Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik dank u
Altijd nice om een beetje te bewegen op m'n rustdagen

heb ik daar een reden voor nodig dan?
don't worry...van cutten is geen sprake. conditie mag alleen wel een tikje beter. verder moet ik altijd bewegen 

klopt mandie 110 kg was niet eens all out ! Daarom gewoon nu met zware submax weights 1-2-3tjes draaien om de groove daar beter te krijgen. En dan PR's crushen op je max!
gaat goed komen!squats zijn altijd zorgenkindje geweest van me...dus qua niveau is dit wel waar ik nu sta (op front squats na dan)
picture this:Hoe hang jij nou 100kg op die standing calve raise?Dat wil ik echt zien.

wel af en toe een slechte groove met benchen, maar naar een korte correctie kon ik weer door knallen. wilde eigenlijk heavy BORs doen, maar voelde weer die h**ren-onderrug trekken met benchen al. morgen deadlifts, dus maar pull-ups gedaan. ik moet echt een nieuw matras hebben. post-workout meal is wel het vermelden waard: een half turks brood met 250 gr kipfilet (gekruid met Cajun en Kerrie) en een halve rode en halve gele paprika. oja en nog een sjalotje. kwakje ketchup en smullen maar!tnx manpuuuf flink gebencht man incline en flat echt wel goed!!! die hammercurls op het einde zijn ook lekker!
bij de AH - zijn van Maggi. samen met pesto en peterselie echt gruwelijk!He Sjaak waar haal je die zakjes aardappelpuree? Lijkt me ook wel lekker eigenlijk en goede kh volgens mij?
tnx
klopt mikebij de AH hebben ze die zakjes sowieso.
staan bij de blikgroenten gang in het midden ongeveer, en dan onderaan
is denk ik zo bij de meeste AH's
m'n 1RM ga ik binnenkort opnieuw testen, aangezien ik het idee heb dat er wel een PR in zit. nu is het 125 geloof ikDikke training weer! Wat is je 1rm eigenlijk op bench?
hehe