- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tnx keesie! goed dat je d'r weer bentDikke training ouwe en nog thx voor de motivatie shouts en tips met Frenkpie![]()
uhm...hoezo?training ziet er toch goed uit sjaak hoe gaat met mp met je schouder nog last van?
mooi toch - ben nu 10 kilo zwaarderMmmz interesting, feb '09 deed je ook 3x10xBW chinnen @ 83kg.
daarnaast doe ik normale pullups niet zo heel vaak meer, maar ze zullen vanaf nu weer vaker langskomenonderhand niet meer hoor
Wide grip PullUps en Chins liggen mij het best. hammer grip deed ik voor de lol eens, maar voelde niet geweldig.Doe je liever wide-grip of close-grip Pullups, ben altijd door de war wat wat is nu.
Ik zelf s*ck met Pullups (close grip) doe het dan ook nooit.
volgens mij heb je er 4 gedaan man...na mijn tweede set ben je ingestapt geloof ik en tnx, de laatste video is nu aan het exporterenhey sjaak, deed ik nu 3 of 4 setjes x10 chinnen? Ik ben t echt ff kwijt nu
maar nice train en succes met de laatste loodjes van die video
hahaha - was het maar zo'n feest. waar frank om doelt is gewoon werk voor mij...en er is weinig 'valentijns' aan het monteren van een cursusvideo voor de begeleiders van gehandicapten

Branden deed het zekerflink volume sjaak puufffff zal wel effe gebrand hebben!! lekker bezig eetsmakkelijk![]()
hahahaha
nee man, ik was in een andere sportschoolje zegt het zelf alWat is het verschil eigenlijk tussen pullups en chin ups? Chin-ups is handpalmen naar je toe en pull ups het tegenovergestelde toch?
ja man...nadat ik die 18s had gedaan wilde ik 40m zonder weights lopen. dat deed niet genoeg pijn, dus 40 erbij en toen brandde het alleen...dus nog een laatste 40 om het een pijnlijk geheel te makenHaha, die dropset bij de lunges moeten pijn gedaan hebben![]()

fat ass heb ik toch al - chick dig it thoughlunges is killing..erg mooi voor mental toughness en guaranteed een fat ass!

was nice allemaal. aankomende weken zal ik een beetje push, pull, benen blijven doen. mezelf kennende switched het vanzelf wel weer dus ja...**** deze uitleg ook maar
morgen een beetje cardio en zaterdag Pull - yoo!