Je deadlift zit nog op opwarm niveau maar langzaam aan wordt het wel wat.........:p

Ben benieuwd waar je eind dit jaar staat als je niet weer met een dronken harses tegen een auto crashed of iets dergelijks. We gaan nog veel intense shit meemaken dit jaar!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.044
Allemachtig hardcore dl nice
damn...jij bent er altijd vlot bij man - tnx
hahaha goede training en we hadden t al gehoord dat je de broodjes lekker vond... ;)

Bis montag!
die broodjes vond ik echt heel lekker, hee frank - echt gruwelijke broodjes met die heerlijke haring
Haha heel hard die dl! Die trainingen met Gijs en Frank doen je goed volgens mij of niet?
die doen mij zeker goed man - die 2 trekken me echt naar een ander niveau toe, dus het zal een mooi jaar worden
Je deadlift zit nog op opwarm niveau maar langzaam aan wordt het wel wat.........:p

Ben benieuwd waar je eind dit jaar staat als je niet weer met een dronken harses tegen een auto crashed of iets dergelijks. We gaan nog veel intense shit meemaken dit jaar!
bedoel je m'n squat G? die is poep...I know. DL heb ik me qua gewicht op ingehouden, alleen die rep-out was all out. (I know...ook DL is opwarm gewicht - net als andere oefeningen :P)

en ik weet zeker dat we nog veel gekke, intense trainingen mee zullen maken ja en ook weet ik dat dit een gruwelijk jaar vol progressie gaat worden. op dat commentaar van die crash ga ik maar niet in hehe (zal niet meer gebeuren)

Laatst bewerkt:
  • #2.045
Schouders + triceps

even 1 weekje splitten, want ben echt trashed van alle onnozele UB/LB trainingen van vorige week - met dank aan gijs en frank. Wel zoveel mogelijk dezelfde oefeningen als ik normaal doe natuurlijk - dus geen gebrek aan hardcore shit :cool:

MP
10xbb
10x40
10x50
8x60
3x75
3x75
3x75 - alle drie de sets redelijk easy
3x80
5x70 - slechte groove
volgende week maar eens een PR zetten :p

Incline BP
8x60
6x80
4x90 + 1x90 spot
7x80

CGBP
10x50
10x70
6x80
6x90
4x100 + 1x100 spot

one-arm side raise
cheated
10x24s (10L+10R)
8x28s (8L+8R)

plate side raises
strikt
16x10s
17x10s

Skulls
straight bar
10x40
8x50
6x55 + 1x55 spot

Pussydowns
8x82
10x73

gruwelijke shit :D ik was best onder de indruk van wat ik nog aankon na al die MPs. CGBP voor het eerst sinds breuk weer eens gedaan en ging gelijk aardig goed. langzaam terug naar m'n oude niveau ermee, net als met incline BP ook een eeuwigheid geleden. komt helemaal in orde :D gigantische pomp in m'n triceps, omdat ik normaal maar één oefening doe. schouders beginnen ook weer goed rond te worden.
Sjaak is back mother****ers! :cool:

Laatst bewerkt:
nice side raise goed man!!! en de rest ook lekkere gewichten!!

Het gaat je goed af kevin :thumb: Heb je nog pijn van je UB/LB shizzle :D?

20x140KG ziekenlijk, word tijd dat ik weer eens regelmatig ga deadliften desondanks mijn té snel verzuurde onderrug, doe nu meestal SLDL's voor reps. Ben blij dat ik binnekort eens nog eens 5-8 reppers kan doen.

Gaat lekker hier, ik voel een meeting aankomen voor de carnaval.

• #2.050
nice side raise goed man!!! en de rest ook lekkere gewichten!!
tnx man - je bent er weer erg snel bij

Impressive shit Sjaak.. je begint ook elke week buffer en buffer te worden!
hehe - het gaat de goede kant op. maar jouw pose was ook pretty impressive baas!
Het gaat je goed af kevin :thumb: Heb je nog pijn van je UB/LB shizzle :D?
damn gast, ik had echt een pittige week gehad met trainen. UB/LB is een top indeling, alleen moet je wel een beetje periodiseren en dat is vorige week niet echt goed gegaan
20x140KG ziekenlijk, word tijd dat ik weer eens regelmatig ga deadliften desondanks mijn té snel verzuurde onderrug, doe nu meestal SLDL's voor reps. Ben blij dat ik binnekort eens nog eens 5-8 reppers kan doen.

Gaat lekker hier, ik voel een meeting aankomen voor de carnaval.
kan doen? wat een feest toch voor mij...ik mag altijd van alles doen :D deadliften moet je gewoon doen Koen! basis-shit jonguh!

kan doen? wat een feest toch voor mij...ik mag altijd van alles doen :D deadliften moet je gewoon doen Koen! basis-shit jonguh!
hehe ja, hou de highreppers nog 1 of 2 weekjes vol en dan ga ik iets van 5x5 doen voor 4-5 weekjes - en true, maar als ik heb gedeadlift kan ik me been training wel vergeten en andersom ook.(heb een herstel van een slak in me onderrug) ga zowiezo DL weer in me schema gooien, hoeveel haat ik er ook voor heb.

Laatst bewerkt:
Yeah! Sjaak is back!:thumbs:

• #2.053
hehe ja, hou de highreppers nog 1 of 2 weekjes vol en dan ga ik iets van 5x5 doen voor 4-5 weekjes - en true, maar als ik heb gedeadlift kan ik me been training wel vergeten en andersom ook.(heb een herstel van een slak in me onderrug) ga zowiezo DL weer in me schema gooien, hoeveel haat ik er ook voor heb.
gewoon deads bij benen gooien man...werkt prima. desnoods de ene week normale deads en de andere week romanian deads.
:D hell yeah!

• #2.054
Rug

BOR
parallel
8x60
8x80
8x90
8x100
8x110
laatste rep van de 100 en laatste paar van de 110 waren minder strikt. verder redelijk strikt. wil een tijdje die parallel houding proberen - voelt nice

Pullups
8xbw
8xbw
8xbw
8xbw
bw=93
na 2 sets zat alles al propvol...m'n lats, biceps en onderarmen - echt pijnlijke pomp al

Chins
6xbw
6xbw
6xbw
6xbw
bw=93

seated cable rows
12x91
10x118
20x71

face pulls
12x40
12x45
12x50

rope crunches
3x15x91

nice training weer. ik moet alleen ff wennen aan de pomp enzo nu ik geen complete UB workouts draai, maar split. na 2 oefeningen zat alles echt bomvol. verder weinig te melden.

voor de verandering maar eens het eten van vandaag
75 gr havermout - 50 gr whey - 1 banaan
100 gr pasta - 200 gr rundergehakt - tomatensausje
post workout 1. 1,5 scoop dextro
post workout 2. 50 gr whey
100 gr pasta - 200 gr rundergehakt - tomatensausje
hartige taart met kip, kersen, knoflook, creme fraiche, gember...smullen!
500 gr magere kwark - eetlepel pindakaas

morgen: rust :D

Nice bor goeie training

hehe, wat een maaltijden ook..vreetschuur!

• #2.057
Laatst bewerkt:
  • #2.058
een poging tot

Benen (intentie)

warm-up 5 min crosstrainer

Squat
10xbb
10x60
auw...nog steeds steek in m'n onderrug - aan de linkerkant. loop er al een tijdje mee te sukkelen, maar nu was ik niet eens in staat om te squatten. echt een k*t gevoel. hoerenzooi. leg press bezet, dus ben voor de cardio gegaan.

iets van 50 minuten cardio, verspreid over de loopband, fiets en crosstrainer

seated calf raise
4x12x80

hmm...wel balen, maar misschien is dit weer zo'n stille hint ofzo :p morgen kijken hoe het gaat en borst/biceps aanpakken. dan gelijk maandag maar nog een keer proberen m'n benen te trainen.

careful there !

Goed cardio werk sjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven