MuscleMeat

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mmmz interesting, feb '09 deed je ook 3x10xBW chinnen @ 83kg.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.162
Dikke training ouwe en nog thx voor de motivatie shouts en tips met Frenkpie :P
tnx keesie! goed dat je d'r weer bent

training ziet er toch goed uit sjaak hoe gaat met mp met je schouder nog last van?
uhm...hoezo?

Mmmz interesting, feb '09 deed je ook 3x10xBW chinnen @ 83kg.
mooi toch - ben nu 10 kilo zwaarder :p daarnaast doe ik normale pullups niet zo heel vaak meer, maar ze zullen vanaf nu weer vaker langskomen

Dacht dat je daar ook nog mee zat ma niet dus?

Doe je liever wide-grip of close-grip Pullups, ben altijd door de war wat wat is nu.
Ik zelf s*ck met Pullups (close grip) doe het dan ook nooit.

hey sjaak, deed ik nu 3 of 4 setjes x10 chinnen? Ik ben t echt ff kwijt nu :p

maar nice train en succes met de laatste loodjes van die video

Valentijns video, nice!

• #2.167
Dacht dat je daar ook nog mee zat ma niet dus?
onderhand niet meer hoor
Doe je liever wide-grip of close-grip Pullups, ben altijd door de war wat wat is nu.
Ik zelf s*ck met Pullups (close grip) doe het dan ook nooit.
Wide grip PullUps en Chins liggen mij het best. hammer grip deed ik voor de lol eens, maar voelde niet geweldig.
hey sjaak, deed ik nu 3 of 4 setjes x10 chinnen? Ik ben t echt ff kwijt nu :p

maar nice train en succes met de laatste loodjes van die video
volgens mij heb je er 4 gedaan man...na mijn tweede set ben je ingestapt geloof ik en tnx, de laatste video is nu aan het exporteren
hahaha - was het maar zo'n feest. waar frank om doelt is gewoon werk voor mij...en er is weinig 'valentijns' aan het monteren van een cursusvideo voor de begeleiders van gehandicapten :p

• #2.169
LB - semi deload & conditioning

het idee was om met iets minder zware gewichten m'n onderrug een beetje te ontzien, maar nu ik eenmaal thuis ben na de training loop ik alsnog zo krom als een hoepel. ff langs de fysio vd week.

Squats
10xbb
10x60
8x80
8x100
8x100
6x100 + 10x80 + 12x60 - dropset
lang niet gedaan zo'n dropset, maar alle jezus wat ga je daar dood aan bij squats

Leg Press - horizontal
15x100
15x100
15x100
één of andere vage machine

Hyperextensions
langzaam en stretchen onderin
12xbw
12xbw
12xbw

db lunges
10s - 40 meter
14s - 40 meter
18s - 40 meter + bw - 120 meter (dropset)
holie shit, echt killing die laatste. deze oefening doe ik normaal niet, maar ik merkte dat m'n onderrug een hoger squat-volume niet aankon en heb dit er dus maar bij gedaan

Standing Calf Raise - Smith machine
20x90
15x130
12x170
11x200

Hanging leg raises superset met seated cable crunches
20x ss 10x60
20x ss 10x60
20x ss 10x60
20x ss 10x60

beetje vreemde training, maar was bij Bredekees in z'n sportschool en zat met die lower back...deload idee in m'n achterhoofd. hoe dan ook, ik ben tevreden. alleen die hoerenrug is klote. net ff ingesmeerd en hopen dat ik een goede nacht heb. morgen sowieso rustdag. nu eten :D

flink volume sjaak puufffff zal wel effe gebrand hebben!! lekker bezig eetsmakkelijk:D

120m? Op de loopband gestapt ofzo? :D

Wat is het verschil eigenlijk tussen pullups en chin ups? Chin-ups is handpalmen naar je toe en pull ups het tegenovergestelde toch?

Haha, die dropset bij de lunges moeten pijn gedaan hebben :D

K*tzooi van je rug man... toch even lekker gepompt!

• #2.175
flink volume sjaak puufffff zal wel effe gebrand hebben!! lekker bezig eetsmakkelijk:D
Branden deed het zeker

120m? Op de loopband gestapt ofzo? :D
hahahaha :p nee man, ik was in een andere sportschool
Wat is het verschil eigenlijk tussen pullups en chin ups? Chin-ups is handpalmen naar je toe en pull ups het tegenovergestelde toch?
je zegt het zelf al
Haha, die dropset bij de lunges moeten pijn gedaan hebben :D
ja man...nadat ik die 18s had gedaan wilde ik 40m zonder weights lopen. dat deed niet genoeg pijn, dus 40 erbij en toen brandde het alleen...dus nog een laatste 40 om het een pijnlijk geheel te maken :p

lunges is killing..erg mooi voor mental toughness en guaranteed een fat ass!

foutje

Laatst bewerkt:
  • #2.178
lunges is killing..erg mooi voor mental toughness en guaranteed een fat ass!
fat ass heb ik toch al - chick dig it though :p

Push

even switchen naar Push, Pull, Benen (4x p/w) om m'n onderrug wat te ontzien. vandaag wel redelijk heavy getraind, maar laag volume en redelijk hoog in reps - frank is toch aan het deloaden, dus zo lopen onze trainingen nog een beetje synchroon

Incline BP
10x50
10x70
9x90 + 1x90 spot
5x100 + 1x100 spot

CGBP
10x60
10x80
10x90
6x100 + 1x100 spot

Arnold Press
10x20s
8x24s
6x30s
eeuwen geleden dat ik dit gedaan heb - was wel nice...pomp was ziek

Incline db flyes
10x20s
10x20s

Pussydowns
12x73
8x82 + 6x68 + 6x53 + 8x41 dropset
leeg

crunches superset static hold leg raise
25x ss 15 sec
25x ss 12 sec
25x ss 10 sec

weinig tot geen last van m'n onderrug gelukkig. eigenlijk wel goed tevreden over de weights van vandaag :D was nice allemaal. aankomende weken zal ik een beetje push, pull, benen blijven doen. mezelf kennende switched het vanzelf wel weer dus ja...**** deze uitleg ook maar :p morgen een beetje cardio en zaterdag Pull - yoo!

Dat is weer een mooie training!

Sjaak is weer aan het knallen op de altijd klaar liggende tussentijdse push, pull benen!:D:thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven