AndroidHealthClinic

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Netjes man ... die face pulls mogen er ook zijn !

lekker cardiodagje heb ik ook net gehad!

Sjaakie, vanwaar die 45min cardio jonge? ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.125
  • #2.126
LB-1

new stance, new chance

Squat
iets smallere stance aangenomen...werkte beter - wel wennen
8x60
5x80
3x100
belt om
2x115
1x130
1x140
1x140
2x130
2x130
2x130

Front Squat
5x60
5x80
toen 90 gepakt, maar deed pijn aan m'n sleutelbeen. de barbell ligt precies tegen m'n 'nieuwe bot' en dat is een soort bult...dus voelde erg onprettig. jammer, maar voorlopig dus gewoon geen front squats meer

Squats - belt
nu geprobeerd wat sneller en beter te zakken...en voila, betere groove, meer power en meer snelheid
12x100
10x110 PR

Lying Leg Curls
8x50
8x60
6x65 + 3x65 halve reps

Standing Calf Raises
10xfullstack
10xfullstack+40
10xfullstack+70
10xfullstack+100 PR
haha, nice :p

machine crunches
15x90
12x100
10x110

er valt nog een hoop te halen op m'n squat. toen ik de high rep sets deed vroeg frank zich ook af waarom m'n 1RM zo laag ligt, aangezien ik degelijke high rep sets kan draaien... 20x100 op een goede dag moet zeker lukken evenals 12 of misschien over een paar weken wel 15x110. anyways, blijven knallen en deze nieuwe stance volledig onder controle krijgen. erg tevreden over deze workout.

Laatst bewerkt:
die 110 kg was niet eens all out ! Daarom gewoon nu met zware submax weights 1-2-3tjes draaien om de groove daar beter te krijgen. En dan PR's crushen op je max!

Misschien niet je ouwe niveau ma wel lekker bezig

Hoe hang jij nou 100kg op die standing calve raise? :roflol: Dat wil ik echt zien.

• #2.130
die 110 kg was niet eens all out ! Daarom gewoon nu met zware submax weights 1-2-3tjes draaien om de groove daar beter te krijgen. En dan PR's crushen op je max!
klopt man :p gaat goed komen!

Misschien niet je ouwe niveau ma wel lekker bezig
squats zijn altijd zorgenkindje geweest van me...dus qua niveau is dit wel waar ik nu sta (op front squats na dan)

ondanks dat ik dikke poten heb wil ik m'n LB gewoon qua kracht in verhouding krijgen met 'n UB
Hoe hang jij nou 100kg op die standing calve raise? :roflol: Dat wil ik echt zien.
picture this:

20 plate aan de voorkant op het blok duwen (pin)
10 plate aan de achterkant op het blok duwen (pin)
aan ene handvat twee 10 plates en één 15 plate
aan ene handvat twee 10 plates en één 15 plate
---------------------------------------------- =
100 :D

• #2.131
UB-2

she's ****ing with my mind...does somebody have a mind-condom?

Bench Press
Wide grip
10xbb
10x60
5x80
3x100
3x110
3x115
4x110
nice - volgens mij was 3x115 wel een PR

Pull-ups
8xbw
8xbw
8xbw
8xbw
bw=94

Incline BP
10x50
10x70
8x80
5x90
5x100
hoi frank

Reverse grip pulldown
8x82
6x86
10x77

plate side raises
10x15s
10x15s
30x10s

incline db curls
8x16s
8x20s
6x24s

hammer curls
8x20s
6x24s

brute training :) wel af en toe een slechte groove met benchen, maar naar een korte correctie kon ik weer door knallen. wilde eigenlijk heavy BORs doen, maar voelde weer die h**ren-onderrug trekken met benchen al. morgen deadlifts, dus maar pull-ups gedaan. ik moet echt een nieuw matras hebben. post-workout meal is wel het vermelden waard: een half turks brood met 250 gr kipfilet (gekruid met Cajun en Kerrie) en een halve rode en halve gele paprika. oja en nog een sjalotje. kwakje ketchup en smullen maar!

puuuf flink gebencht man incline en flat echt wel goed!!! die hammercurls op het einde zijn ook lekker!

• #2.133
puuuf flink gebencht man incline en flat echt wel goed!!! die hammercurls op het einde zijn ook lekker!
tnx man

voeding vandaag
40 gr whey - 75 gr havermout - 1 banaan
2 ei - 6 eiwit - 2 boterhammen
1 zakje aardappelpuree - theelepel pesto - peterselie - 130 gr tonijn
train
1,5 scoop dextro - 1 scoop BCAA's
250 gr kipfilet - 1 paprika - 1 sjalot - half turks brood - halve eetlepel mayo
200 gr kipfilet - 100 gr tagliatelle - knoflook - prei - kwart blikje perzik
500 gr magere kwark - handje amandelen

He Sjaak waar haal je die zakjes aardappelpuree? Lijkt me ook wel lekker eigenlijk en goede kh volgens mij?

Nette voeding

bij de AH hebben ze die zakjes sowieso.
staan bij de blikgroenten gang in het midden ongeveer, en dan onderaan

is denk ik zo bij de meeste AH's

Dikke training weer! Wat is je 1rm eigenlijk op bench?

• #2.138
He Sjaak waar haal je die zakjes aardappelpuree? Lijkt me ook wel lekker eigenlijk en goede kh volgens mij?
bij de AH - zijn van Maggi. samen met pesto en peterselie echt gruwelijk!
tnx
bij de AH hebben ze die zakjes sowieso.
staan bij de blikgroenten gang in het midden ongeveer, en dan onderaan

is denk ik zo bij de meeste AH's
klopt mike
Dikke training weer! Wat is je 1rm eigenlijk op bench?
m'n 1RM ga ik binnenkort opnieuw testen, aangezien ik het idee heb dat er wel een PR in zit. nu is het 125 geloof ik

LB - drama

er zijn h**ren in de tent, dus we gaan nog niet naar huis

Deadlift
8x60
8x100
5x140 - auw...er schoot iets in m'n onderrug - gestopt
het zit er al 2 maanden aan te komen, dus ja

Romanian DL
5x140 - auw, auw...
ook mee gestopt, k*tzooi. echt een soort steek aan de rechterkant

Dynamic Leg Press
8x15x120
dit kon nog wel...alleen kon niet zwaar gaan, dus werd het een beetje high intensity

one-leg press
4x10x20 (10 reps L + 10 reps R)
dit kon ook zonder pijn, maar durfde niet zwaarder

hyperextensions
3x10xbw
heeeel rustig

cardio
20 min stationary bike

conclusie: k*t.
ik zit er al een tijdje tegenaan te hikken. sinds ik ben verhuist heb ik een boxspring met daarop een normaal matras. dat is dus erg dik en zacht bij elkaar. hierdoor zak ik net iets te ver door en wordt met rug pijn wakker. tot nu toe niet echt hinder gehad, maar m'n luiheid (het niet kopen van een nieuw matras) heeft nu dus toch een negatief resultaat opgeleverd. dit weekend ff zo'n dun boxspring matras regelen.

verder McMetronome eindelijk eens gesproken vandaag. misschien niet handig dat je mij aansprak trouwens, want telkens als ik je nu zie ga ik je erop wijzen dat je moet gaan squatten ;) hehe

de afsluiter van vandaag:
ik ben de sjaak

Shit sjaak das jammer van je training en ja een goed matras is wel wat waardt ja

:D Blij dat ik geen trap onder mn hol heb gekregen iig ;) Klinkt k*t met dat matras enzo. Waar zag je die h**ren trouwens?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven